Gå til innhold

Turtråd: Sogndal - STB


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

og boten ble hvor mye?

haaper inderlig at eventuelle framtidige böter pga. bluss/röyk IKKE blir betalt av medlemspengene.

de som elsker bluss og röyk kan gjerne betale alt selv.

saa lenge det er ulovlig med bluss paa tribunen ser jeg ingen grunn i aa kaste medlemspengene (eller annen penger) ut av vinduet, eller rett i hendene til NFF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


og boten ble hvor mye?

haaper inderlig at eventuelle framtidige böter pga. bluss/röyk IKKE blir betalt av medlemspengene.

de som elsker bluss og röyk kan gjerne betale alt selv.

saa lenge det er ulovlig med bluss paa tribunen ser jeg ingen grunn i aa kaste medlemspengene (eller annen penger) ut av vinduet, eller rett i hendene til NFF.

 

 

blir ikke brukt en krone av medlemspenger på denne boten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


og boten ble hvor mye?

haaper inderlig at eventuelle framtidige böter pga. bluss/röyk IKKE blir betalt av medlemspengene.

de som elsker bluss og röyk kan gjerne betale alt selv.

saa lenge det er ulovlig med bluss paa tribunen ser jeg ingen grunn i aa kaste medlemspengene (eller annen penger) ut av vinduet, eller rett i hendene til NFF.

 

 

blir ikke brukt en krone av medlemspenger på denne boten.

 

Av ren nysgjerrighet, hvilke penger blir brukt på denne boten? smile.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


og boten ble hvor mye?

haaper inderlig at eventuelle framtidige böter pga. bluss/röyk IKKE blir betalt av medlemspengene.

de som elsker bluss og röyk kan gjerne betale alt selv.

saa lenge det er ulovlig med bluss paa tribunen ser jeg ingen grunn i aa kaste medlemspengene (eller annen penger) ut av vinduet, eller rett i hendene til NFF.

 

 

blir ikke brukt en krone av medlemspenger på denne boten.

 

Av ren nysgjerrighet, hvilke penger blir brukt på denne boten? smile.gif

La oss si det slik at en gruppering har tatt ansvaret for det som skjedde i Sogndal. Dette ansvaret inkluderer det økonomiske.

Akkurat som da Chixa spilte hjemme mot Frankfurt og det var antydninger til pyroteknisk på tribunen. Den gang var det en annen gruppering som hadde tatt på seg ansvaret.

 

Dette berører med andre ord ikke Stabæk Supports økonomi, noe som er i tråd med det man kom fram til ved forrige årsmøte. Det var da enighet i at man skulle tilstrebe å ansvarliggjøre de som hadde brutt reglene, ikke hele organisasjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


takk for opplysningen.

det funker kanskje at supporterklubben betaler bötene naar man har 1000+ medlemmer og klubben man holder med har det bra ökonomisk sett. men med de problemene klubben vaar har naa og kanskje kun 400 eller enda faerre medlemmer neste aar ville saanne böter blitt ren galskap.

forresten, hvordan samles det inn penger til slike böter? innsammlingsbötte under kampene? ekstra konto nr. som kan brukes til aa overföre penger til "gode formaal"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem har sagt at det samles inn penger til bøter? Noen tar ansvaret for dette, men det har ingenting med Stabæk Support å gjøre. Ergo vil det heller aldri samles inn penger til noe som helst i forbindelse med Stabæk Support..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spiller det egentlig noen rolle hvordan dette er organisert?

Når det sies at verken Stabæk Support eller Stabæk Fotball blir økonomisk skadelidende som følge av tifoen i Sogndal, er det alt man trenger å vite. Case closed.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...og kanskje kun 400 eller enda faerre medlemmer neste aar...

Det får da være måte på å skulle male fanden på veggen.

Hvor i all verden får du dette tallet fra? Med en sånn type "synsing" kvalifiserer du til en stilling i påtalenemnda i NFF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem har sagt at det samles inn penger til bøter? Noen tar ansvaret for dette, men det har ingenting med Stabæk Support å gjøre. Ergo vil det heller aldri samles inn penger til noe som helst i forbindelse med Stabæk Support..

ingen, derfor et spösrmaalstegn bak setningen. les innlegget mitt gjerne en gang til ;)

 

hdaniels: jeg synes det er viktig aa vite hvordan det funker. selv om det ikke blir gjort under regi av stab. sup. - de som blusser er (kanskje) medlem av stabaek support og staar sammen med mange andre medlemmer paa den samme tribunen. ser dermed ingen grunn til aa ikke snakke om det.

 

haze: male fanden paa veggen? ja vel, det maa vel vaere lov aa tenke seg litt...

forresten, jeg tenker kun i worst case scenarier (ihvertfall de siste 5-7 maanedene) - da blir jeg ikke skremt naar det verste virkelig intreffer. og blir det bedre enn forventet blir jeg heller positiv overrasket. har funket ganske bra saa vidt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Sogndal - STB
×
×
  • Opprett ny...