Gå til innhold

LSKKFK-SFK


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Lørdag kl. 13 i LSK-Hallen er denne livsviktige kampen. Rykter skal ha det til at Kanari-Fansen har tenkt å stille opp for å sette oss på plass. Det er en ting. Desto viktigere er kampen om seriegull, og med kun målforskjell å gå på har vi ikke råd med feilskjær så lenge Røa hele tiden avgjør kampene til sin fordel.

 

LSK startet sesongen kanonbra ved å vinne de seks første kampene. Etter det har det gått ganske ille før de to siste serierundene. På de elleve neste tok de kun ni poeng, og det tilsvarer jo nesten å kjempe i bunnen. Nå ble det en grei seier hjemme mot Linderud Grei, fulgt av en sterk borteseier mot Klepp. Et knepent cuptap har det også blitt, men vi møter et lag som sannsynligvis blir fem eller seks på tabellen.

 

Vårkampen vant vi greit 2-0 hvor kampen langt fra var så jevn som resultatet tilsier. Er ikke i tvil om at vi er et mye bedre lag, men er redd det sprer seg en redsel i laget uansett hvor rutinerte spillerne er, og med Amelie, Ingrid Camilla og Maiken? ute er man selvsagt svekket. Dog er Mari, Jons søster ute for våre motstandere. Dorte Dalum Jensen er imidlertid tilbake fra karantene. Tror det er viktig å få sevltillit og at ikke usikkerheten brer seg. Kanskje burde det trenes litt skikkelig med avslutninger også. We want Moore goals!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ble kontaktet av LSK sist uke og de sa at denne gangen skulle Kanari mobilisere skikkelig.

Hva som ligger i det skal jeg finne ut av i dag.

 

Det kan bli en lang og god lørdag med trøkk på tribunen og kanskje noe felles arr. med SFK på Blaa etterpå.

Info kommer ut så snart noe er klart.

 

-og ja, klart det er gratis buss(er)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Artikkel med påmelding til buss på forsiden, kanskje??

Påmelding kommer ut hvert øyeblikk.

Ang artikkel om kampen er den i utgangspunktet klar, men jeg publiserer ikke enda. Årsak: LSK Kvinner har møte med ledelsen i Kanari i kveld. Jeg blir ringt opp etter møtet. Da redigeres info og vips, så ligger den ute.

 

Sist gang maste jeg i 3 dager på at spurvene skulle sette opp buss, det resulterte i stor forventning fra oss, og at få spurvelurver kom. Vi dissa dem i 2x45.

Det ryktes at dette skal hevnes på lørdag

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Artikkel med påmelding til buss på forsiden, kanskje??

Påmelding kommer ut hvert øyeblikk.

Ang artikkel om kampen er den i utgangspunktet klar, men jeg publiserer ikke enda. Årsak: LSK Kvinner har møte med ledelsen i Kanari i kveld. Jeg blir ringt opp etter møtet. Da redigeres info og vips, så ligger den ute.

 

Sist gang maste jeg i 3 dager på at spurvene skulle sette opp buss, det resulterte i stor forventning fra oss, og at få spurvelurver kom. Vi dissa dem i 2x45.

Det ryktes at dette skal hevnes på lørdag

 

 

Jaja, kanarifans, massivt oppmøte? Det tror jeg først når jeg får se det.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har blitt skrevet litt i forrige kamptråd om hvor godt/dårlig vi fungerte under kampen mot Kolbotn.

 

Der er det to ting som har blitt trukket fram:

1. Det ble mye mer trøkk i oss da Alz kom. Uten tvil.

2. Vi var dårlig støtte mot slutten av kampen, fordi vi klagde for mye på eget lag/egne spillere. Her er jeg bare delvis enig.

 

Generelt mener jeg det største problemet egentlig er når vi får nok av dommeren. Da bryr vi oss mindre om laget vårt - enten det er å støtte dem eller prøve å piske dem igang (blø for drakta osv.) - og mer om dommertrioen. Er det virkelig noen som tror at spillerne våre blir bedre av at vi synger kollektivt mot dommeren? Eller at dommeren blir bedre?

 

Når det går trått på banen (det vil si når vi ikke leder) så bør vi prøve å hjelpe som best vi kan. Støtte, kreve, hva som helst. Så lenge det er noenlunde anstendig, og med fokus på spillerne våre. Jeg synes vi skal drite i dommeren, annet enn å pipe akkurat når vi mener det begås en feil. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg er en av dem som da må skjerpe meg litt når det går dårlig. Men jeg er overhodet ikke den eneste - vi var mange som sang altmuligrart mot dommeren siste 20.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke helt, jeg.

Det er jo blitt bekreftet at det settes opp buss(er).

Hadde vi ikke fått mobillisert bedre hvis påmeldingsskjemaet hadde vært tilgjengelig så tidlig som mulig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Påmelding ble lagt ut, men trukket tilbake da den inneholdt informasjon som skulle bli bekreftet meg i går ettermiddag.

Den infoen kom ikke og det legges derfor ut på nytt nå så snart som overhodet mulig.

 

BUSSENE GÅR FRA BEKKESTUA KL 11:45

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Artikkel med påmelding til buss på forsiden, kanskje??

Påmelding kommer ut hvert øyeblikk.

Ang artikkel om kampen er den i utgangspunktet klar, men jeg publiserer ikke enda. Årsak: LSK Kvinner har møte med ledelsen i Kanari i kveld. Jeg blir ringt opp etter møtet. Da redigeres info og vips, så ligger den ute.

 

Sist gang maste jeg i 3 dager på at spurvene skulle sette opp buss, det resulterte i stor forventning fra oss, og at få spurvelurver kom. Vi dissa dem i 2x45.

Det ryktes at dette skal hevnes på lørdag

 

 

Jaja, kanarifans, massivt oppmøte? Det tror jeg først når jeg får se det.

 

Det virker som om det er Stabæk Support som er det VIKTIGSTE for Fugla, og ikke at de faktisk har et damelag som spiller i øverste divisjon. FÅ gadd å stille opp for damene på Nadderud, så hvorfor nå. Fotball bør vel være hovedmotivasjonen, og ikke at vi ($$) kommer til LSK-Hallen. Nei dette blir for bare for dumt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan kompiser som ikke er medlem av Stabæk support bli med på bussen, eller må man ha medlemskort?

De kan være med.

Det koster da 150 kroner tur/retur, og på kjøpet får de et rykende ferskt medlemskort i Stabæk Support...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan kompiser som ikke er medlem av Stabæk support bli med på bussen, eller må man ha medlemskort?

Svaret til Haze er korrekt, men om send en PM til bussansv for turen (SEXXES) så kan han kanskje komme med et godt tilbud B)

 

Vi har ikke råd til å ikke ta med folk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan kompiser som ikke er medlem av Stabæk support bli med på bussen, eller må man ha medlemskort?

Svaret til Haze er korrekt, men om send en PM til bussansv for turen (SEXXES) så kan han kanskje komme med et godt tilbud B)

 

Vi har ikke råd til å ikke ta med folk.

 

Hæ? Er jeg bussansvarlig? Uansett har vel ikke jeg lov til å komme med slike tilbud så sant ikke styret (Bendix) gir meg tillatelse til det. Skulle jeg komme med et forslag så måtte det være at medlemmer får plass på bussen, og er det ledige plasser igjen kan ikke-medlemmer få dem. Det kan ihvertfall ikke settes opp en ekstra buss pga ikke-medlemmer. Da må de i såfall betale full pris (150 kr).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan kompiser som ikke er medlem av Stabæk support bli med på bussen, eller må man ha medlemskort?

Svaret til Haze er korrekt, men om send en PM til bussansv for turen (SEXXES) så kan han kanskje komme med et godt tilbud B)

 

Vi har ikke råd til å ikke ta med folk.

 

Hæ? Er jeg bussansvarlig? Uansett har vel ikke jeg lov til å komme med slike tilbud så sant ikke styret (Bendix) gir meg tillatelse til det. Skulle jeg komme med et forslag så måtte det være at medlemmer får plass på bussen, og er det ledige plasser igjen kan ikke-medlemmer få dem. Det kan ihvertfall ikke settes opp en ekstra buss pga ikke-medlemmer. Da må de i såfall betale full pris (150 kr).

Sorry,trodde du var sjef.

Er jo enig i at styret skal ta slike beslutninger.

Å betale fult medlemskap for 1 tur er litt drøyt. Tidligere vet jeg vi har tatt 50,- for en kort tur.

De kan jo evt tegne medlemskap for 2011 og få denne turen som velkomstgave.

Herman; kontakt meg fredag ettermiddag så ser vi på status busser og tar det derfra

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det bekreftet at Kanarifuglene stiller på damekampen. Ca 80-100 stk.

 

TV2 er ventet å stille for å filme "krigen" på tribunen, ikke selve kampen.

 

MAO, still på kamp og prøv å bistå med å rekrutere noen ekstra.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så vidt jeg kan se er ikke kampen nevnt med et ord på Kanari-Fansens sider. Ser imidlertid til at de satset litt på cupen. Både kvartfinalen og semifinalen hadde forhandsomtale.

De har sagt de stiller og medlemmene har fått SMS. Om de i tillegg skriver noe på siden sin, ja det er det ikke ofte vi gjør vi heller :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så vidt jeg kan se er ikke kampen nevnt med et ord på Kanari-Fansens sider. Ser imidlertid til at de satset litt på cupen. Både kvartfinalen og semifinalen hadde forhandsomtale.

De har sagt de stiller og medlemmene har fått SMS. Om de i tillegg skriver noe på siden sin, ja det er det ikke ofte vi gjør vi heller :)

 

Og ikke har vi fått sms heller! Eller er det bare jeg som ikke har fått?

Når det gjelder å skrive er vi kanskje ikke så ille. Fire av de siste ti artiklene er jo om kvinnelaget, og av de øvrige seks er en om Karanba.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tromsødommeren Vibeke Larsen skal dømme kampen. En relativt rutinert dommer. Med seg på linjene har hun Karoline Gundersen Skjefstad og Tone Lise Sandvold. Disse to er vel gjengangere i hallen. 4. dommer er Kenneth Sandvold. Mistenker et slektskap her mellom 4. dommer og assistentdommer 2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har de en artikkel på hjemmesiden også : http://www.kanarifansen.no/les.php?id=619

Det er vel ingen tvil om at de har gjort mer for å mobilisere til denne kampen enn det vi har, men håpet er jo at det kommer nok folk fra oss til å sette dem på plass. Dog det viktigste for oss er uansett at chicksa knuser LSKKFK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

LSKKFK-SFK
×
×
  • Opprett ny...