Gå til innhold

FFK-Stabæk


Håvard
 Del

  

89 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


<br />
<br />6 kompiser av meg skal ta turen opp, er det for sent til at en minibuss kan settes opp? 20 seters eller lignende?<br />
<br /><br />hva med og melde seg på før?<br />
<br /><br /><br />

Føler jeg har sett denne diskusjonen før.. Skal det være en buss kun for de under 18 laver pris og saft servering? Hmm?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


<br />
<br />6 kompiser av meg skal ta turen opp, er det for sent til at en minibuss kan settes opp? 20 seters eller lignende?<br />
<br /><br />hva med og melde seg på før?<br />
<br /><br /><br />

Føler jeg har sett denne diskusjonen før.. Skal det være en buss kun for de under 18 laver pris og saft servering? Hmm?

 

ikke glem at de må hentes hjemme også datongue.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 kompiser av meg skal ta turen opp, er det for sent til at en minibuss kan settes opp? 20 seters eller lignende?

 

hva med og melde seg på før?

 

 

 

Føler jeg har sett denne diskusjonen før.. Skal det være en buss kun for de under 18 laver pris og saft servering? Hmm?

 

 

Men se til helvette og hold kjeft, lurte bare på om dette var en mulighet, ettersom at det ser ut som om det er flere som vil på turen. Ekke mulig og finne flere multi handicappede mennesker en her på SS forumet.. Makan...Kan du vise til hvor i helvete det nevnes noe om buss for folk under 18 år?

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


<br />
<br />6 kompiser av meg skal ta turen opp, er det for sent til at en minibuss kan settes opp? 20 seters eller lignende?<br />
<br /><br />hva med og melde seg på før?<br />
<br /><br /><br />

Føler jeg har sett denne diskusjonen før.. Skal det være en buss kun for de under 18 laver pris og saft servering? Hmm?

 

 

Men se til helvette og hold kjeft, lurte bare på om dette var en mulighet, ettersom at det ser ut som om det er flere som vil på turen. Ekke mulig og finne flere multi handicappede mennesker en her på SS forumet.. Makan...Kan du vise til hvor i helvete det nevnes noe om buss for folk under 18 år?

Er ikke veldig rart at du får slik respons, er ikke første gangen du er misfornøyd med turopplegget...

 

Hvis det virkelig er slik at du ikke husker hva du selv tidligere har skrevet kan jeg jo hjelpe deg litt:

 

Nå kommer jævelen ifra ifjor med klage på pris igjen ! rolleyes.gif

 

 

 

 

Det hadde ikke vært en ide og få sånn "rabatt" for medlemmer under 18 år? Tror det hadde blitt flere på slike "lange" borteturer om vi fikk sånn "2 for prisen av 1 " eller, 1 for 500,- 2 for 300 eller lignende..

 

 

Det hadde også vært en ide at Stabæk fans utenom $ fikk melde seg in på borteturer, men men med en pris økning, tror vi lett kunne få presset inn noen på den måten.

 

 

 

Reactions? Skal se om jeg blir spist like mye som ifjor, når jeg klaget på prisen til molde biggrin.gif

 

 

-Daigo nr 10

 

Hehe, målet er jo at jeg og kompisene mine skal kunne dra på slike borte turer, at det blir nevnt at en kis ikke orker å passe på en gjeng små unger blir jeg bare jævelig oppgitt. Vi drar på borte turer under eget ansvar, og ønsker ikke noe ekstra pass. jeg viser som ifjor til stormen ( aafk ) de har en ordning på at medlemmer ifra alderen 18 - 16 får 50% rabatt på turen og medlemmer under 16 får 75% rabatt. Man ser jo at dem stort sett alltid er mange på borteturer , når aafk får 2-3x mer supporter på sitt felt når dem er hos oss er jo også undrende, Og spørsmålet ang om jeg tror det kommer flere på borte turer? Ja , med mobilisering og slike tilbud har jeg god tro på dette, men det trengs selvfølgelig tid. Hvis $$ setter som mål at vi har en økning på 10 supportere hvert år på lange borte turer blir det et fantastisk syn om noen få sesonger.

 

Så; hvordan forsvarer du den?

 

Og neste gang du vil være med på tur kan det være en ide å melde seg på før fristen har gått ut :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg husker godt hva jeg skrev ang tur oppsettet og står fremdeles for mye av det jeg skrev den tid.Men i dette tilfellet lurte jeg ganske enkelt på om det var mulig og få til en minibuss slik at de som ikke kom med på den ene bussen vi satt opp kunne få blitt med. At jeg skulle ha meldt meg på tidligere en er annen sak, vært veldig opptatt pga en nær bekjent døde under terrorangrepet mot Utøya.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er på ingen måte meningen å være respektløs, men mener du virkelig at dette har ført til at 7 (!) personer ikke har vært istand til å sette seg ned foran en PC i ett minutt siden fredag for to uker siden? Du har vært med i dette gamet en stund nå, og vet hvordan det fungerer. Antallet personer som er påmeldt innen fristen avgjør antallet busser, deretter er det førstemann til mølla på de resterende plassene. Det burde ikke være så vanskelig å forstå.. Hvis dere virkelig vil på kamp, er det vel bare å ta toget?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med all respekt for Utøya, det går tog som tar 1 time og 7 minutter rett til Fredrikstad for under 200 kr. Så dere kommer nok på kamp hvis dere vil. Der møter alle de multihandicappede folka fra forumet hverandre, også vinner vi, også drar vi hjem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men se til helvette og hold kjeft, lurte bare på om dette var en mulighet, ettersom at det ser ut som om det er flere som vil på turen. Ekke mulig og finne flere multi handicappede mennesker en her på SS forumet.. Makan...Kan du vise til hvor i helvete det nevnes noe om buss for folk under 18 år?

 

Mener bestemt å huske at vi har en egen tråd for slike innlegg, eller er den lagt ned?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En kompis i FFK var litt slagferdig idag: "Uten Pall blir det vel knall og fall?" Vel,vel.........

 

Jeg frykter vel litt knall og fall uten Pall. Han har 9 mål og 5 assists (altomfotball.no), mens nestemann på lista er Olle Olle/Palmi med 6 poeng hver seg. Det sier mye. Samtidig kreves det mer enn én god spiller å score slike mål som Gunnarsson/Andersson gjorde mot Start. Måten å spille på virker å gjennomsyre hele laget, og jeg tror fint vi får til klikk-klakk uten Veigar. Får bare håpe at Aase/Ondo/Olle Olle/Andersson/Palmi/Farnerud tar scoringsansvar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til de fra $$ som ikke klarte å oppføre seg på Pingvinen i Fredrikstad før kamp: kan vi bli enige om at vi oppfører oss like bra på pub før kamp borte som hjemme? Dvs. dere oppfører dere som dere ville gjort på Blaa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

FFK-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...