Gå til innhold

Kamptråd SFK - Kolbotn


Johnny
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Christina Westrum Pedersen er satt opp som dommer. Assistentdommere er Marianne Braathen Velo og Sonia Khan. 4. dommer Espen Ramiro Kallerud. For spesielt interesserte kan nevnes at kampdelegat er Jan Leif Braathen og dommerveileder er Nina Hedlund.

 

Kampen blir visstnok også vist på Sumo.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Christina Westrum Pedersen er satt opp som dommer. Assistentdommere er Marianne Braathen Velo og Sonia Khan. 4. dommer Espen Ramiro Kallerud. For spesielt interesserte kan nevnes at kampdelegat er Jan Leif Braathen og dommerveileder er Nina Hedlund.

 

Kampen blir visstnok også vist på Sumo.

Interessant...wink.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Christina Westrum Pedersen er satt opp som dommer. Assistentdommere er Marianne Braathen Velo og Sonia Khan. 4. dommer Espen Ramiro Kallerud. For spesielt interesserte kan nevnes at kampdelegat er Jan Leif Braathen og dommerveileder er Nina Hedlund.

 

Kampen blir visstnok også vist på Sumo.

Har vi noe statistikk på kamp resultat når Nina Hedlund er dommerveileder?

 

Er Jan Leif Braathen nøye, slik at vi må oppføre oss ekstra eksemplarisk for å ikke få annmerkning fra NøFF?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Christina Westrum Pedersen er satt opp som dommer. Assistentdommere er Marianne Braathen Velo og Sonia Khan. 4. dommer Espen Ramiro Kallerud. For spesielt interesserte kan nevnes at kampdelegat er Jan Leif Braathen og dommerveileder er Nina Hedlund.

 

Kampen blir visstnok også vist på Sumo.

Har vi noe statistikk på kamp resultat når Nina Hedlund er dommerveileder?

 

Er Jan Leif Braathen nøye, slik at vi må oppføre oss ekstra eksemplarisk for å ikke få annmerkning fra NøFF?

Hvis du er døpt Jan Leif, og bruker begge navnene, så er du ikke spesielt nøye på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Christina Westrum Pedersen er satt opp som dommer. Assistentdommere er Marianne Braathen Velo og Sonia Khan. 4. dommer Espen Ramiro Kallerud. For spesielt interesserte kan nevnes at kampdelegat er Jan Leif Braathen og dommerveileder er Nina Hedlund.

 

Kampen blir visstnok også vist på Sumo.

Har vi noe statistikk på kamp resultat når Nina Hedlund er dommerveileder?

 

Er Jan Leif Braathen nøye, slik at vi må oppføre oss ekstra eksemplarisk for å ikke få annmerkning fra NøFF?

Hvis du er døpt Jan Leif, og bruker begge navnene, så er du ikke spesielt nøye på det.

OK, så han er ikke så nøye på det da. Bruker nemlig begge navnene (eller alle andre gjør det). Er vel en grei fyr, men kjenner ikke til han som delegat.

 

Vet ikke om Hedlund har så mange kamper med oss som veileder, men det kunne jo være interessant å finne ut. Litt svakere dommere kan jo la seg påvirke av hvem som er veileder (noen veiledere har sine kjepphester). Dog regner jeg Pedersen til å være en så bra dommer at hun ikke lar seg påvirke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trening i dag i strålende solskinn. Passet derfor godt med første trening på gress. Og det er en gressmatte de fleste lag i Nord-Europa bør kunne misunne oss. Nå skulle jeg vel også skrevet at vi har skadefri tropp, men det ville vel være å lyve i meste laget. Tror imidlertid ikke det blir store forandringer fra kampen sist, men man vet jo aldri hva han Roger kan finne på :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er innsamling til kirkens nødhjelp samtidig

Det er da bare å forsyne seg fra den katolske kirke sine enorme pengebinger. De er jo kristne de også.

 

Heeey, de kunne jo vært sponsor. Da blir det Marta på damelaget og Messi på herrelaget. Samt at vi kan ta over TA uten gjeld og bestikke NFF så vi får det serieoppsettet vi ønsker.

Herregud :unsure: at vi ikke har tenkt på det før

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er innsamling til kirkens nødhjelp samtidig

Det er da bare å forsyne seg fra den katolske kirke sine enorme pengebinger. De er jo kristne de også.

 

Heeey, de kunne jo vært sponsor. Da blir det Marta på damelaget og Messi på herrelaget. Samt at vi kan ta over TA uten gjeld og bestikke NFF så vi får det serieoppsettet vi ønsker.

Herregud :unsure: at vi ikke har tenkt på det før

Bjørg Torhallsdottir skal jo ned å treffe paven til høsten. Regner med at hun tar opp dette med paven.

Forøvrig vet jeg det kan høres rart ut, men tror faktisk ikke jeg ønsker Marta på damelaget! Finnes faktisk et par andre spillere jeg heller vil foretrekke. Messi på herrelaget er jeg derimot med på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk Support sitt sesongkort gjelder for SFK-kamper. Ettersom alle sesongkortene har likt utseende i år (evig blaa) må man vise navnet på baksiden av kortet. Der skal det stå Stabæk Support.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spillet varmet jo heller ikke. Gleder meg til laget kan bli noe mer samspilt. Føler at kombinasjonen landslagsfravær og skadefravær gjør at spillerne knapt kjenner hverandre med ballen i beina. Feilpasninger og misforståelser var jo bare forbokstaven. Vi er f.eks. ikke i stand til å holde ballen lenge i laget, selv om spillernes individuelle ferdigheter skal være mer enn gode nok. Savnet Maiken på slutten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2. omgang var grusom. Kolbotn ville vinne. Vi ville ikke tape. Triste greier. Knapt en eneste bevegelse på spillerne rundt vår ballfører. Nesten som gutta i 2010. Flere på midtbanen la inn sterke søknader om benkeplass når Dekkerhus er frisk.

 

Så er tabbekvoten brukt opp. 3 ræva omganger på rad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2. omgang var grusom. Kolbotn ville vinne. Vi ville ikke tape. Triste greier. Knapt en eneste bevegelse på spillerne rundt vår ballfører. Nesten som gutta i 2010. Flere på midtbanen la inn sterke søknader om benkeplass når Dekkerhus er frisk.

 

Så er tabbekvoten brukt opp. 3 ræva omganger på rad.

 

 

Og jeg frøsph34r.gif

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd SFK - Kolbotn
×
×
  • Opprett ny...