Gå til innhold

Hva gjør du 19:55?


geirti
 Del

  

229 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


 

" - Folk forstår ikke at mekanismen er slik at hvis man får en bedre pakke, et bedre tilbud et annet sted, så takker man ja."

 

Enda godt Veigar var der og forklarte elementære markedsmekanismer for oss idioter som ikke forstår noenting..

Klubbfølelsen står sterkt, ja.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

" - Folk forstår ikke at mekanismen er slik at hvis man får en bedre pakke, et bedre tilbud et annet sted, så takker man ja."

 

Enda godt Veigar var der og forklarte elementære markedsmekanismer for oss idioter som ikke forstår noenting..

 

Veigar, ass. Han er jo selv et eksempel på at vi forstår såpass, ingen hetset Veigar da han dro til Frankrike.

 

Ikke rart klubbene sliter når sentrale aktører ikke skjønner mekanismene for hvorfor folk holder med et lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med en stille protest idag, mot Janne, ikke noen utskjelling eller hylling...

SÅ kan han heller få smake på vår vrede når han til nesteår står på motstanderens benk og må luske lukøret ut av stadion etter atter ett tap og sparken i rosenborg nærmere enn noen gang tidligere..

 

Tipper det blir en relativt stille protest. Så langt har vel 6 % av de som har stemt sagt at de ønsker å gjøre noe aktivt i negativ retning mot Jönsson. Om SS utgjør 10 % av dagens tilskuere vil man ender man kanskje opp med 6 promille av Telenor Arena som vil protestere mot RBK-Jönsson.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Tom sier at JJ har vært fokusert og grundig som vanlig. Har Tom sovet i garderoben? @Ringo m.fl. har jo fortalt oss at han har vært fraværende siden januar.

 

Dersom uttalelsene fra spillerne i artikkelen stemmer, blir det bare enda mer meningsløst med misshagsytringer. Hva oppnår man med å få spillere, klubben og JL mot seg? Er det ikke slik at vi er til for klubb og spillere? Hva får enkelte supportere igjen for å oppføre seg som "judasser" i forhold til sin egen klubb?

Det viktigste må uansett være å ha et godt forhold til klubben, spillerne og øvrig publikum med tanke på neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes det er litt smakløst og provoserende av spillerne å ha den holdningen at "vi har jo vunnet ting så da kan dere pent akseptere hva som helst". Eller så er de enkelt og greit ikke i stand til å se problematikken i at en trener bruker sesongoppkjøringen til å snakke om kontraktsforhold med en konkurrent og sitter hele sesongen på praktisk talt to kontrakter i konflikt, mens ledelsen av laget for utenforstående tilsynelatende forsømmes, eller i det minste virker helt apatisk, og gjør sin desidert svakeste sesong i klubben. Det blir ikke bedre av at han til tross for latterlig dårlige resultater og prestasjoner velger å bli sittende kontraktstiden ut og dermed har krav på en betydelig sum i bonus, fra en klubb som er på randen av konkurs.

 

Ja da, vi har faktisk fått med oss at JJ var trener for Stabæk da det ble sølv, gull og bronse. Alle var strålende fornøyd med det. Alle takket Janne Jönsson for hans utvikling av laget. Men det betyr ikke at alt kan aksepteres i all fremtid. Man kan ikke kjøpe seg immunitet. Det blir litt som at i en fri, demokratisk rettsstat kan man ikke gjøre absolutt hva man vil bare fordi man er stinn av penger. Noen vil kanskje hevde at man kan nettopp det. Og noen vil påstå at det er smakløst ikke å hylle Jan Jönssons interessekonflikt i en påfallende elendig sesong, for han har tross alt gull i lommene. Smakløst.

 

Vil klubben og spillerne distansere seg fra sine supportere? De er på god vei. Jeg for min del merker iallfall at jeg har fått litt avsmak og blitt provosert mer enn én gang i løpet av sesongen, med latterlige kontraktskonflikter, personalkonflikter, null innsats og dårlige holdninger blant enkelte spillere, vanvittige lønninger og grådighetskultur i en økonomisk kriserammet klubb og stadige spark til supportere som er mer opptatt av klubben enn å smiske for enkeltpersoner som drar.

 

Dette må være et av de beste innleggene noensinne på dette forumet!

 

Drit i Jan Jönsson-debatten, for den er old news uansett. Men at klubben og spillerne distanserer seg fra sine supportere, der ligger hovedproblemet til klubben slik jeg ser det. Hvor har det blitt av den spontane og rene gleden spillerne utsondret tidligere? Nå er all gnist og glød borte, og igjen står en gjeng kjedelige, oppmerksomhetssky og bortskjemte fotballspillere, med noen ytterst få hederlige unntak.

 

At spillerne stadig skal sende sleivspark mot tilhengerne sine samtidig som de leverer drita dårlige resultater og byr minimalt på seg selv, er rett og slett motbydelig. Takk og lov at vi har damelaget, der spillerne faktisk viser sann og ektefølt glede over å ha folk som bryr seg! Nøyaktig slik herrelaget var for ganske få år siden..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tom sier at JJ har vært fokusert og grundig som vanlig. Har Tom sovet i garderoben? @Ringo m.fl. har jo fortalt oss at han har vært fraværende siden januar.

 

Står du med møkk til knærne, blir det etterhvert vanskelig å kjenne drittlukten..

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har klubben begynt å skjønne det?

Ifølge stabak.no skal vi hylle Tom for 14 sesonger og takke Jönsson for fem fantastiske og en slitsom sesong.

Høres langt mer fornuftig ut enn den opprinnelige hyllingen av begge, egentlig. Godt å se at klubben tilsynelatendene setter Tom høyest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som om noen skulle sett rart på meg om jeg hadde begynt å holde med RBK om jeg fikk en litt større hybel i Trondheim, og mer i ukelønn. Det er jo slik mekanismene fungerer. Ikke rart det har vært mye tafatt spill hvis alle jogger rundt og tenker på mekanismer. Slo Veigar akkurat beina under sin egen klubbfølelse? Virker som om klubbfølelsen blant en del spillere er erstattet med et grått skall i takt med arenaen, og pressede ledere kjemper iherdig for å hindre supportere i å stikke hull på boblen. Hvordan kan noen be om at supportere skal komme og støtte dem, hvis de samtidig er forkjempere for at andre skal få reise hvor de vil med hyllest i ryggen bare fordi betingelsene er bedre?

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner at man er arg på Janne. For meg er det ille nok at han går til de arrogante folka i nord, men det verste er vel måten det hele skjedde på. Ja, Janne må ta sin del av skylden for dette rotet, men jeg tror ikke ledelsen i Stabæk var helt uvitende/uskyldige heller. Vi vet jo at trøderne alltid vil prøve å raske til seg det som er av bra folk i norsk fotball, sånn er det bare og jeg regner ikke med at det vil forandre seg. MEN, det er ganske flaut at ALLE blå supportere blir latterliggjort av det noen få gjør (som f.eks. "krisen" mellom $$ og Janne). Jeg tror Lennartson vil gjøre godt for Stabæk og oss som støtter laget, men hva slags inntrykk vil han få om noen hetser Janne idag? $$ vil jo bortimot skremme vekk fremtidige trenere/spillere, og dra på seg rykte som en gjeng med sutrere (det burde vel heller vært forbeholdt Brann supportere, syns jeg). Man får mene det man vil, og jeg mener vi bør fremstå samlet når det gjelder vår kjærighet til laget vårt. Man vil jo ikke se i avisene at 'noen supportere ikke støtter Janne', men heller 'Stabæk supporterne vender ryggen til Janne', eller noe i den duren...sukk. Som sagt, det er vel ingen av oss blå som liker det (Janne til rbk:angry:), men de fleste kommer vel fra dannede og møblerte hjem og trenger ikke drite ut majoriteten ved å oppføre seg som om man gikk i barnehagen (= flaut). Janne har gjort mye bra for Stabæk, men uheldigvis fikk eventyret en sur slutt. Håper bare ikke Jannes avskjed blir noen stor 'snakkis' i media

 

Ja, ja, la pepperet stare da....rolleyes.gif

 

 

 

 

Helt enig! Håper vi kan få en verdig avslutning ikveld!

Endret av Kris
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hva gjør du 19:55?
×
×
  • Opprett ny...