Jump to content
blue_bird

Franck Boli

Recommended Posts

Hvordan Skade har Boli?

Noen som vet hvor lenge det er til han er kampklar?

Røket leddbåndet visstnok. Ute i 4-5 uker til. Edited by fyR

Med Røket leddbånd er man ute i 6-9 mnd så må isåfall være ett strukket/ en liten ruptur i leddbåndet.
Melissa var jo ute en hel sesong med røket leddbånd ettersom jeg husker.

Han er jo med på sandvolley turneringen de hadde igår, så kan ikke være en så alvorlig skade ellers er han straks tilbake.
får håpe han får spilt litt fram mot sesongen så han får kamptrening og finner ut hvor målet står.

Edited by blaasoldat

Nei takk, Boli ønsker jeg å se videre i den blå drakten.

Men en vet jo aldri med IAOs "alle er til salgs, bare prisen er en slikk og ingen ting"

Enig. Kroppsspråket hans formelig skriker mistilpass. Omtrent som Rektal i USA-VM. Hva er greia?

Enig. Kroppsspråket hans formelig skriker mistilpass. Omtrent som Rektal i USA-VM. Hva er greia?

Håper det kun er frustrasjon over manglende scoringer fra ham selv.

Det er jo ikke bare at han ikke jubler. Brustad vil jo takke ham, men han skyr jo både Brustad og lagkompisene jo som Per Sandberg skyr våre nye landsmenn... Merkelig.

Håper det er som Slum sier, at han rett og slett er missfornøyd over å ikke få puttet selv.

Kanskje på tide å gi Boli en liten oppmuntring? Gi han en liten selvtillits boost på ett eller annet vis.

Stussa på det samme i går, men valgte å tro at det bare var en slags tøff i trynet/«skulle bare mangle»-holdning. Kanskje ser han opp til Balotelli? Det beste er vel å spørre ham, så får vi svar.

Med arbeidsinnsats av den typen han legger ned på 3-2, så kan han feire akkurat som han vil for meg.

For meg ser det også bare ut som en cocky feiring, på slutten ser vi jo at han gir en liten applaus også.

Håper slike holdninger blir luket vekk, evt oppklart.

Det er greit at enkelte forsøker å spøke dette bort. Men om forumkomikerne kan la humoren ligge, får vi debatten på rett spor igjen.

Er vel ikke noe debatt å snakke om, og er vel kanskje en grunn til at det ble spøket bort. Det er jo helt synlig at det ikke er noe demonstrativt "anti-feiring" fra Boli, men som de andre sier litt cocky/Skulle bare mangle-holdning. Noe jeg nesten synes passer bedre enn hysterisk jubling over å såvidt slå Adecco-jumboen. Ikke at jeg er imot hemningsløs jubling av den grunn, herlig det og. Men folk må da juble som de vil....

Mulig Boli i bunn er en smule egoistisk spiller, men så lenge det ikke synes i spillet hans er det et fett for meg. Det er ikke ofte man ser en spiss jobbe så hardt for hver ball gjennom en hel kamp, og i går fikk vi endelig se litt frukter av hans innsatsvilje! Herlig!

Gjelder forsåvidt Stokkelien og, vi har et skikkelig arbeidsomt spisspar som virkelig vil vinne hver ball og hver kamp. Det er verre med innstilling i andre ledd i laget....

Der tenker jeg vi legger arrogansedebatten død

Tror aldri det var snakk om arroganse, men tror det heller var frykt for at han ikke følte seg helt på plass i laget eller noe den duren.

Men uansett, ja, debatten erklæres død.

Fine takter og raid i dag, men jeg irriterer meg grenseløst over hvor mye balltap og ingenting som kommer ut av det. Kan periodevis minne litt om Alan i sine tidlige dager.

Det er lov å skyte utenfor 16 meteren, noe Trondsen ga oss et kunststykke av et bevis på i dag.

Jobber bra og, synes han har vært bra i dag! Er litt målkåt til tider, kan spille ballen litt oftere, men det blir bedre og bedre!

Alene med keeper to ganger = to mål. Målscorer Boli er nå virkelig på gang. Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Han har alltid kommet til mange muligheter, så vi har mye å glede oss til om han fortsetter å ta like godt vare på dem som her. Selv Nannskog bommet ofte på 2 av 3, Boli vil ligge høyt på toppscorer-lista om han klarer å kopiere den statistikken.

En absoluty nydelig skoring i Bergen, Tv2 kommentatorene sa: "ikke ulikt en nannskog skoring". Noe jeg mener er ett ufattelig fint kompliment.

I løpet av 1 omgangen har det vært en del fine sjanser, som burde ha sittet, men sammenlignet med foregående sesonger, så ser det ut som om Boli har våknet.

Jeg tror Bob magien har sneket seg ned i støvlene til Boli, dette lover godt for sesongen.