Jump to content
blue_bird

Franck Boli

Recommended Posts

Mangel på rutine, laget trenger rutine.

Mangel på rutine ser man ofte i at spillere er forsiktige i dueller og trekker seg lett unna, ofte lettvekter i skulder mot skulder, våger ikke mer enn de trygge pasningene og unngår gjerne å utfordre motspillere, i tillegg til mye annet. Boli er uredd og sterk. Flink til å holde på ballen som oppspillspunkt, men også en som er god til å finne rom bak forsvaret. Han viste selv mot Asker i treningskamp for a-laget at han våger å utfordre motstander med noen herlige tekniske finesser, så hvis Andersen Aase blir, og med Stian Sortevik som kommer inn, kan Boli være en flott utfordrer til disse to på spissplassen. Nå er nok ikke jeg så nøytral siden jeg har fulgt Stabæk G19 en del, men min rutinefrykt når det kommer til Boli = 0 %. Jeg har klokketro på gutten.

Boli er en som Stabæk har hatt kontroll på lenge, dette er ikke en spiller som har vært på 1 ukes trening sammen med laget og fått kontrakt fordi han har gjort det bra. Det er ikke langt unna at vi kan si han kommer fra egen Jr stall. Hadde han vært norsk borger hadde han spilt på A laget for lengst, men som ikke Eøs borger og under 18 er det litt andre regler.

Jeg tror Stabæk kommer til å være med å kjempe i toppen i 2012, dvs i toppen blandt lagen i nedrykk striden, men jeg tror vi skal klare oss, dvs rundt 12 plass.

Ser ut som om gutta har det morsomt sammen hvertfall! Hammer og Boli på rominspeksjon på JET-turnering fikk hvertfall meg og Stengle til å le høyt ;) Den kjenneru!

Velkommen!

Der satt han inn sitt første mål for Stabæk! Men han skulle nok kanskje satt en kasse litt tidligere òg

..men uredd - og tør å rettvende seg hurtig -- bra start (med liten s)

Så intevjuet med ham etter Ekranas-kampen først nå, og innser at fyren kan prate litt norsk - tydelig at han har vært her en god del som junior og forberedt seg på å ende opp i Norge lenge.

Fant denne på side 3, tar den frem til toppen, og har en følelse (håp/tro) at denne tråden kommer til å holde seg på første side ut året.

Må jo gi god odds å tippe han som toppscorer i 2012? :rolleyes:

Åssen går man frem for å tippe på årets toppscorer? Finner ikke frem på noen av betting-sidene jeg...

Åssen går man frem for å tippe på årets toppscorer? Finner ikke frem på noen av betting-sidene jeg...

Betsafe

100 i odds på franckern, det kan jo være verdt en hundrings? ;)

Betsafe

Foreslår at Stabæk setter halvannen million (som f.eks kan hentes fra å la advokater håndtere kontrakter i framtiden), han vinner og klubben kjøper Telenor Arena :)

Foreslår at Stabæk setter halvannen million (som f.eks kan hentes fra å la advokater håndtere kontrakter i framtiden), han vinner og klubben kjøper Telenor Arena :)

Ja, hvorfor ikke. Det er ikke noe mindre fornuftig det, enn mange andre avgjørelser som er blitt tatt de siste årenene :)

Betsafe

Hvem tror du er villig til å ta det veddemålet da? Ingen spillselskaper som jeg vet om.. Og finner du en som gjør det, hvordan vet du at du får pengene om man vinner?

Edited by hebbe

Hvem tror du er villig til å ta det veddemålet da? Ingen spillselskaper som jeg vet om.. Og finner du en som gjør det, hvordan vet du at du får pengene om man vinner?

Det var en såkalt spøk.

Det er vel grenser for hvor mye du kan sette hos Betsafe, og jeg tviler på at det er OK at involverte i et veddemål spiller (som Stabæk ville vært). Men igjen, ikke 100% seriøst ment :)

Finnes sikkert masse bettingselskaper i asia som ville tatt imot en slik bet

Finnes sikkert masse bettingselskaper i asia som ville tatt imot en slik bet

Jepp, som så ville bestukket Franck til å IKKE score :P

Men seriøst, jeg har trua jeg :rolleyes:

Hehe, jeg prøvde å sette 200 kroner på Boli som toppscorer, men Unibet vil ikke forhåndsgodkjenne større beløper enn 68,30... :P

Da er han på gang! Bare synd at det for øvrig ble en lite minneverdig kveld

Da er han på gang! Bare synd at det for øvrig ble en lite minneverdig kveld

Jeg er så glad for at han fortsatt sklir under radaren til de fleste som omtaler unge talenter i årets tippeliga....

Dagens eneste lyspunkt må opp i tråden! Creds til mannen som klatrer opp på tribunen ca 700 meter unna stadion og tar en prat med oss etter matchen. Få troen på 3-0 seier hjemme og gi oss en ny euråparall