Gå til innhold

Øyvind Eide


Tom Bruaset
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

Bra skrevet. Viktig skrevet. Dessverre vil 90% ha gjort opp sin mening og det som skrives her http://www.stabaek.no/ur-drift/1373-sextrakasseringen vil ikke komme for øyne på de fleste. Lov å håpe at artikkelen vil spre seg og at Rich og andre kan få frem viktige poenger i de riksdekkende medier for deretter å legge denne saken død.

Det ryktes at det etter noen få timer igår kveld var over 2500 som hadde lest artikkelen, så den når frem til en god del.

6000 nå.

 

Er artikkelen(e) også blitt sendt til avisredaksjonene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sotahjørnet.....

 

Nu vel, de har heller neppe lest alt (og dette ble sort...., uten at jeg skjønte hvorfor)

 

Og akkurat næringslivet bør bringes på banen. To av «samlivspartnerne» med Stabæk er også samarbeidspartnere med Vålerenga. Det gjelder Adidas (Vålerenga Fotball) og Smartfish (Vålerenga Hockey). Det er rimelig å høre om Stabæks behandling er presedens for bedriftens eget standpunkt i slike saker. Eller rett ut sagt: Ville en kvinnelig ansatt i deres bedrift, som har blitt seksuelt trakassert av sin nærmeste mannlige leder, ville måtte finne seg en ny arbeidsplass mens lederen får bli?

Jeg håper virkelig ikke det. I så tilfelle må Vålerenga finne seg nye samarbeidspartnere. Og det er ikke et spørsmål. Det er et krav!

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har gitt litt ris og ikke fullt så mye ros på budstikka.no for dekningen av denne saken. Spesielt at de sprakk navnet på klubb, trener og spiller mens resten av media holdt kjeft, og før fakta lå på bordet. Spent på hva de svarer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nettavisen.no kjører innlegget i sin helhet om litt.

 

8000 lesere hos oss nå.

 

Nederst i nettavisens artikkel står det "Gjengitt med tillatelse fra Stabæk Support". Det er vel ikke nødvendig? Vi er mange som fullt ut støtter det som står der, men det er vel, akkurat som du skrev i den opprinnelige bloggen, en supporters personlige mening?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Feil overskrift i Dagbladet, klubben tar ikke avstand fra supporteruttalelsene, de vil bare ikke kommentere dem. Stor forskjell på det:

http://www.dagbladet.no/2014/01/22/sport/fotball/stabek_fotball_kvinner/stabek/lisa_marie_woods/31414696/

 

 

Denne kampen om troverdighet har nok dessverre såvidt begynt.

 

 

Vi må nok innse at i medias øyne har vi supportere en troverdighet på nivå med bilselgere. For å sette det litt på spissen, tror jeg mange sliter med å se forskjell på engasjerte supportere og casuals.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagbladet er jo ganske ur. De har en helt misvisende overskrift og understreker flere ganger hvilken rolle jeg har i SS, og at dette er et innlegg fra Stabæk Support. Dette ble det sagt tydelig fra om. Tabloidpressen... Men håper flere leser den fulle historien da.

 

 

Geirti, angående nettavisens notis nederst var det antakelig fordi de ringte Henrik og lurte på om det var ok å legge ut hele greia hos seg, siden SS tross alt eier nettsida. Derfor skrev de at den er lagt ut med tillatelse av SS. Jeg var på dass da de ringte meg.

 

Forøvrig er jeg litt skuffa over dagbladet, de har en veldig rar sak og jeg forklarte mye mer om bakgrunnen for dette enn det som er med i artikkelen. Men sånn er det vel når man skal favne om folk flest.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeeeeeeeeeeeeeeesus for en ræva artikkel av DB... Overskriften spiller jo på at SS stempler Eide som en forbryter for alle som bare leser den..

Og at noen har advart Woods om å snakke for da kommer et "hevnangrep"; Får håpe ingen dro den så langt, det hjelper jo ingen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et massivt personangrep mot Stabæk-treneren.

Kommentator Ola Bernhus er kritisk til medienes opptreden i sextrakasseringssaken.

http://www.aftenposten.no/100Sport/meninger/kommentarer/Et-massivt-personangrep-mot-Stabak-treneren-414569_1.snd#.UuOyGxDsTIU

Men han skriver også: "her kommer i tillegg de stygge og latterliggjørende beskyldninger mot spilleren og venninnen. Slik blir også de lidende i en sak som kom ut av proporsjon."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Et massivt personangrep mot Stabæk-treneren.

Kommentator Ola Bernhus er kritisk til medienes opptreden i sextrakasseringssaken.

http://www.aftenposten.no/100Sport/meninger/kommentarer/Et-massivt-personangrep-mot-Stabak-treneren-414569_1.snd#.UuOyGxDsTIU

Men han skriver også: "her kommer i tillegg de stygge og latterliggjørende beskyldninger mot spilleren og venninnen. Slik blir også de lidende i en sak som kom ut av proporsjon."

 

Ja, stakkars Woods. Jeg tenker på henne hver dag :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hun har i alle fall kommet med en ny blogg om de seneste avsløringer, og tyner kommentaren fra Esten O. Sæther for alt den er vært. Orket ikke lese hele.... Ønsker meg egentlig litt positive nyheter snart...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor bry seg om Woods?

 

Hun betyr fint lite. Tror ikke hun har allverdens kredibilitet. Hun har hatt sine 15 minutes of fame nå. Hun virker fortsatt like bitter, og hun hopper fortsatt til konklusjoner om ting hun ikke har greie på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er agendaen til Esten O Sæther? Og hvorfor har det feige krypet aldri åpning for å kommentere de meningsløse kommentarene hans? Han spyr ut eder og galle fra sin høye hest om gud og hvermann. Den fyren har irritert meg siden 90-tallet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heh,

 

Skinnhellighetens yppersteprest setter til stadighet nye standarder for makkverk. Det fine med Esten O Sæther er egentlig at han fungerer godt som et moralsk kompass. Om du tar deg selv i å være enig i rallingen hans er det på tide å ta et godt blikk i speilet.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan kan noe av det Esten O Sæther "refererer" til ha noe å si for hva Øyvind Eide faktisk har begått?

 

 

Han argumenterer vel omtrent med at fordi Stabæk er en klubb ledet av paranoide idioter, må Eide være skydig i alt han blir anklaget for (Av Kaurin, vel og merke, Woods er det vel egentlig ingen som bryr seg om lenger). Som argumenterende tekst er det ikke til bestått engang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Makan til idiotinnlegg fra Budstikka!

 

Lavål og atter lavmål, pinlig og patetisk.

 

@ringo

Endret av @ringo
skriveleif i affekt
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Øyvind Eide
×
×
  • Opprett ny...