Gå til innhold

Stabæk-RBK


Håvard
 Del

  

74 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Merket faktisk ikke savnet av Henning for Mix spiller fantastisk på midten. Virker som han løper og løper og løper og løperlaugh.gif

 

Og Morten hadde full kontroll på Prica, veldig godt å se.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen i 'Feite-Gunnarson gidder sikkert ikke å spille på søndag'-leiren som vil komme med en unnskylding til en av tidenes Stabæk-helter i dag?

 

Regner med at jeg er en av de du sikter til her.

 

Og svaret på spørsmålet ditt er enkelt: Nei, jeg har absolutt ingenting å angre på!

 

Jeg skrev at dersom Veigar hadde signert for RBK før kampen i dag burde han ikke spille. Og det står jeg absolutt for. Men nå hadde han ikke signert for RBK og da var ikke problemstillingen like aktuell.

 

Og Veigar imponerte i dag. Han spilte sin beste kamp på lenge og beviste at han taklet dette greit. Jeg er faktisk litt overrasket over det, men desto mer imponert.

 

Jeg har forøvrig aldri kalt han "Feite-Gunnarsson", så hvorfor du drar det ned på det nivået forstår jeg ikke.

 

Forøvrig: takk til alle for en fantastisk kamp i dag! Årbeste av Pontus, Mix gjorde savnet av Henning kortvarig, Jon var tryggheten selv, og Morten var helt konge og begynner å se ut som han finner 08-formen igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Gjør han ikke det i hver kamp? Reagerer mer på at TV2 ikke ser forskjell på våre svarte spillere....

 

De vet jo ikke at VPG og PF ikke er landsmenn heller da..

Viste at folk tror Norge er hovedstaden i Sverige men at Sverige og Island er det samme? den var ny for meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det lå igjen en lys veske med en svart paraply på feltet vårt i går. Den kan hentes neste hjemmekamp. Ligger i G4S skapet ved inngangen til felt I.

Endret av nøtte
Lenke til innlegg
Del på andre sider


To mål mellom beina, Örlund.

Hva med å slutte å sprike som en brunstig tispe?

 

Ifølge en trøndersk kollega så står en brunstig tispe med beina i ro og halen til side. Dunno, jeg er ikke bonde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To mål mellom beina, Örlund.

Hva med å slutte å sprike som en brunstig tispe?

 

Ifølge en trøndersk kollega så står en brunstig tispe med beina i ro og halen til side. Dunno, jeg er ikke bonde.

 

Du tok poenget! Bra jobba! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-RBK
×
×
  • Opprett ny...