Gå til innhold

Årets viktigste spiller 2010


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


For andre året skal vi dele ut en ølkasse til en av toppseriespillerne våre.

 

I fjor var det, som alle nok husker, Lise Klaveness som vant.

 

I år står valget kanskje mellom de syv spillerne som har vært faste i startelleveren:

 

Toril Akerhaugen 23 kamper

Ingrid Hjelmseth 23

Lise Klaveness 23

Kristy Moore 23

Lisa-Marie Woods 23

Siri Grønli 22

Trine Rønning 21

 

 

Eller er det kanskje en av de nitten andre jentene som har spilt for oss inneværende sesong som fortjener påskjønnelsen? Stem her

 

Debatten tar vi i denne tråden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pape, Rønning, Hjelmseth og Pedersen er også aktuelle men Woods har vært tidvis outstanding på banen og har gjennom media klart å markedsføre chixa med en frekk og herlig entusiasme. Jeg heller derfor også til Woods.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For meg sto det mellom Ingrid og Lisa.

Selv om Ingrid har klart å holde nullen på hjemmebane i serien i hele år og i tillegg er en mester til å styre forsvaret foran seg, var det faktisk Lisa som fikk min stemme. Ikke bare på grunn av den sterke innsatsen på banen, men også på grunn av hennes evner til å motivere og dra i gang medspillere, i tillegg til at hun har blitt veldig Blaa. Hun fronter klubben utad på en eksepsjonell måte.

Respekt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For andre året skal vi dele ut en ølkasse til en av toppseriespillerne våre.

 

I fjor var det, som alle nok husker, Lise Klaveness som vant.

 

I år står valget kanskje mellom de syv spillerne som har vært faste i startelleveren:

 

Toril Akerhaugen 23 kamper

Ingrid Hjelmseth 23

Lise Klaveness 23

Kristy Moore 23

Lisa-Marie Woods 23

Siri Grønli 22

Trine Rønning 21

 

 

Eller er det kanskje en av de nitten andre jentene som har spilt for oss inneværende sesong som fortjener påskjønnelsen? Stem her

 

Debatten tar vi i denne tråden.

Jeg mener din liste mangler 2 navn: Pape og Pedersen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For andre året skal vi dele ut en ølkasse til en av toppseriespillerne våre.

 

I fjor var det, som alle nok husker, Lise Klaveness som vant.

 

I år står valget kanskje mellom de syv spillerne som har vært faste i startelleveren:

 

Toril Akerhaugen 23 kamper

Ingrid Hjelmseth 23

Lise Klaveness 23

Kristy Moore 23

Lisa-Marie Woods 23

Siri Grønli 22

Trine Rønning 21

 

 

Eller er det kanskje en av de nitten andre jentene som har spilt for oss inneværende sesong som fortjener påskjønnelsen? Stem her

 

Debatten tar vi i denne tråden.

Jeg mener din liste mangler 2 navn: Pape og Pedersen

 

 

Lista viser bare de syv spillerne som har spilt så godt som alle kampene. Pape og Pedersen har jo gått glipp av en del. Intet annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet at jeg er på bortebane her, men den som har vært mest stabil sesongen igjennom, er vel Ingrid. Med mindre dere slipper inn to mål, ryker Røas rekord med 10 baklengs på 22 kamper. Ingrid har vel knapt sluppet inn et tullemål, og hun har spredd trygghet i et forsvar som har variert noe, både med spillere og dagsform.

 

Lisa-Marie Woods har vært jevnt over god, men som de fleste andre hadde hun en down-periode i august. 

 

En annen ting er at det ikke kåres beste, men viktigste spiller. Og da er jeg svak for stå-på-viljen til Siri Nordeide Grønli.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets viktigste spiller 2010
×
×
  • Opprett ny...