Gå til innhold

Veien til Ullevål 2011


fantomet
 Del

Anbefalte innlegg


Han som hele laget spilte jo relativt dårlig, men han gjorde ingen store brølere, og kom jo så klart på noen veldig gode raid oppover siden:) Jeg tror nok det ville vært litt anerledes i Eliteserien, men jeg tror han kan være en grei erstarter, men jeg vil mye heller se han på vingen!

 

Om stemningen på kampen: Uansett om det er andre runde eller semifianle synes jeg stabæk support skal synge det de kan ut i fra antallet. Alltid, uansett! For å sammenligne oss med klanen, så lager jo de en cupfest med stemning og synging i motsetning til oss der 3-4 veiver med et flagg og det skrikes noen kommentarer til dommeren. Ikke rart det er litt mer stas å trekke vålrengen enn oss...

 

Uansett takk til han som sendte linken til klanens forum, utrolig god underholdning!!

 

Enig med deg herman. Skuffende av Support...

Også irritert over de drittungene etter kampen fra Hasle-Løren som blottet seg og brukte ord som de ikke engang burde vite hva betyr!

 

Ikke bare etter kampen disse drittungene kom med ytinger de ikke burde vite hva er. Jeg var borte hos en vakt og spurte om de kunne snakke til dem. Fikk da beskjed om at det hadde de ikke sett noe til. Jeg burde engentlig ikke bry vakta, for hun var opptatt av å se på kampen Det var jeg som var plagsom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hønefoss på onsdag. Jeg gru-gleder meg. Håper gutta viser at de har lyst til å vinne denne kampen og punkterer den tidlig!

 

Regner med det er biletter å få kjøpt ved inngangen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hønefoss tapte for Ham Kam i går, 1-0. Jeg er ikke akkurat dritnervøs. Og de som fikk med seg nåværende Hønefoss keeper Steve Clarke sitt korte opphold i blått deler vel litt av den tankegangen.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at gutta har pumpa litt jern i helgen og er klare for Hønefoss

 

 

Får håpe det ikke blir dopingkontroll.... ohmy.gif

 

 

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.stabak.no...rticle90211.ece

 

Ifølge både www.stabak.no og www.honefossbk.no skal vi benytte tribune L, som ikke er den ståtribunen som ble brukt i fjor, men et felt på motsatt kortside.

Dette er den delen av tribunen på kortsiden som var ny i 2009 og som var tiltenkt bortesupporterne, men så rykket HBK opp i TL og da var kappasiteten for liten, slik at det ble bygd permasorium på den andre kortsiden, der vi var i fjor. Fossberget står på samme tribune, nærmest hovedtribunen, og vi lengst ut. Den er høy, bratt og fin, med god utsikt.

 

Dersom det bare er en buss, kommer Hoffa til å kjøre, da jeg har den andre bussen parkert 15m fra inngangsdøra hjemme, med 40 personer i og hever 500kr/t for at den brukes som varmestue på filmopptak, som jeg gjør akkurat nå.

Skulle hatt flere oppdrag som bestod i å parkere bussen utenfor døra og få betalt for at den står der :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bil er jo også et alternativ! Men for de av oss som kjører, når tenker man at det er lurt å kjøre? Er jo en del kø på E16 -> Hønehøl rundt kl16?

Ski sessongen er over, så den værste køen på E16 ved Sandvika på fredager er borte. Jeg vil anta at du greit kjører fra Vøyenenga til Hønefoss på 45min, men så må du finne P-plass og så gå til stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


takk knyst! prøvde å finne ut igår om nrk sendte den, fant ikke noe info da.

tror linken må ha kommet i dag. Jeg søkte på NRK i går jeg også, og da fant jeg ingen ting.

Takk og lov for at de viser den, for jeg rekker ikke å dra til Hønefoss i dag... (er det VIF sin Cup-exit som gir rom for nye lag å vise seg fram?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pontus som spiss sammen med Veigar? Høres litt merkelig ut egentlig. Men vi får se hvordan det går.

 

Nei det må være nettavisen som roter. Er da Skjelvik som starter der fremme ser det ut som...

Endret av Mihawk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Veien til Ullevål 2011
×
×
  • Opprett ny...