Jump to content
blue_bird

Franck Boli

Recommended Posts

Jeg er enig, vi har altfor mange spisser. Her må det selges unna, så alle de andre spissene våre som vi vet er langt bedre enn Boli kan slippe til!

*sarkasmevarsel*

Nei, problemet til Stabæk har nok mer rot i det adminstrativt/økonomiske enn i det sportslige.

Boli har hatt betydelig utvikling fra i fjor, så det ville vært helt feil å kaste han på dør nå. Med mindre det kommer ett fett bud, selvfølgelig, da er alle gutta våre til salgs.

Man kan sikkert si mye om Bolis effektivitet, men han har putta 6 mål på 13 kamper og det er absolutt godkjent for en spiss.

Problemet vårt er ikke manglene scoringer, problemet er at vi fremdeles lekker som en sil bakover. Vi har putta 20 mål, som er 6. best i ligaen, mens vi har sluppet inn 26 på 13 kamper som er flest av alle(sett bort fra Brann) med 2 i snitt.

6 mål på 13 kamper er bra, og bedre enn forventet. Boli er fortsatt svært ujevn, og veldig frustrerende når han er dårlig, men han har hatt stor utvikling siden i høst og da blir det veldig merkelig å klage på han på den måten. De kampene han har vært god har han jo vært outstanding, klarer han å få flere kamper på toppnivå blir han klasse (på TL-nivå). Føler at problemet hans hovedsakelig ligger i hodet, ikke fysisk/teknisk, sånn sett har jeg tro på at han fortsatt kan utvikle seg.

Han har scoret like mange på 13 kamper i TL som i hele fjorårssesongen i Adecco, så det blir feil å påstå at han ikke viser utvikling.

Og ja, han har vært spesielt dårlig de siste to kampene, men come on prøv å se ting i et litt større bilde. Jeg håper dog vi får inn en ny spiss i sommer. Det vil nok gagne både Stabæk og Boli #11

Full støtte til Bolli. At han er svak i kamper vi spiller dårlig som lag bør ikke medføre krav om salg. Da ville det blitt rimelig tomt på A-laget.

Boli på Kontraskjæret i NRK studio i kveld.

For meg, ser det ut som om Boli prøver å gjøre ting litt for komplisert, for hans nåværende nivå. Spesielt da i kamper vi spiller dårlig. Men har blitt mye bedre, enig med folk. Ikke selg, med mindre budet er fett :)

Flott mål i dag av Boli. Skulle ønske han sentret til Brustad på den ene sjansen han hadde senere. Men vi får håpe han fikk noen kilo av skuldrene i dag og at vi får se mer av den Boli vi så på brann-stadion i våres :)