Gå til innhold

Turtråd: Molde - Stabæk


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Meldte meg akkurat på jeg også. Får bare holde Sensation-nachet gående til klokken syv, eventuelt legge meg til å sove på en benk på Bekkestua, så dere kan vekke meg før bussen drar. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan bussen kjøre innom operaen? Det går ingenting til bekkestua så tidlig.

 

 

Det må vi ordne. Det er mange som ønsker å bli plukket opp i byen.

 

 

Marius har planer om å kjøre riksvei 4 grunnet omkjøringer den andre veien, men jeg har spurt han og det blir muligens å plukke opp på operaen, men ikke hotellet.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meldte meg akkurat på jeg også. Får bare holde Sensation-nachet gående til klokken syv, eventuelt legge meg til å sove på en benk på Bekkestua, så dere kan vekke meg før bussen drar. :D

 

That's the spirit! Bror smører sikkert en matpakke hvis du spør pent :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som bor veldig nærme Bekkestua, og skal på tur på søndag? Jeg trenger å få satt noe øl et sted jeg kan hente det før bussen går.. Rutebussen har ikke startet å gå så tidlig på søndager, så jeg må ta sykkelen hjemmefra til Bekkestua. Pes med masse øl på sykkeltur..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan bussen kjøre innom operaen? Det går ingenting til bekkestua så tidlig.

Det må vi ordne. Det er mange som ønsker å bli plukket opp i byen.

Det er nå bekreftet at vi kjører innom OPERAEN i Oslo. Der står vi klar kl 07:15.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På grunn av at turtelefonen enda ikke er operativ kan mitt nummer 91700405 brukes inntil videre. Forøvrig er vi nå 34 som er påmeldt bussencool.gif

Bjørn(Turansvarlig)

Endret av BjørnC
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jeg også meldt på bussen, men flyr hjem med Norwegian etter matchen.

 

Dette blir en bra tur, virker som det er mange kvalitetsfolk som er meldt på bussen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jeg også meldt på bussen, men flyr hjem med Norwegian etter matchen.

 

Dette blir en bra tur, virker som det er mange kvalitetsfolk som er meldt på bussen.

 

 

mangler bare "Sangpoliti 1 & 3"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som bor veldig nærme Bekkestua, og skal på tur på søndag? Jeg trenger å få satt noe øl et sted jeg kan hente det før bussen går.. Rutebussen har ikke startet å gå så tidlig på søndager, så jeg må ta sykkelen hjemmefra til Bekkestua. Pes med masse øl på sykkeltur..

Kan du ikke bare etterlyse om noen kjører forbi i nærheten av der du bor, på veg til Bekkestua? kanskje får du haik både til og fra:rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som bor veldig nærme Bekkestua, og skal på tur på søndag? Jeg trenger å få satt noe øl et sted jeg kan hente det før bussen går.. Rutebussen har ikke startet å gå så tidlig på søndager, så jeg må ta sykkelen hjemmefra til Bekkestua. Pes med masse øl på sykkeltur..

Kan du ikke bare etterlyse om noen kjører forbi i nærheten av der du bor, på veg til Bekkestua? kanskje får du haik både til og fra:rolleyes:

 

Hosle eller Griniveien?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Molde - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...