Gå til innhold

Kick off - Toppserien 2011


Johnny
 Del

Anbefalte innlegg


Vi starter Toppserien med kamp borte mot Linderud Grei lørdag 9. April.

 

Klokken 1900 er det Kick Off på Onkel Blaa.

Vi kommer tilbake med mer informasjon senere, så i mens er det bare sette av denne datoen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi starter Toppserien med kamp borte mot Linderud Grei lørdag 9. April.

 

Klokken 1900 er det Kick Off på Onkel Blaa.

Vi kommer tilbake med mer informasjon senere, så i mens er det bare sette av denne datoen!

 

 

Mener du at kick off er etter kampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi starter Toppserien med kamp borte mot Linderud Grei lørdag 9. April.

 

Klokken 1900 er det Kick Off på Onkel Blaa.

Vi kommer tilbake med mer informasjon senere, så i mens er det bare sette av denne datoen!

 

 

Mener du at kick off er etter kampen?

Det stemmer nok det. Står også i kalenderen på stabak.no. Det er jo litt spesielt. Man kan jo tenke seg hvordan det hadde vært om gutta hadde tatt kickoff etter kampen mot Lillestrøm. Noe av problemet med en egnet dato har vel vært at noen spillere har vært borte grunnet landslag, og i tillegg er det vel lite egnet å ha det nå på lørdag mens herrelandslaget spiller en kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi se Stabæk Fotball Kvinner på TV i år?

Nei, vi skal se dem på S T A D I O N :D

biggrin.gif Tusen takk, jeg vil gjerne se dem på Nadderud . . . men ifølge Andreas K. skal det bli flere av Toppserie kampene på TV 2 og Sumo, og spesielt Stabæk-Kolbotn 12. april (jeg sitter her på tusen kms hold).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dato er holdt av, men blir det buss?

Hadde vært greit å fyre opp med noen øl i bussen når det er fest etterpå.

Blir liksom ikke heldt det samme med å drikke Solo mens jeg kjører

 

Hvis busstur; Marius husk at hjulboltene skal kontrolleres før man kjører, ikke når hjulene begynner å danse på ring3.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hadde for så vidt også håpet på / regnet med busstur til Greibanen. Perfekt avstand for en kosepils hver vei. Og godt under middels perfekte parkeringsforhold, mener jeg å huske fra sist jeg kjørte dit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hadde for så vidt også håpet på / regnet med busstur til Greibanen. Perfekt avstand for en kosepils hver vei. Og godt under middels perfekte parkeringsforhold, mener jeg å huske fra sist jeg kjørte dit.

 

Det ble sagt på turen til Trondheim i går at det skal settes opp buss til Linnerud.

Påmelding dukker nok plutselig opp snart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hadde for så vidt også håpet på / regnet med busstur til Greibanen. Perfekt avstand for en kosepils hver vei. Og godt under middels perfekte parkeringsforhold, mener jeg å huske fra sist jeg kjørte dit.

 

Det ble sagt på turen til Trondheim i går at det skal settes opp buss til Linnerud.

Påmelding dukker nok plutselig opp snart.

 

Påmelding er rett rundt hjørnet! :)

Hantro: fikser du Tifo, flagg etc? Jeg er på fjellet hele helgen... Dessverre! Så rekker hverken kamp eller kick off :(

Fint om du kunne tatt deg av det/ ta det med fra TA på fredag. Noen som kan hjelpe Hantro?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er det noen skader før kampen mot linderud grei?

ja det kryr av skader.

Veldig glad vi ikke starter mot Kolbotn da vi ikke får kjørt formasjonstrening pga at det er så få utespillere på trening.

På gårsdagens trening var det veldig få (jeg så bare slutten), men ekstremt bra avslutninger når de trente på dette. Spesielt Trine, Enget og SuperMario utmerket seg.

Trine gjorde noe som hadde gitt hele forsiden i VG om det hadde vært Slatan. Det så ut som om hun skulle stupheade ballen i mål, men hun kastet seg under og klinte til ballen med helen (sånn han keeperen gjorde på Wembly for mange år siden) Avslutningen var knallhard og strøk oversiden av tverliggeren.

 

Det så ut til å være mange flere spillere på dagens trening, men jeg hadde ikke tid til å se på.

 

Det som er sikkert er at følgende er i strålende form:

Kristy, Enget, Trine, Siri og SuperMario

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kick off - Toppserien 2011
×
×
  • Opprett ny...