Gå til innhold

Opprop - VIKTIG! Holdninger i SS og forumkultur framover


Alzheimer
 Del

Anbefalte innlegg


Stiller meg 100 % bak Alzheimers innlegg.

 

I tillegg retter jeg en bønn til dere som er usikre på om dere skal kjøpe medlemskap og sesongkort i år, - gjør det! Dette er året hvor hver eneste en av oss er viktigere enn noensinne. Både på tribunen, på Bekkestua før kamp og i regnskapene til klubben.

 

 

Det er også mulig å kjøpe medlemskap og enkeltbilletter til ståfeltet for de som ikke har anledning til å se mange kamper i år. Kom igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde det ikke vært mulig å få dette - muligens i en noe redigert versjon - ut på stabak.no så det når flere?

 

Strålende skrevet, og veldig bra insj!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ligger mye sannhet i du skriver. Kjenner meg spesielt igjen i at kulturen ble borte på Fornebu. Klart det var bedre å SE kamper der, men ikke bedre å oppleve kampene. Det jo akkurat for å oppleve man drar på kamp, om ikke, så kan man like gjerne se kampen på TV. Gleder meg til Nadderud og minnene der.

 

Tror på seier hver kamp, men forventer tap, så jeg kan glede meg over hver gang det går bra.

 

Det som er helt sikkert er at selv om rammevilkårene er helt forandret siden starten i eliteserien, så er det mye vi har nå som vi ikke hadde da. Når jeg så Stabæk mot Strindheim i opprykkskampen, så var det 1500 personer på tribunen (gressbakken). Nå har vi hvertfall en tribune. Supporterklubben het Bærget det blå, heltene var Jokke og Thomas Frigård. Draktene bleke og lyseblå.

 

Nå går annenhver guttunge i barnehagen jevnlig med Stabæk drakt, på begynnelsen av 90 tallet, så var det bare et og annet utskudd som gikk med VIF drakt i Bærum. Penger kommer og går, Stabæk er kommet for å bestå. Det blir kanskje noen år til vi vinner serie eller cup igjen...eller kanskje ikke? Hverdagen er ikke bare her for oss, men også for andre klubber. Men litt flaks, lokal innsats, attraktiv beliggenhet og smartness, så skal vi se at dette snur før vi tror.

 

Gleder meg hvertfall mer til denne sesongen, enn på lenge.

 

Lykke til, sees på kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra innlegg.

 

Vil bare understreke at grunnen til at vi må ta et ekstra tak i år, er at vi ikke kan forvente all verdens resultater på banen.

 

Enten vi:

  • Hårfint berger trettendeplassen
  • Må gjennom kvalifisering
  • Rykker ned uten kvalikk

...blir dette en sportslig tung sesong. Da kreves det litt ekstra fra oss.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra innlegg.

 

Vil bare understreke at grunnen til at vi må ta et ekstra tak i år, er at vi ikke kan forvente all verdens resultater på banen.

 

Enten vi:

  • Hårfint berger trettendeplassen
  • Må gjennom kvalifisering
  • Rykker ned uten kvalikk

...blir dette en sportslig tung sesong. Da kreves det litt ekstra fra oss.

 

Det var da jævlig negativt. Jeg er glad jeg ennå er såpass ung og naiv at jeg kan håpe på litt resultater også. Jeg har troen på en bedre sesong enn i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har også hånda på hjertet når jeg sier jeg tror vi kan gjøre det overraskende bra i år. Uansett vil jeg selvsagt være på stadion og gi 100%.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flott skrevet!

 

Send det inn til Budstikka i en eventuelt redigert versjon!!

 

Dette er lesning mange flere burde lese, og det er mulig det kan vekke opp alle "medgangssupperterne" der ut til å stille opp på ALLE kamper. Liker også at du skriver at vi må legge bort kjeftingen på de som ikke synger og hopper. Det viktigste er at folke kommer å støtter laget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er glad jeg ennå er såpass ung og naiv at jeg kan håpe på litt resultater også. Jeg har troen på en bedre sesong enn i fjor.

 

Har ingen planer om å nekte deg å håpe, men det er jo fint du innser fakta selv. Vi har mistet landslagskeeperem, en fantastisk spiss (Veigar bidro til veldig mange poeng, selv om han dro midt i sesongen), to fantastiske midtbanespillere (Mix og Pontus). Hvordan jeg skal sammenligne trenerne vet jeg ikke. Den forrige hadde bedre og lengre CV, den nåværende brenner nok mer for klubben.

 

Jeg tror det kommer til å bli bra med denne klubbdugnaden her, ikke fordi resultatet blir bedre enn om vi hadde hatt råd til å leie inn dyre profesjonelle, men fordi det lukter mer klubb&samhold nå. Personlig kommer jeg nok til å bruke langt mer tid på Blaa før og etter kamp, og langt mindre tid i media på jakt etter omtale av siste Stabækkamp. Konklusjon (som vil være uforståelig for alle andre enn supportere) : jeg gleder meg.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan jeg skal sammenligne trenerne vet jeg ikke. Den forrige hadde bedre og lengre CV, den nåværende brenner nok mer for klubben.

Den forrige hadde ingen CV og viste at han i praksis var ganske hjelpeløs når det kom til å sette sammen et lag og bruke spillere i egnede roller. JL var først og fremst en trivelig og sympatisk mann som ikke fikk ut potensialet i spillerstallen.

 

At vi har mistet mange gode spillere trenger ikke nødvendigvis bety at vi ikke kan komme høyere på tabellen i år. Vi har fått inn noen gode spillere også, og beholdt noen gode spillere som ikke har fått de nødvendige mulighetene ennå.

 

Vi er selvsagt avhengige av at Belsvik får fullklaff med hvordan han bruker spillerne, men jeg uansett at det er lov til å håpe på en bedre plassering enn i fjor uten å være naiv. Vi må ikke glemme at serien inneholder flere andre lag som heller ikke er i tipp-topp forfatning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og ikke minst hadde fjorårets stall jævlig mye vanskeligere forutsetninger for å holde fokus på banen. Ikke minst pga alle spekulasjonene enkelte av de bidro til selv.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Opprop - VIKTIG! Holdninger i SS og forumkultur framover
×
×
  • Opprett ny...