Gå til innhold

Veien til Ullevål 2011


fantomet
 Del

Anbefalte innlegg


Vi er i alle fall ikke de eneste idiotene på utstilling i kveld..

 

EDIT: Der kom Aalesund, snart er vi vel rundens nisse.

 

EDIT 2: Og der slo Jannes gutter jammen til også. Er det flere klovner i ringen nå?

Endret av lams
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen så latterlig dårlig. Det er rett og slett helt forjævelig å se på, ingen som gir noe som helst på banen. Tragisk, tragisk, tragisk. Hvor faenmeg vanskelig kan det være å forstå at cupen faktisk betyr noe, det har jo vært sånn hver eneste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, ja. Gutta vil ikke vinne, og da får de det som de vil. Jeg skulle gjerne sett et helt lag som virkelig ønsket å vinne...

 

Kan noen huske å ha sett Henning så dårlig noen gang? Han hadde vel flere balltap i dag enn på de tre siste sesongene til sammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra jobba Stabæk! Skulle vært interessant å vite hvor mange feilpasninger vi har i denne kampen. Jeg blir ikke overrasket om det viser seg å være flere enn de som kom fram dit de skulle. Det er nesten så jeg tror gutta har fått beskjed om ikke å vinne i dag. Å bli rundspilt av Hønefoss... det er godt gjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppi all tristessen, så dro jeg litt på smilebåndet over dette sitatet fra Nettavisens referat fra Byåsen - RBK:

 

Lagene tar seg en velfortjent i baken før det skal spilles 2 x 15 minutter.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor gjør ikke JL endringer? Eneste bytte han gjorde var MMS inn for Gromstad, og det hjelper ikke mye på det offansive. Virker på meg som om ingen egentlig ville vinne denne kampen, og at de rett og slett pisser på supporterne

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor gjør ikke JL endringer? Eneste bytte han gjorde var MMS inn for Gromstad, og det hjelper ikke mye på det offansive. Virker på meg som om ingen egentlig ville vinne denne kampen, og at de rett og slett pisser på supporterne

 

Han byttet Aase inn for Skjelvik også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal ikke gå inn på noen omfattende analyse, jeg har kun et ønske om å påpeke en ting (eller henge opp et spørsmål om jeg får)...

 

Innledningsvis i kampen, og da snakker jeg de første tredve minuttene, virker det som om vi har en overordnet plan om å spille ut motstanderen. Altså en plan som virker å ha grunnlag i at motstanderen skal gå tom for energi og vilje. Dette er tidenes kontrast til å drepe kampen fortest mulig. Nesten som om vi skal skape underholdning i form av sirkus, noe vi faktisk gjør, gjennom å ta det rolig innledningsvis....

 

Dette skjer ikke bare innledningsvis, det henger igjen utover kampen. Potensialet er reflektert i den raske scoringen på 1 - 1 målet. Resten har jeg nesten ikke lyst å kommentere, men jeg vil påpeke en ting:

 

I dagens situasjon har vi en helt annen in-game taktisk trener, og det eksisterte tvil rundt JJ om hans taktiske vurderinger.

 

Under JJ var uansett plan, motstandermålet en sentral fokus.

 

Avslutningsvis vil jeg bare si at jeg er ikke særlig fotballfaglig utpreget flink, og jeg ser frem til hvordan geirti, msl og perfect 7 vil kommentere dagens kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


akk. hadde en daarlig fölelse ang. kampen allerede da jeg vaaknet. husket godt hjemmekampen mot hönefoss i fjor og det gjorde spillerne vel og. *huff*

haaper bare at jörgen lennartsson naa jobber med aa faa vekk eventuelle mentale blokader i hodene til spillerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen så dårlig..... Utterly embarrassing..... Rask oppsummering:

 

1. JKL holder pt. ikke mål, bokstavelig talt. Svak mot Odd og svak på avgjørende scoring i dag. Bli bra Jon!!!

2. Total bom med rusten Haris og nylig restituert Gromstad i midtforsvaret. Farlig hver gang HFK kom over midtstreken, og det var ofte.

3. Har aldri sett Pontus og Henning så svake samtidig. Har alltid ment at det vil være katastrofe dersom vi mistet disse spillerne, men slike er det dessverre ikke lenger.

4. Har noen sett Veigar?

5. Aase inn istedenfor Ollé Ollé. Uforståelig for de fleste!!

6. Hvor ble det av Stabæk-stilen? Høye og lange baller inn i feltet der luftsterke midtstoppere hos HFK ryddet unna i stor stil er ikke resepten. Det vet alle.

 

Forventer at samtlige tar seg kraftig i nakken og presterer mot Start på søndag. Håper at Ondo og Johan snart er klar til innsats.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Veien til Ullevål 2011
×
×
  • Opprett ny...