Gå til innhold

CL


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


Er det ikke bedre å skrive dette på et forum hvor alle leser?

 

De som var inne der i forbindelse med SFK-kampen på onsdag leser vel på SFK-forumet?

Meldingen var vel strengt tatt til alle som har med Tifolageret å gjøre, og jeg tror ikke alle de leser her.

Vi i U1912 har tatt dette internt. Innlegget er tillegg lagt ut på et annet lukket forum og jeg går, som Rettep også sier, ut i fra at de som var på kampen på onsdag leser her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det er såpass viktig, er det vel best å legge det ut på ett av de to forumene hvor "alle" leser - "Blaa" eller "Stabæk Fotball".

 

 

 

Vedkommende som var skyld i forglemmelsen tar det forhåpenligvis til seg uansett hvor beskjeden kommer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIF VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG!!!

 

 

Hei folkens!

 

I dag ble det oppdaget en lite hyggelig ting. Tifolageret ble i dag oppdaget ul�st av en tilfeldig forbipasserende turg�er. Heldigvis for oss var dette av en oppeg�ende person som varslet meg om dette, men det kunne like godt v�rt noen andre ikke fullt s� hyggelige personer som oppdaget dette. Jeg vil anta at noen sist var inne der i forbindelse med CL matchen til kvinnsa (correct me if i'm wrong), men det kan ikke utrykkes nok hvor viktig det er at man l�ser etter seg.

 

Stjeling av andre supportergruppers effekter er jo blitt den nye folkesporten i supporternorge og selv om dette er midt i STB land s� er det nok av tvilsomme LSK og VIF folk som bor og vanker i omr�det. Dersom dette hadde blitt oppdaget av feil folk med h�rverk og tyveri som konsekvens kunne dette blitt veldig pinlig for oss!

 

L�sen er der for en grunn! Bruk den

 

Låsen er der helt klart for en grunn ja og den skal brukes.

Bua ble ordentlig låst etter CL kampen på onsdag. Alle tallene på kodelåsen ble endret og døra verifisert skikkelig lukket, noe som i hvert fall jeg gjør hver gang etter å ha vært der. Det ble diskutert under dagens kamp mot Amazon og ingen av oss "damesupportere" har vært der siden.Hva som da har skjedd i etter tid er vanskelig for oss å si.

Endret av Hantro76
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må smerte en danske å si følgende om et norsk fotballag:

"- Deres offensiv er rigtig stærk. De er gode én mod én, teknisk velfunderede og dynamiske i deres spil, men vi fik bevist, at vi matcher dem rent fysisk"

Hva skjedde med fjellaber?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk. TV2 sporten klarte kunststykket å ikke nevne det med et ord.

Uten at jeg er nevneverdig overrasket.

 

Men fantastisk er det at de er videre uansett!

 

Ikke etter hjemmekampen heller, jeg tipsa dem - men nei da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var vel egentlig aldri spennende. Overlegne i 1. omgang, og kunne egentlig kontrollere det i 2. Straffen til Brøndby var av det særdeles billige slaget. Først virket det som en soleklar offside. Deretter virket det som vår spiller kom foran Brøndbys spiller, og egentlig bare skjermet den inn til Ingrid. Brøndby slapp også unna med gult for noe som virket som et soleklart rødt da Kristy ble holdt igjen på vei alene igjennom.

 

Ca. 50 stk fra Stabæk på tribunen,og nå er det bare å vente på om det blir tur til Zürich eller Paris.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk. TV2 sporten klarte kunststykket å ikke nevne det med et ord.

Uten at jeg er nevneverdig overrasket.

 

Men fantastisk er det at de er videre uansett!

 

Ikke etter hjemmekampen heller, jeg tipsa dem - men nei da...

 

Her er oppmerksomheten dere vil ha.

 

http://www.tv2.no/sp...en-3892187.html

Endret av Norris
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da blir det Juvisy i neste runde. De vant 1-0 mot Zurich.

Håper kampdatoene fastsettes snart. Norwegian flyr til Orly, som ligger like i nærheten.Foreløpig bra priser. Sas til Zurich hadde blitt mye dyrere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så kampen til Juvisy, og ble ikke skremt. Var en jevnspilt 1. omgang, mens Juvisy var litt bedre i 2.

Forøvrig er Norge nå oppe på 8. plassen på rankingen. Dessverre kommer det ikke til å vare da Sparta Praha først spiller sin kamp til uken. Ser dermed ut til at det er Tsjekkia man må kjempe med for å få to lag med igjen.

 

Rankingen til Stabæk er i grenseland for å gi seeding ved neste deltakelse. Poengsummen hadde gitt seeding i år, men tror man bør komme seg forbi Glasgow City. Deretter er det så stort sprang at man må avansere til en semifinale for å kunne garantere seeding.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da blir det Juvisy i neste runde. De vant 1-0 mot Zurich.

Håper kampdatoene fastsettes snart. Norwegian flyr til Orly, som ligger like i nærheten.Foreløpig bra priser. Sas til Zurich hadde blitt mye dyrere.

Ryanair flyr Beauvais 0650 onsdag morgen med retur fredag 1450. Utgangspris på 218 kr t/r. Ellers ligger billigste med Norwegian til Orly på rundt 900

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

CL
×
×
  • Opprett ny...