Gå til innhold

Kamptråd: SFK - LSK Kvinner


dandy
 Del

Anbefalte innlegg


Snodig måte å starte en kamptråd på. Får komme litt mer jeg. Etter å ha vært inne på Lillestrøms sider noterer jeg meg at søsteren til Jon tror at Katrine er stopper, mens Trine er midtbanespiller. Jaja.

 

Har møtt Lillestøm fire ganger (dvs het vel Team Strømmen i 09), og vunnet alle kampene ganske så greit (12-1 i målscore). Faktisk byttet vi keeper i begge oppgjørene i fjor.

 

Så litt dommerinfo. Vibeke Larsen fra Tromsø dømmer. Hadde også kampen i Harstad hvor hun la listen i overkant høyt, og unnlot å dømme straffer til Stabæk. Så er litt redd for hvordan det kan utarte seg, men Lillestrøm vil vel ikke være like fysiske, og forhåpentligvis unngår man situasjoner som i den kampen.

 

Assistentdommere er Didar Akrei og Omar Mohamoud Ali. Kjenner ikke så mye til sistnevnte, men førstnevnte regner jeg med gjør en god jobb på linja. 4. dommer er Fredrik B Brekke. Kampdelegat er Peter Johan Eilertsen. Er også dommerveileder på denne kampen, og det er Jan Vincent Jøregensen. Pleier å være en som får med seg det meste, og forhåpentligvis gjør det at dommerne er ekstra skjerpet.

 

Lillestrøm ligger midt på tabellen. Startet med knepne seire over Medkila og Amazon før det ble kun et poeng på de neste tre, og uavgjort hjemme mot Sandviken og tremålstap på Klepp var ikke bra. 4-2 hjemme over Kattem derimot er jo slik sesongen til nå har vært ganske solid. Laget har jo fått Herlovsen, en solid forsterkning på sitt beste, men hun har slitt med skade i vårsesongen. I tillegg er hun vel også en litt av og på spiller. Stabæk har jo hentet Dekkerhus og Enget, og kan ikke skjønne annet enn at det må ha svekket Lillestrøm. Håper på en bra kamp, og at det kanskje kan komme litt folk i finværet på Nadderud.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klart vi stiller på kamp. Er OB åpen så at man kan rekke et glass og litt tøvprat før kamp?

 

Må si at jeg ikke er så veldig spent før denne kampen. Dette skal verken være et godt forsvarslag eller et lag som skal kunne slå oss annet enn på en uvirkelig god dag. Her skal det rett og slett bli tre poeng. Med margin.

 

Det jeg er spent på er når alle disse skadefrøknene skal begynne å komme tilbake. Hadde trodd vi skulle hatt flere tilbake nå.

 

Forresten veldig fint at vi har en tråd helt uten troll.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Snodig måte å starte en kamptråd på.

Hvorfor er det snodig? Jeg har jo ikke lyst engang..

Nei, men litt snodig at du tar deg til å lage en slik tråd. Hadde det allerede vært laget en tråd om kampen så hadde man kunne forstått det, selv om det mest naturlige hadde vært å ignorere. Også litt snodig at dette var det første du skrev etter fem år på forumet, men det er jo greit at det blir opprettet en kamptråd, men som sagt litt forundret over at den blir startet av en som ikke har lyst til å se kampen. :rolleyes:

 

Regnet nesten med at Ingrid Camilla Fosse Sæthre ville være på benken i morgen. Var med på hele treningen i dag uten at det så ut til at hun hadde problemer med det. Cathrine Dekkerhus fullførte også treningen. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Assistentdommere er Didar Akrei og Omar Mohamoud Ali. Kjenner ikke så mye til sistnevnte, men førstnevnte regner jeg med gjør en god jobb på linja. 4. dommer er Fredrik B Brekke. Kampdelegat er Peter Johan Eilertsen. Er også dommerveileder på denne kampen, og det er Jan Vincent Jøregensen. Pleier å være en som får med seg det meste, og forhåpentligvis gjør det at dommerne er ekstra skjerpet.

 

 

Jeeez!

 

Må du teppebombe dette forumet med sånne uvesentligheter? Fortsetter du med dette er du snart helt alene på dette forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Assistentdommere er Didar Akrei og Omar Mohamoud Ali. Kjenner ikke så mye til sistnevnte, men førstnevnte regner jeg med gjør en god jobb på linja. 4. dommer er Fredrik B Brekke. Kampdelegat er Peter Johan Eilertsen. Er også dommerveileder på denne kampen, og det er Jan Vincent Jøregensen. Pleier å være en som får med seg det meste, og forhåpentligvis gjør det at dommerne er ekstra skjerpet.

 

 

Jeeez!

 

Må du teppebombe dette forumet med sånne uvesentligheter? Fortsetter du med dette er du snart helt alene på dette forumet.

Hva er det som feiler folk? Det er faktisk mulig å la være og lese det hvis man synes det er uvesentlig. Det er tydeligvis mer vesentlig at dandy starter tråden med å skrive at han ikke stiller. Det kunne jo faktisk vært greit at andre skrev litt også, og at jeg nevner dommerne i et innlegg til hver kamp burde da ikke være noe problem. Det er virkelig flott å få så mye dritt slengt etter seg. En ting er å få det fra de som ikke går på kvinnekampene en annen ting er å få det fra dere som er der, og det gjør ikke akkurat at jeg ønsker å være på ståfeltet igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Assistentdommere er Didar Akrei og Omar Mohamoud Ali. Kjenner ikke så mye til sistnevnte, men førstnevnte regner jeg med gjør en god jobb på linja. 4. dommer er Fredrik B Brekke. Kampdelegat er Peter Johan Eilertsen. Er også dommerveileder på denne kampen, og det er Jan Vincent Jøregensen. Pleier å være en som får med seg det meste, og forhåpentligvis gjør det at dommerne er ekstra skjerpet.

 

 

Jeeez!

 

Må du teppebombe dette forumet med sånne uvesentligheter? Fortsetter du med dette er du snart helt alene på dette forumet.

Hva er det som feiler folk? Det er faktisk mulig å la være og lese det hvis man synes det er uvesentlig. Det er tydeligvis mer vesentlig at dandy starter tråden med å skrive at han ikke stiller. Det kunne jo faktisk vært greit at andre skrev litt også, og at jeg nevner dommerne i et innlegg til hver kamp burde da ikke være noe problem. Det er virkelig flott å få så mye dritt slengt etter seg. En ting er å få det fra de som ikke går på kvinnekampene en annen ting er å få det fra dere som er der, og det gjør ikke akkurat at jeg ønsker å være på ståfeltet igjen.

Støtter Alz her.

Uvesentligheter som dette ødelegger i hvert fall min lyst til å skrive for mye her inne.

 

Trådstarter er bare et troll; de ignorerer man enkelt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


... Det er faktisk mulig å la være og lese det hvis man synes det er uvesentlig... Det er virkelig flott å få så mye dritt slengt etter seg. En ting er å få det fra de som ikke går på kvinnekampene en annen ting er å få det fra dere som er der, og det gjør ikke akkurat at jeg ønsker å være på ståfeltet igjen.

 

Selvsagt er det ingen som før man leser noe vet om man bør lese det eller ikke. Akkurat som du (forhåpentlig) ville stusse hvis jeg skrev SIEG HEIL her og du ville (forhåpentlig) synes hele innlegget var teit. Du har fått klare meldinger om å begrense detaljrikdommen tidligere, uten at det har gått hjem. Ta selvkritikk, slutt med det og legg det bak deg.

 

Når du først tar det opp så er vel forresten drittslenging etter egne spillere nettopp hva du gjør på ståfeltet. Ikke akkurat noe som trekker flere folk til feltet. Synging er det ikke mye av. I vår verden er du selve inkarnasjonen av en som sitter på kamp. Det har du da også alltid gjort på hjemmekamper i tidligere år, så om du fortsetter med det er det neppe noen som mister nattesøvnen.

 

Du må også lære deg at gjentatt kjefting på folk ikke gjør folk mer vennlig innstilt til SFK. Hører fra både vanlige fans og ymse i styre og stell at de har fått nok og derfor snur ryggen til chixa. Alle taper på dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fulgte kampen på Tv2, moro å se chixa ha full kontroll på stort sett hele kampen. Fire fine mål og solid defensivt. Men tempo er får dårlig til tider, og spesielt i første omgang gikk det langt mellom sjansene.

 

Bra trøkk fra SS de siste 30 av kampen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vel se ut som om nadderud et for stort for damelaget, så stusselig ut der idag!!! Men SS fikk skryt(eller med andre ord, dere ti som var der)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: SFK - LSK Kvinner
×
×
  • Opprett ny...