Gå til innhold

La Manga 2012


BlaaSeier
 Del

Anbefalte innlegg


Masse bra bevegelse her, vi kunne ledet 8-0. Eller 8-1 da. Blir spennende å se hvordan nivået ligger mot annen motstand. Ekranas er doble mestere, men én kamp kan rakne...

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ekranas er doble mestere, men én kamp kan rakne...

 

 

Viking slet mer mot Ekranas enn vi gjorde :-) Det er et godt tegn. Synes vi har en spennende tropp. Deilig å se at vi er mer hissig på å få ballen raskt fremover og få avsluttet oftere.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye positivt å ta med seg her, Mads alene kunne fort puttet 4 til alene. Vegar svært aktiv i andre omgang, og egentlig hele høyresiden var bra.

 

Så ikke veldig mye til Breno, men det lille han viste synes jeg han ligger helt på det jevne. En veldig god gjennombruddspasning til Mads og det siste han gjør som skaffer Stabæk frispark er det jeg kommer på i farten som man kan ta med seg.

 

God fredagsunderholdning ihvertfall :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Plutselig ble fotball veldig morsomt igjen! Det var en herlig innsats over hele linja! :)

 

Forøvrig er det mulig at jeg tok feil da jeg antok at vi ville møte Vancia CDF. Ifølge Lars har IA sagt det er en blandig av A og B-laget. Kampen spilles kl 12 på Valencias treningsfelt - så langt jeg vet per nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rett nok med kun to av de samme spillerne som startet mot oss. Sånn sett er det vel grunn til å tro at vi møtte et veldig reservepreget lag.

 

For all del, det er positivt å få årets første seier, men mot dette laget skulle det nok også bare mangle. Vi må ikke ta helt av og bli i overkant fornøyde pga en seier i en treningskamp mot et litauisk b-lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rett nok med kun to av de samme spillerne som startet mot oss. Sånn sett er det vel grunn til å tro at vi møtte et veldig reservepreget lag.

 

For all del, det er positivt å få årets første seier, men mot dette laget skulle det nok også bare mangle. Vi må ikke ta helt av og bli i overkant fornøyde pga en seier i en treningskamp mot et litauisk b-lag.

 

Bare to? Jeg finner fire som startet mot Viking og seks som startet mot Strømsgodset. Ingen grundig kontroll av datagrunnlag:-)

 

Snitt antall minutter i 2011 på de som har startet de tre kampene mot Strømsgodset, Viking og Stabæk:

Strømsgodset 1396 min

Viking 1589 min (10 spillere spilte i 2011)

Stabæk 1295 min

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle høydepunktene komme snart, hilsen Lars.

Dårlig nett i Spania

Nettet er svært utfordrende her nede. Har ennå ikke klart å laste ned hele kampen. Men det går fremover. Legger ut alle mål og høydepunkter hvis det endelig lar seg nedlaste

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle høydepunktene komme snart, hilsen Lars.

Dårlig nett i Spania

Nettet er svært utfordrende her nede. Har ennå ikke klart å laste ned hele kampen. Men det går fremover. Legger ut alle mål og høydepunkter hvis det endelig lar seg nedlaste

 

Er vel strengt talt ikke noe å stresse med da det ligger høydepunkter ute fra før mr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rett nok med kun to av de samme spillerne som startet mot oss.

 

Bare to? Jeg finner fire som startet mot Viking og seks som startet mot Strømsgodset. Ingen grundig kontroll av datagrunnlag:-)

 

Snitt antall minutter i 2011 på de som har startet de tre kampene mot Strømsgodset, Viking og Stabæk:

Strømsgodset 1396 min

Viking 1589 min (10 spillere spilte i 2011)

Stabæk 1295 min

Så feil kan man ta når man tror at VG-artikler formidler sannheten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rett nok med kun to av de samme spillerne som startet mot oss.

 

Bare to? Jeg finner fire som startet mot Viking og seks som startet mot Strømsgodset. Ingen grundig kontroll av datagrunnlag:-)

 

Snitt antall minutter i 2011 på de som har startet de tre kampene mot Strømsgodset, Viking og Stabæk:

Strømsgodset 1396 min

Viking 1589 min (10 spillere spilte i 2011)

Stabæk 1295 min

Så feil kan man ta når man tror at VG-artikler formidler sannheten.

Hepp,

 

Uansett kan vi kanskje være enige om at det var det klart svakeste laget vi har møtt sålangt i år?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rett nok med kun to av de samme spillerne som startet mot oss.

 

Bare to? Jeg finner fire som startet mot Viking og seks som startet mot Strømsgodset. Ingen grundig kontroll av datagrunnlag:-)

 

Snitt antall minutter i 2011 på de som har startet de tre kampene mot Strømsgodset, Viking og Stabæk:

Strømsgodset 1396 min

Viking 1589 min (10 spillere spilte i 2011)

Stabæk 1295 min

Så feil kan man ta når man tror at VG-artikler formidler sannheten.

Hepp,

 

Uansett kan vi kanskje være enige om at det var det klart svakeste laget vi har møtt sålangt i år?

 

@ringo

Men er vel allikevel et sterkere lag enn det meste vi kan møte i første kvalrunde til EL?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

La Manga 2012
×
×
  • Opprett ny...