Gå til innhold

Støtte Stabæk med å kjøpe aksjer


Meningsfull
 Del

Anbefalte innlegg


Millionen er nok nådd.

 

Jeg synes man også skal ha bøsser på søndag. Ikke for å mase på folk, men for at de som ikke har fått gjort det kan få gjort det. Eller de som har noen småpenger til overs i lomma kan bli kvitt dem. Eller de som er ekstra glade etter seieren kan få bli kvitt noen lapper til i gledesrus. Eller at Brannsupportere, om de mot formodning skulle vinne, kan få gi fordi de gjerne vil vinne neste år mot oss også.

 

La noen stå ved inngangene med bøsser, evt lag en banner hvor det står "Vil du hjelpe Stabæk?" som kan være et par steder rundt stadion.

 

Ett eller annet som iallefall gjør at folk kan få gi!!

 

Sitat Ingo : "Vi legger snart ut navnelisten over alle bidragsytere. Så pass må vi i hvert fall gjøre for å takke. Så kommer det et synlig bevis hjem til deg etter hvert."

 

Faen, et synlig bevis med hvor mye man har gitt hjem hit? Uffda, her blir det familiebråk. :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitat Ingo : "Vi legger snart ut navnelisten over alle bidragsytere. Så pass må vi i hvert fall gjøre for å takke. Så kommer det et synlig bevis hjem til deg etter hvert."

 

Faen, et synlig bevis med hvor mye man har gitt hjem hit? Uffda, her blir det familiebråk. :blink:

Rimelig sikker på at det kun er en navneliste, uten beløp påført.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Millionen er nok nådd.

 

Jeg synes man også skal ha bøsser på søndag. Ikke for å mase på folk, men for at de som ikke har fått gjort det kan få gjort det. Eller de som har noen småpenger til overs i lomma kan bli kvitt dem. Eller de som er ekstra glade etter seieren kan få bli kvitt noen lapper til i gledesrus. Eller at Brannsupportere, om de mot formodning skulle vinne, kan få gi fordi de gjerne vil vinne neste år mot oss også.

 

La noen stå ved inngangene med bøsser, evt lag en banner hvor det står "Vil du hjelpe Stabæk?" som kan være et par steder rundt stadion.

 

Ett eller annet som iallefall gjør at folk kan få gi!!

Støtter den. Kan ikke fordra å gå rundt med mynter i lomma, så når man har vært i kiosken er det fort gjort å lette seg for mynter i en passende bøtte/bøsse/what ever

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Millionen er nok nådd.

 

Jeg synes man også skal ha bøsser på søndag. Ikke for å mase på folk, men for at de som ikke har fått gjort det kan få gjort det. Eller de som har noen småpenger til overs i lomma kan bli kvitt dem. Eller de som er ekstra glade etter seieren kan få bli kvitt noen lapper til i gledesrus. Eller at Brannsupportere, om de mot formodning skulle vinne, kan få gi fordi de gjerne vil vinne neste år mot oss også.

 

La noen stå ved inngangene med bøsser, evt lag en banner hvor det står "Vil du hjelpe Stabæk?" som kan være et par steder rundt stadion.

 

Ett eller annet som iallefall gjør at folk kan få gi!!

Støtter den. Kan ikke fordra å gå rundt med mynter i lomma, så når man har vært i kiosken er det fort gjort å lette seg for mynter i en passende bøtte/bøsse/what ever

 

Håper på bøsse®!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Millionen er nok nådd.

 

Jeg synes man også skal ha bøsser på søndag. Ikke for å mase på folk, men for at de som ikke har fått gjort det kan få gjort det. Eller de som har noen småpenger til overs i lomma kan bli kvitt dem. Eller de som er ekstra glade etter seieren kan få bli kvitt noen lapper til i gledesrus. Eller at Brannsupportere, om de mot formodning skulle vinne, kan få gi fordi de gjerne vil vinne neste år mot oss også.

 

La noen stå ved inngangene med bøsser, evt lag en banner hvor det står "Vil du hjelpe Stabæk?" som kan være et par steder rundt stadion.

 

Ett eller annet som iallefall gjør at folk kan få gi!!

 

Sitat Ingo : "Vi legger snart ut navnelisten over alle bidragsytere. Så pass må vi i hvert fall gjøre for å takke. Så kommer det et synlig bevis hjem til deg etter hvert."

 

Faen, et synlig bevis med hvor mye man har gitt hjem hit? Uffda, her blir det familiebråk. :blink:

 

Haha. Det blir det her også. Min bedre halvdel hater sport og sa at vi IKKE skulle bruke penger på dette..

 

Forøvrig støtter jeg bøsser på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er vel bare og sende dedikerte folk rundt på ta med bøtter og samle inn penger det, så kan ingo møte oss på blaa etter kampen og ta en seiersøl og få penga der.

 

Gi meg bøtte, så går jeg med glede rundt på TA :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Føler meg litt smålig nå, men lurer på kanskje navnet mitt har blitt ørlittegrann feil på takkelista og nå som man er så heldig å få navnet sitt inn i stabækhistorien hadde det jo vært litt kjekt om det ble riktig. Noen som vet hvem jeg kan høre med? Skal ikke se bortifra at jeg skal overføre litt mer om det blir rettet på ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler meg litt smålig nå, men lurer på kanskje navnet mitt har blitt ørlittegrann feil på takkelista og nå som man er så heldig å få navnet sitt inn i stabækhistorien hadde det jo vært litt kjekt om det ble riktig. Noen som vet hvem jeg kan høre med? Skal ikke se bortifra at jeg skal overføre litt mer om det blir rettet på ;)

 

Send mail til synnove.olberg@stabak.no :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heier jo ikke noe mindre på Curling når man ser at Pål Trulsen er på lista... og Tom Stenvoll...har ikke ord for det egentlig. At ikke den mannen er i Hall of fame, er for meg helt uforståelig.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Støtte Stabæk med å kjøpe aksjer
×
×
  • Opprett ny...