Gå til innhold

På vei til Telenor Arena


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Da er 1. runde satt opp. Toppserieklubbene kommer inn i 2. runde. Kampdato er tirsdag 19. april, men kampene kan avvikles tidligere om klubbene blir enige om det. Med tanke på at 19. april er i påsken er det vel ganske så sannsynlig at en del kamper blir spilt i uken før.

 

 

 

 

Sarpsborg 08 - Kongsvinger

Vålerenga - Asker

Lillehammer FK - Fart

Eik Tønsberg - Fossum Skien

Manglerud Star - Konnerud

Urædd - Skarphedin

Kaupanger - Raufoss

Gimletroll - Lyngdal

Haugar - Sola

Hinna - Avaldsnes

Voss - Fana

Førde - Nymark

Åsane - Loddefjord

Træff - Hødd

Fortuna - Volda

Sunndal - Byåsen

Tynset - Freidig

Grand Bodø - Halsøy

Sortland - Tromsdalen

Fløya - Alta

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ser at Manglerud-Star er satt opp. Den er vel ikke helt trygg.

Det ble i hvertfall en enkel seier for Konnerud. Like enkle som Vålerengas over Asker.

 

NM kvinner 2. runde 2011:

 

Sarpsborg - Røa

Fart - Stabæk

Raufoss - Kolbotn

Konnerud - LSK Kvinner

Eik Tønsberg - Vålerenga Fotball

Urædd - Linderud Grei

Amazon Grimstad - Gimletroll

Avaldsnes - Klepp

Sola - Sandviken

Åsane - Voss

Arna Bjørnar - Førde

Sunndal - Fortuna Ålesund

Tynset - Kattem

Trondheims-Ørn - Træff

Tromsdalen - Medkila

Alta - Grand Bodø

 

 

 

Kampene spilles tirsdag 10. mai klokken 18.00. Kampene kan imidlertid spilles på et tidligere tidspunkt dersom det er enighet mellom klubbene om dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når får vi vite eksakt tidspunkt for kampen? Jeg ville kanskje hatt kamp kl 19 da kunne vi kjørt kl 16.30 fra Bekkestua. Ved kampstart kl 18 må vi dra kl 15.30 og det er litt for tidlig for mange.

 

Når vi vet eksakt tidspunkt, får vi se om vi skal sette opp buss til denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ryktene sier at kampen kan bli flyttet til en annen dato, men det krever litt velvilje og forståelse fra NFF. Dermed er det vel ikke veldig sannsynlig at kampen flyttes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


NM kvinner 2. runde 2011:

 

Sarpsborg - Røa

Fart - Stabæk

Raufoss - Kolbotn

Konnerud - LSK Kvinner

Eik Tønsberg - Vålerenga Fotball

Urædd - Linderud Grei

Amazon Grimstad - Gimletroll

Avaldsnes - Klepp

Sola - Sandviken

Åsane - Voss

Arna Bjørnar - Førde

Sunndal - Fortuna Ålesund

Tynset - Kattem

Trondheims-Ørn - Træff

Tromsdalen - Medkila

Alta - Grand Bodø

 

Dette er selvfølgelig en runde vi går videre fra, sprøsmålet er ikke hvem som vinner, men om vi klarer 10 mål i år også.

 

Ellers begynner denne cupen å virke viktigere og viktigere for oss:

  • For det første tror jeg NM-finale på TA hadde vært en fantastisk arena for rekrutteringen til tribunen på Nadderud.
  • For det andre er dette den turneringen det akkurat nå virker mest sannsynlig at vi kan vinne.
  • For det tredje holder seriesølv i år til CL. Vi blir ikke rangert høyere av å vinne gull i serien, da er det kun egne prestasjoner i CL + nasjonsrankingen som teller inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen spilles tirsdag 10. mai kl 18.00 på Fart Kunstgress.

 

Ugunstig tidspunkt med tanke på den lange reisetiden. Redd det vil redusere antallet som ville ha tatt turen betraktelig dessverre.

kl 19 hadde vært mye bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor er det Fart holder til?

 

Enig i at det er for tidlig å avskrive oss i serien, men at det kanskje er viktigst å vinne cupen på TA (pga rekrettering).

 

Røa mister sikkert noen snart pga graviditet :glare:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir buss til Hamar tirsdag 10.05 med avreise fra Bekkestua kl 15.05

Det er ca 2 timer å kjøre, og så må vi ha litt slingringsmon, dersom det skulle dukke opp en ulykke eller noe annet. Derfor avreise så tidlig. Det er mulig å plukke opp folk både på Lysaker og i Oslo eller andre steder langs E6

 

Påmelding kommer muligens ut på skjema, eller så kan man melde seg på gjennom denne tråden.

 

Prisen: DET ER GRATIS, DET ER GRATIS, TRALALALALALA:rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra, Marius. Jeg rekker dessverre ikke dette. Har fått fjernet et møte den dagen, men har likevel undervisning fram til 15.30. Jeg har dog tenkt at jeg burde rekke det om jeg kjører direkte (jobber i Røyken). Dersom det går buss parallellt er det ingen tvil om at jeg tar turen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere er hjertelig velkommen til Fart!

 

Jeg har gratisbilletter til Stabæk-supporterne og er sjølsagt på Fart for en ordentlig mottagelse.

 

Vi håper på en god kamp og gleder oss!

 

Frode

 

FL Fart

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere er hjertelig velkommen til Fart!

 

Jeg har gratisbilletter til Stabæk-supporterne og er sjølsagt på Fart for en ordentlig mottagelse.

 

Vi håper på en god kamp og gleder oss!

 

Frode

 

FL Fart

 

 

 

Vi er vel nå runt 10 stk i buss pluss at enkelte kjører egen bil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 214

7 min: 0-1 Kristy Moore. Bra pasning og gjennomløp. Moore plaserte først skuddet i stanga, men scoret på returen.

 

 

31 min: 0-2. Hjørnespark som blir tatt kort. 45 grader ut og Katrine Pedersen setter ballen enkelt i mål.

 

36 min: 0-3. Hjørnespark som blir stanget rett i mål av Stine Sannæss. Fart ser slitne ut nå.

 

38 min: 0-4. Hærlig spill av Stabæk. Innlegg som blir stanget inn av Melissa Wiik.

Endret av ETN
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lagene som er videre: Alle 12 fra Toppserien + Vålerenga, Voss, Fortuna Ålesund og et nordnorsk lag (Alta mot Grand Bodø på torsdag).

 

Her er det vel åpenbart hvem vi håper å få møte - Vålerenga på bortebane. Bortetur av høyst overkommelig lengde mot høyst overkommelig motstand. Ny bane, og grei reise til kvartfinalen - hvor vi for første gang skal slå en toppseriemotstander i NM. Forhåpentligvis på hjemmebane.

 

Skal det først bli bortetur utenfor min rekkevidde neste kamp, håper jeg selvfølgelig på Alta. Da får vi såpass mange kilometer reisevei at vi fort vil få hjemmebane i både kvart og semi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trekker NFF også kampene i damecup'n i dag? Herrene får jo sitt oppsett ca kl 15:00

 

Kampene i 3 runde for damene(toppserien kommer inn i runde 2) settes opp av Fotballforbundet, (trekkes ikke).

 

NM 3.runde (22 mai) flyttes til onsdag 25 mai. Så det burde vel være klart i dag det også, akkurat som herrene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

På vei til Telenor Arena
×
×
  • Opprett ny...