Jump to content
Sign in to follow this  
Anders C

Varmlunchen på Telenor arena

Recommended Posts

Jeg synes speakeren vi har nå fungerer ganske bra. Han er stort sett ikke flåsete og leverer det publikum vil ha - bytter, litt praktisk info, resultater. Det vi derimot ikke trenger er klovnete innslag og forsøk på humor. Hvis noen her inne kunne bedt han om å følge litt med på hva som skjer nede til høyre hos Stabæk Support hadde det blitt meget bra. Jeg liker'n.

Har ikke noe imot speakern, han må bare prøve å synkronisere litt bedre med oss.

Det er for eksempel perfekt å gjøre annonseringer 3 sek etter at $$ er ferdig med et rop. Det vil både føre til at spillerne og tilskuerne hører ropene våre bedre og oftere, i tillegg til at vi på $$-feltet får med oss hva han sier. Win - win.

har et kjempeforslag jeg har tenkt på en stund. Hva om vi kaster rop med speaker? Hele hallen svarer når speaker roper "kom igjen Stabæk"... Vil bli et kjempetrøkk.

Så spørs det om det blir så mange flere varme luncher da...

Stabæk kan kastes ut av Telenor Arena i følge Budstikka i dag..

Jeg sliter med å forstå at de femten kampene vi spiller kan komme så i veien for planleggingen av events. I 4-5 måneder (mars-november) har vi ingen tidspunkt hvor vi må ha hallen. Resten av året er det bare å forsyne seg av hverdagene, og det er vel heller ikke krise om vi må flytte en kamp midt i sesongen. F.eks. flytte en kamp som skulle gått en søndag i august til onsdagen etter fordi Tina eller Bruce skal ha konsert på lørdagen. Skal dette virkelig være så vanskelig å få til? Ikke med mindre NFF er helt nazi (som ossph34r.gif )...