Gå til innhold

Budstikka


fantomet
 Del

Anbefalte innlegg


Hvem er de som aldri har ytret et ord på forumet, eller forsåvidt i kampsammenheng, men nå uavbrutt spyr eder og galle i kommentarfeltet?

 

De som tydeligvis hater oss, mener vi er verdens avskumm anført av djevelen selv ved navn Albert ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem er de som aldri har ytret et ord på forumet, eller forsåvidt i kampsammenheng, men nå uavbrutt spyr eder og galle i kommentarfeltet?

 

De som tydeligvis hater oss, mener vi er verdens avskumm anført av djevelen selv ved navn Albert ...

post-2744-12887150575202_thumb.gif

 

Enough said.....

Endret av Bartender25
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I papirutgaven i dag står det sitert flere innlegg fra forumet. Har de virkelig lov til det?

 

(Nå kan det jo hende at de aktuelle medlemmene har blitt spurt, men siden det er Budstikka vi snakker om så tviler jeg)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Videre står følgende sitat (usikker på om det kommer fra Tonje eller Budstikka da..):

 

I supportermiljøet er det gjerne noen som tar på seg rollen som supporterpoliti og forteller hva som er riktig og gal måte å være supporter på. Å stå og synge er for eksempel riktig måte, å sitte er gal, for å si det enkelt.

 

Dette er da selvfølgelig! Vi får rabbaterte billetter for å lage liv på stadion, selvfølgelig kreves det noe igjen. Nemlig at man står og synger..

 

Budstikka kan bare brenne for min del, maken til ubrukelig smørje skal man lete lenge etter (med mindre man leter med lupe på nettfora for å lage artikler..).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er snart ikke mulig å ta media seriøst lenger. De gjør alt de kan for å skape splittelse ved å fokusere tabloid. At de samtidig bruker innlegg som kun skjuler seg bak ett nick er så dårlig at det er utrolig at man kan få betalt for en sånn møkkajobb.

 

Sluttet å kjøpe papiraviser for ti år siden og har ingen planer om å gjøre det så lenge jeg lever.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er bare innlegg nummer ørten i den klassiske mediestrategien: bygg noe helt til himmels, og riv det ned når du ikke lenger får det høyere.

 

Tilskuertallene i tippeligaen var på 10.500 per kamp i 2007, siden har det gått jevnt og trutt nedover. Og lenger ned skal det vel før man er fornøyd. For fem år fikk man større opplagstall/tittertall ved å overdrive hvor bra tippeligaen var, nå tjener man mer på å overdrive hvor rævva alt er.

 

Men er det egentlig så galt med mindre penger i tippeligaen? Ser ikke hvorfor vi på død og liv skal ha haugevis med spillere som får flere millioner i årslønn i den lille parentesen av fotballeuropa som fotballnorge utgjør. De tilskuerne som først gir opp TL, er vel ikke akkurat de vi mest kommer til å savne. Ei heller spillerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med de mediene vi bruker i dag, med forum og kommentarfelt, oppfordres vi til å mene noe om alt, hele tiden. Ofte polariserer vi oss selv ekstra for å få fram et poeng, slik at folk som regel er enten veldig uenig, veldig enig eller useriøse. Et fåtall stikker også hodet fram som reflekterte.

 

I stadig større grad legger folk ned mindre innsats for å skaffe seg et eget bilde av en sak, og sjansen for at de veier avgjørelsen sin basert på eksterne inntrykk er stor. Dersom avisen i en sak har en subjektiv vinkling kan man regne med å skape en vegg av hissige debattanter som er enige med avisen. Problemet er når et mediehus på nedtur skaper en vegg av kritikk mot en enkeltperson (Navarsete, Tønne) eller en isolert gruppe (soldater i Afghanistan med norrønt kamprop, SS) og lar befolkningen hamre løs på dem for å skape nyheter kun ut av vinkling. Ser de ikke at dette er ren ondskap uten rasjonell rot i virkeligheten? At de ved hjelp av en mindre filleting arbeider for å rive ned en person, eller noe mennesker har jobbet i årevis med å bygge opp?

 

Noen mediehus er verre enn andre, og selv om det kanskje finnes unntak tror jeg det bare er papirutgaven til Aftenposten jeg snart kan lese.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De som skriver om Jønsson på budstikka.no eller nyregistrerte brukere her på forumet er selvsagt troll iform av bartefans fra trøndelag som gleder seg som griser i slaktetida til xxx flytter til sameland og trener kjøpeklubben.

 

Tror ikke xxx er trener i Rosenbæsj sommeren 2012, gitt. Da er det vår tur til å legge inn de samme dusteinnleggene på adressa.no.

 

hihihihihihi

 

Budstikkas fullstendig lame og ensidige vinkling på xxx-saken er kun ufrivillig morsomt. Journalistisk sett er det pinlig og patetisk. Men sånn blir det gjerne når folk uten kompetanse skal skrive om en sak de ikke gidder å sette seg inn i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka forsetter de. God og saklig debatt

 

For min egen del synes jeg den saken nå begynner å bli en parodi på moderne nettavisers "nyheter".

Vi har diskutert bittelitte grann i styret om hvordan dette bør håndteres. Tar gjerne imot innspill på hvordan vi bør fikse dette.

 

Min holdning er at dette blåser over, jada noen få hisser seg fryktelig opp. Serien er over da dabber dette av ganske snart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka forsetter de. God og saklig debatt

 

For min egen del synes jeg den saken nå begynner å bli en parodi på moderne nettavisers "nyheter".

Vi har diskutert bittelitte grann i styret om hvordan dette bør håndteres. Tar gjerne imot innspill på hvordan vi bør fikse dette.

 

Min holdning er at dette blåser over, jada noen få hisser seg fryktelig opp. Serien er over da dabber dette av ganske snart.

Det er ingen grunn til å foreta seg noe som helst. Hva er det som må fikses egentlig? Alle har fått sagt meningen sin, og alle kan se at det aldri kommer til å bli full enighet. Spar heller kreftene til neste gang det blir "full splid" i $$. Jeg tipper det tar under et og et halvt år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka forsetter de. God og saklig debatt

 

For min egen del synes jeg den saken nå begynner å bli en parodi på moderne nettavisers "nyheter".

Vi har diskutert bittelitte grann i styret om hvordan dette bør håndteres. Tar gjerne imot innspill på hvordan vi bør fikse dette.

 

 

Vet ikke hvor god dialog man har med enkeltpersoner i stikka, men jeg synes definitivt man bør nevne for dem hvor lite imponert man er over deres høyst tvilsomme journalistiske metoder (f.eks. bruke kommentarfelt fra anonyme personer som representativt for supporterne). Som representanter for 2000 organiserte supportere, sitter dere jo både med en del forbrukermakt (en god del abonnenter/enkeltaviskjøpere er nok medlem av $$), samtidig er dere jo nyhetsstoff fra tid til annen og da er det til stikkas fordel at man har villige talsmenn.

 

Å gå ut i media (pressemelding eller lignende) med noe som helst vil jeg derimot fraråde dere, der er det nok lite å hente.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La Budstikka holde på som de vil. Avisen som stort sett bare skriver om helgens festbråk og diverse bortkomne husdyr er ikke noe å bry seg om. At det finnes enkelte oppegående journalister der er sikkert, men så er det dessverre noen som er helt håpløse også.

 

At Peder Ravneberg truer med utmeldelse av Stabæk Support bør da uansett ikke medføre noen reaksjon fra styret, bortsett fra grenseløs jubel naturligvis.

 

Vi må slutte å bry oss så forferdelig mye om hva alle andre måtte mene om oss. Da tenker jeg på aviser, andre supporterklubber, Ola Nordmann osv. Vi er SS, drit i hva alle andre måtte mene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La Budstikka holde på som de vil. Avisen som stort sett bare skriver om helgens festbråk og diverse bortkomne husdyr er ikke noe å bry seg om. At det finnes enkelte oppegående journalister der er sikkert, men så er det dessverre noen som er helt håpløse også.

 

At Peder Ravneberg truer med utmeldelse av Stabæk Support bør da uansett ikke medføre noen reaksjon fra styret, bortsett fra grenseløs jubel naturligvis.

 

Vi må slutte å bry oss så forferdelig mye om hva alle andre måtte mene om oss. Da tenker jeg på aviser, andre supporterklubber, Ola Nordmann osv. Vi er SS, drit i hva alle andre måtte mene.

 

AMEN!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må slutte å bry oss så forferdelig mye om hva alle andre måtte mene om oss. Da tenker jeg på aviser, andre supporterklubber, Ola Nordmann osv. Vi er SS, drit i hva alle andre måtte mene.

 

HØR HØR!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er SS og driter i hva andre mener om oss.

 

Dette er faktisk en meget bra parole, Anders C!

Sett i lys av den sirkusledelsen klubben har, er en slik parole og filosofi nødvendig for å overleve som supporterklubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer egentlig litt på hva de som sprer eder og galle på diverse nettforum, regner med skal skje... Hva mener de styret i $$ skal foreta seg? Styre følelsene til samtlige 2000 medlemmer og kontrollere hvordan nevnte følelser blir uttrykt..?

 

Som flere har sagt; la de som vil få utløp for sin frustrasjon, og dette vil blåse over.. La de som vil melde seg ut(eller ikke fornye) gjøre det, da de eneste dette går ut over er dem selv.. Er de som enten blir sittende på langsiden eller foran TVen og se kamp..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Facebookkommentering er framtiden. Å underskrive med fullt navn når man skal uttale seg mot noen, og det i tillegg kan brukes som sitat, burde være et minstekrav. Problemet nå er at folk kan pepre så mye de vil, og glemme det etterpå. Uten å være i nærheten å ha oversikt over hva saken handlet om i utgangspunktet, eller hva dekningen gjør med de involverte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legg merke til at brønnpisserne med unntak av StbækPeder ikke finnes på vårt åpne forum, fordi der må man registrere seg.

 

StabækPeder? Er det samme StabækPeder som har fått alle Stabækfans utestengt fra Highbury (puben) på livstid? type

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legg merke til at brønnpisserne med unntak av StbækPeder ikke finnes på vårt åpne forum, fordi der må man registrere seg.

 

StabækPeder? Er det samme StabækPeder som har fått alle Stabækfans utestengt fra Highbury (puben) på livstid? type

 

How? Meldte han oss ut i protest?

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne såkalte debatten er jo ikke annet enn en farse. Den består jo ikke av annet en noen titals innlegg pepret med skrivefeil, faktafeil og usaklig drittslenging. Samtlige medlemer i Stabæk Support får så ørene flagrer pga. at en liten gjeng endte opp som linselus hos TV2. Logoen vår er stygg, vi har visstnok nazi-tendenser, vi er bortskjemte pappagutter, trygdemisbrukere, silkeramp og en hel del annet. Vi får skylden for skolebarnas stygge språk (akkurat som dette ikke eksisterte i skolevesenet før Stabæk Support - omtalen av barns stygge språk finnes i mosebøkene og romerretten) på tross av at det er 14 års aldersgrense på feltet vårt. Bannskap, vold og sex florer på alle tv-kanaler til alle døgnets tider.

 

Det faktum at mange av medlemene i Stabæk Support følger damelaget og herrelaget rundt omkring i landet, synger og hopper og flagger, lager tifo og tekstbannere, ser andrelagskamper og treninger betyr mye for klubben. Dette er Stabæk Supports ånd! Det er derimot helt uaktuelt å kneble våre medlemers grunnlovsfestede ytringsfrihet. Nå var det kun et lite fåtall som valgte å benytte seg av denne i det som i ettertid anses å være "negativt". Det får så være, men å ta dette til inntekt for at Stabæk Support er en gjeng med møkkafolk og Albert er et rasshøl blir skivebom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Facebookkommentering er framtiden. Å underskrive med fullt navn når man skal uttale seg mot noen, og det i tillegg kan brukes som sitat, burde være et minstekrav. Problemet nå er at folk kan pepre så mye de vil, og glemme det etterpå. Uten å være i nærheten å ha oversikt over hva saken handlet om i utgangspunktet, eller hva dekningen gjør med de involverte.

 

 

Selv på Facebook opptrer disse menneskene under alias. Jeg ble selv skjelt ut og spurt om jeg var en bråkmaker fordi jeg forsvarte ytringsfriheten på veggen til Stabæk Support og gav min støtte til Albert. Da jeg søkte på internett etter personen som skjelte meg ut, viste det seg at ingen i hele Norge bærer hennes navn (i følge skattelistene).En gjeng uredelige troll, med andre ord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk Support

 

1. Ondskapens kakser

2. Ondskap satt i system

3. Dyret i Johannes åpenbaring

4. Satans supportere

5. Til helvete med oss

6. Til helvete på første klasse

7. Vi sees i helvete

8. ...

9. ...

 

hehe. Dette var gøy. Galgenhumor kan vi like

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legg merke til at brønnpisserne med unntak av StbækPeder ikke finnes på vårt åpne forum, fordi der må man registrere seg.

 

StabækPeder? Er det samme StabækPeder som har fått alle Stabækfans utestengt fra Highbury (puben) på livstid? type

 

Highbury har ikke på noe generelt grunnlag utesteng stabækfans, men det er fire personer som er/var stabækfans som er blitt utestengt. Uansett så klarte disse personene dette på egenhånd og har ingen ting med undertegnede å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legg merke til at brønnpisserne med unntak av StbækPeder ikke finnes på vårt åpne forum, fordi der må man registrere seg.

 

StabækPeder? Er det samme StabækPeder som har fått alle Stabækfans utestengt fra Highbury (puben) på livstid? type

 

Highbury har ikke på noe generelt grunnlag utesteng stabækfans, men det er fire personer som er/var stabækfans som er blitt utestengt. Uansett så klarte disse personene dette på egenhånd og har ingen ting med undertegnede å gjøre.

 

Har du vært medlem siden 06 og ikke skrevet før nå? Velkommen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legg merke til at brønnpisserne med unntak av StbækPeder ikke finnes på vårt åpne forum, fordi der må man registrere seg.

 

StabækPeder? Er det samme StabækPeder som har fått alle Stabækfans utestengt fra Highbury (puben) på livstid? type

 

Highbury har ikke på noe generelt grunnlag utesteng stabækfans, men det er fire personer som er/var stabækfans som er blitt utestengt. Uansett så klarte disse personene dette på egenhånd og har ingen ting med undertegnede å gjøre.

 

Er du en av arsenal klovnene som jeg havnet i heftig diskusjon da jeg var med la oss kalle han "jarl" ( hvis du er arsenal så vet du hvem han er ) for å le av engelsk fotball? Uansett ingen vits å se noe som helst på highbury lenger. Fotballpub uten storskjerm....

 

Jeg er ihvertfall ikke en av de fire stb som ikke har adgang der, men jeg mistenker at jeg kjenner dem..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Budstikka
×
×
  • Opprett ny...