Gå til innhold

Stabæk vs Arna-Bjørnar


Bendix
 Del

Anbefalte innlegg


Søndag 11/9-2011 kl 16:00 på Nadderud

Arna-Bjørnar ligger kun 2 poeng bak oss etter 16 seriekamper. Det er imponerende.

I tillegg til å vinne en viktig kamp og sende dem dit de hører hjemme (som tabellfyll), kan vi oppnå noe mer.

Vi ligger marginalt bak Amazon på tilskuerstatistikken med Arna-Bjørnar rett bak.

Klarer vi å mobilisere tilskuere, synger vi oss til tabelltopp på tilskuerstatistikken. Unnskyld språkbruken, men det skulle faen meg bare mangle.

Status:

1) Amazon 279

2) Stabæk 271

3) Arna-B 266

 

For de av oss som ikke var i Grimstad får vi også vår 1. mulighet til å stifte bekjentskap med vår nylig innleide scoringsmaskin, og gi henne en varm velkomst på Nadderud.

 

DET ER MAO NOK AV GRUNNER TIL Å STILLE PÅ NESTE HJEMEKAMP

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I forbindelse med hjemmekamper fremover jobbes det med at klubbene stiller med representant for laget på Blaa to timer før kampstart, og går igjennom status på troppen, skader, samt en analyse av motstanderen i forkant av kampen.

 

På Søndag stiller Roger selv. Han kommer 1400 og er ett lite kvarter, før han må skynde seg videre til spillermøte. Viktig at alle er på plass før 1400, slik at han kan starte presis!

 

Oppmøte på Blaa 1330?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er visst så heldige at klovnedommeren fra semien mot Kolbotn skal dømme denne kampen også. Det gjør at kampen tilføres et ytterligere spenningsmoment, ogm vi igjen skal ha 12 motspillere.

 

Kolbotn`s 12 mann beærer oss med sitt nærvær i denne kampen også. Å som jeg gleder meg. Skal passe på extra god forpleining i dommergarderoben :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I forbindelse med hjemmekamper fremover jobbes det med at klubbene stiller med representant for laget på Blaa to timer før kampstart, og går igjennom status på troppen, skader, samt en analyse av motstanderen i forkant av kampen.

 

På Søndag stiller Roger selv. Han kommer 1400 og er ett lite kvarter, før han må skynde seg videre til spillermøte. Viktig at alle er på plass før 1400, slik at han kan starte presis!

 

Oppmøte på Blaa 1330?

Bra tiltak, kommer (dog fremdeles uten stemme)

 

Regner med at dommeren har fått tilbakemeldinger på forrige kamp, samt sett den i reprise. Da vil hun forstå vår frustrasjon og kanskje ikke dømme 90-10 denne gangen.

Hadde det vært en tippeligakamp hadde dommeren blitt satt ned til adecco for en periode. Men NFF gir hene en ny sjanse allerede samme uken, en fantastisk gjeng disse gutta i NFF

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra foredrag av Roger i dag. Jeg kommer uten tvil til å ha mye mer glede av kampen idag, etter at han gikk igjennom planen for dagen og hvordan hans analyse var! Så gjenstår det å se hvor bra jentene klarer å følge planen, eller om de må endre underveis.

 

Til de som ikke var her:

Roger var på Blaa fra 1400-1415 og gikk igjennom laguttaket, hvorfor de forskjellige var valgt, og hvorfor de har de forskjellig posisjonen. Han ga en analyse av Arna-Bjørnar, og hvilke mottiltak de har planlagt, samt hvordan de ønsker å angripe kampen på.

 

Jeg fikk veldig mye ut av dette møtet, og håper ennå flere tar turen til Blaa på "Før kamp" to timer før avspark.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så ble det det første tapet på Nadderud, 0-1 mot Arna-Bjørnar, et lag vi ofte har hatt problemer med. Det var ikke tvil om slitne bein fra cupkampen mo Kolbotn på torsdag. Det var mye upresise passninger og det var ingen vilje til å legge inn en 10m spurt for å redde ballen. Når så Lise K klarer å brenne en straffe rundt 80 spilleminutt, og vi slipper inn et mål, når A-B har en spiller utvist, så sier det også at vi absolutt ikke har hatt dagen i dag.

Skal vi klare å ta tilbake sølvplassen, eller blir kanskje A-B seriemester?

Vi var tydeligvis ikke det eneste laget i dagens 2 kamper, som slet med slitne ben. Kolbottens uavgjort, 2-2 mot nedrykkslaget Nedkila (som dermed er oppe i 5poeng) er enda dårligere en å tape mot Arna, det eneste laget som slo oss i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra møte med Roger før kamp med god analyse.

At det kladder i enkelte kamper er helt ok

Også helt greit å tape en kamp, det er faktisk noe vi må akseptere at kan skje i fotball.

 

Det jeg synes er litt rart er måten vi velger å disponere laget på.

Vi viste at de er kompakte og sterke på kontringer, samt ville komme med flere spillere i angrep (det sa Roger)

Da er det viktig at vi komponerer en midtbane som kan sette fart fremover.

Jeg digger Lise av hele mitt hjerte, men hun sinker fremdriften vesentlig, veldig veldig ofte.

Carolie, som er den beste med ball fremover, ligger som midtbaneanker!

Dette førte til at A/B kunne komme med mange i angrep uten frykt fordi vi ikke hadde kapasitet til å kontre.

Det stoppet nemlig på sentral midtbane med Katrine og Lise.

 

Ellers trodde jeg det var Kristy vi stemte på som mest verdifulle spiller......

 

Jeg tror fortsatt vi vinner serien. Røa og A/B får 1 poeng hver i Bergen neste runde og vi banker skitten ut av Røa på Nadderud

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg glemte faktisk det viktigste:

Når kampen er ferdig, alle er deppa.

Roger samler alle spillerne (også de som hadde takket for kampen og gått i garderoben) foran oss

Stiller dem på rekke

Takker for støtten

En flott avslutning på kampen

Vi vinner sammen og vi taper sammen

 

Takk Roger,

-det er ikke mange trenere som skiller snørr og tårer når det stormer som mest.

Du samlet gruppen, sammen med oss.

Det viser storhet, innsikt og gir meg tro på at vi skal reise oss, reise oss sammen, og slå så hardt tilbake at vi tar både serie og cup

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk vs Arna-Bjørnar
×
×
  • Opprett ny...