Gå til innhold

Turtråd: Molde - Stabæk


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Det er duket for en ny, legendarisk bortetur med Stabæk Support!

 

Selv skal jeg på Sensation White på Fornebu på lørdagen, så det spørs om jeg er mann nok til å bli med på bussen som reiser kl 07:05 fra Bekkestua på søndag, men anbefaler alle andre til å melde seg på! Alle er velkommen, - vi er svært omgjengelige i STB. Om hjemtur med buss ikke frister har Norwegian en avgang etter kamp til bare 349 kr.

 

Påmeldingsskjema publiseres på stabaek.no i løpet av morgendagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Omtrent åtte timer.

 

Blir nok til at Sensation holder meg også hjemme fra denne turen... Å komme seg i seng i firetiden etter en syv timer lang fest og deretter ta en buss klokken syv firster ikke så veldig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal på Sensation, og skal selvsagt med bussen. Flott om det går an å hente liket mitt i Oslo, det går nesten ikke trafikk mot Bærum så tidlig på en søndag. Herved har jeg gitt et spark i leggen på mine Sensationvenner Håkon og Petter. Og håper de svarer med samme mynt og blir med. Stengle også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Riktig innstilling. Dere burde alliere dere og få til dette! Lag førstehjelpspakke med mat og drikke før dere skal på sensation som det bare er å plukke med seg før man hopper på bussen til Molde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal på Sensation, og skal selvsagt med bussen. Flott om det går an å hente liket mitt i Oslo, det går nesten ikke trafikk mot Bærum så tidlig på en søndag. Herved har jeg gitt et spark i leggen på mine Sensationvenner Håkon og Petter. Og håper de svarer med samme mynt og blir med.

 

Det er under vurdering, i hvert fall.

 

Men vi får se hva som skjer.

 

Vi får se.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Molde - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...