Gå til innhold

Turtråd: Molde - Stabæk


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Flotters :) Så "ille" tror jeg ikke det blir. Første toget hjemover går rett før 06 fra Lysaker.

 

Evt er det flere som ønsker å hoppe av i byen som sist, da kan du vel ta fra Oslo S.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noe forslag til hvor vi (Ehhh dere) kan ta en øl før kampen?? vi bør vel finne 3 steder, et til Ultras 1912 Et til oss andre og et som Ultras 1912 kan dra på etter at de har blitt kastet ut fra det første.

 

Kan de i Ultras 1912 som har satt opp klistremerker i bussen, sørge for å fjerne dette i løpet av turen, det ene har sittet midt på ruten siden Kr.sand turen i fjor og et er fra RBK turen for 2 uker siden. Å sette opp klistremerker er hærverk og brudd på turreglementet, og kan medføre utkastelse, eller at en blir nektet på fremtidige turer. Dersom dette brytes, kommer jeg til å kreve at styret gjør noe med den eller de som driver med dette. Dersom merkene på vinduene ikke blir fjernet er jeg nøtt til å kjøre til et firma som kan få det fjernet og så sender jeg regningen til $$.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan de i Ultras 1912 som har satt opp klistremerker i bussen, sørge for å fjerne dette i løpet av turen, det ene har sittet midt på ruten siden Kr.sand turen i fjor og et er fra RBK turen for 2 uker siden. Å sette opp klistremerker er hærverk og brudd på turreglementet, og kan medføre utkastelse, eller at en blir nektet på fremtidige turer. Dersom dette brytes, kommer jeg til å kreve at styret gjør noe med den eller de som driver med dette. Dersom merkene på vinduene ikke blir fjernet er jeg nøtt til å kjøre til et firma som kan få det fjernet og så sender jeg regningen til $$.

U1912 fix.

 

Stickers skal på ANDRE LAGS busser, pub'er, stadioner, toaletter, vinduer, benker, biler, vegger, rekkverk, dører, vakter, seter, skilt, bord, byer og traktorer. Ikke på vår buss.

 

(ps. stickers bør ikke fjernes med bangers og bluss)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tro det eller ei, men da har jeg meldt meg på og gjør comeback på SS bussen på langtur etter 8 års fravær

 

Medgangssupporter!

 

Alt er relativt slum, tom du er medgang;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Marius Busk:

 

Kan du huske å ta med bæreposene med bannere? Det er et Fotballihelgenbanner og et Ultras1912-banner. Og gaffateipen. Trenger du hjelp kan du ringe meg på 93289158, så skal jeg trøste deg mens jeg ligger på fortauet ved Operaen og venter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om du trenger hjelp kan du ringe meg på 41247277, så kommer en kjekk ung mann og Kristian og jeg og hjelper deg å bære. Vi overnatter i Garasjen til svømmehallen i natt.

 

Snakk for deg selv

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om du trenger hjelp kan du ringe meg på 41247277, så kommer en kjekk ung mann og Kristian og jeg og hjelper deg å bære. Vi overnatter i Garasjen til svømmehallen i natt.

 

Snakk for deg selv

 

Var det ikke det han gjorde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Molde - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...