Gå til innhold

Kamptråd: FFK-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Kampstatistikk fra VGlive

Fredrikstad vs Stabaek

56Ballbesittelse i prosent44

16Avslutninger10

7Avslutninger på mål4

0Avslutninger i stengene0

5Cornere3

424Pasningsforsøk338

326Vellykkede pasninger242

10Frispark for7

1Offside3

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meget bra innsats på tribunen idag, og spesielt mot slutten og etter kampen, viser bare at SS svikter aldri og at vi også står bak klubben i Motgang.

 

Eneste negativt fra våre idag er de individene som går å knekker flesteparten av flaggene som "pyntet" broen på vei fra stadion.

Vi hadde Ikke synes det hadde vært så jævlig fett selv...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om ikke annet; Stabæk Support fikk vannvittig mye skryt, med rette, av alle jeg pratet med på Fredrikstad stadion. Fantastisk innsats, selv om gutta ikke leverte slik de ønsket.

 

Fra Budstikke Live

 

87Til tross for at Stabæk ligger under med 4 mål er Stabæk-fansen definitivt med å lage liv på Fredrikstad Stadion i kveld. Imponerende.

Sunget ut i egen by ! Fantastisk innsats de siste minuttene av kampen og 15-20 min etter.Stolt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så bra at han er så imponert at han sier det samme to ganger! Forøvrig bra innsats av alle i Fredrikstad i går, det er herlig å være på Stabækkamp uansett hvordan kampen går når vi er så gode. Andre supportergrupper ville kanskje falt sammen og stått og ventet på at dommeren skulle blåse, i Fredrikstad er det vaktene som må vente på at vi skal dra hjem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med blodfersk og ung tropp må vi forvente at sånt skjer som det gjorde i fredrikstad, selv om det er alt annet enn ålreit. Det dummeste Belsvik kan gjøre nå er å rokkere dramatisk på startellevern og vise mistillitt.

 

Supportere som synger i 90+ minutter og står igjen etter kampen er absolutt top of the line. Det er klubbens sjel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godt at ihvertfall $$ viser Tippeliga-standard. Prestasjonene på banen må opp om vi ikke skal rykke rett ned. Belsvik har hatt en veldig vanskelig jobb, men foreløpig ser vi ikke konturene av noen plan for det offensive spillet. Er målet vårt å få ballen til Boli eller Stokkelien og håpe at noe skjer?

 

Når jeg ser målet Jon scoret for oss er jeg også litt bekymret over goalgetteregenskapene til gutta på topp. Se på reprisen hvordan begge snur seg og ser etter skuddet, og først etter at Jon har sluppet ut ballen stormer de frem. Stokkelien rekker såvidt ballen først, før den spretter i Boli. Med litt mer aggresivitet ville målet Stokkelien (eller Boli) vært klart først på den ballen.

 

Kanskje er det over en fillesak, men jeg tror det kan oversettes til problemene vi har i forsvar. Vi blir ofte for passive og kommer noen meter på etterskudd i forsvar også. Er dette noe spissene er for sløve på å utfordre på trening, og derfor forsvaret ikke er forberedt på i kamp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel noe PB sa i pausen også, at vi litt for ofte havner der ballen har vært. Vi så jo mot både Brann og AaFK at de har det inne.. Tror og håper dette var et arbeidsuhell og at vi snart får se en 3 poenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syntes $$ var fantastiske i går. Det var veldig morsomt å stå å synge "Kom igjen Stabæk!" i ca. 10 min, det hjalp betraktelig på stemningen i bilen på vei hjem. Liker den tribunekulturen ved at vi aldri gir oss selv om lagets prestasjoner er triste. Syntes forsangeren/ene gjorde en glimrende jobb på slutten av kampen når stemningen begynte å bli litt laber.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gidder ikke legge fokuset på det negative - så god tid har jeg ikke.

De 2 gode tingene jeg vil ta med videre fra kampen:

1. Stabæk Support - magisk å sitte foran tv'en (kunne dessverre ikke ta turen) og utelukkende høre Stabæksanger - gåsehud!

2. Franck Boli - Det er bare så alt for lett å tro han er 25 år og nesten-på-topp. Når målene kommer (gratulerer med nr.1) tror jeg vi sitter med en av Tippeligaens beste spisser. Og han har rundt 15 år igjen på banen! Kampens høydepunkt er enkelt og greit da han chipper ballen over skulderen til backen og runder han lynkjapt.

 

Fantastisk å ha en såpass vågal 18-åring på laget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er jævlig glad ikke alle er like negative som deg. Finnes det ikke steder som er bedre egnet for trolling som dette, f.eks VGD?

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skandaløs kamp av Stabæk igår. Ekkelt å se på, det blir en kamp om å overleve.

 

Ro deg ned noen hakk. Det er mye positivt å spore laget. Det gikk skeis i Fredrikstad i år..og hjemme mot Lillestrøm i fjor.

Det er nå laget trenger oss og jeg er stolt av å tilhøre Stabæk Support som er positive og støtter laget gjennom tap fram til seier. Vi har slagordet ALLTID UANSETT. Skriv noe konstruktivt eller la være!

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aner meg faktisk at du, "General1" bare er her for å være negativ. Bare kommenterer enkle små setninger, og alle dem er faktisk, som jeg kan se, negative! Det er greit å være skeptisk og stille spørsmål, men når det blir å nesten bare kommentere negativt, så blir det for dumt. Vi må støtte om laget, konstruktivt!

 

 

Skandaløs kamp av Stabæk igår. Ekkelt å se på, det blir en kamp om å overleve.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så kampen på televisjon i går, men der fikk man ikke se om spillerne kom bort og takket dere for den formidable innsatsen deres gjennom hele kampen - og etter.

 

Gjorde de det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så kampen på televisjon i går, men der fikk man ikke se om spillerne kom bort og takket dere for den formidable innsatsen deres gjennom hele kampen - og etter.

 

Gjorde de det?

 

Absolutt, og de stod der lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så kampen på televisjon i går, men der fikk man ikke se om spillerne kom bort og takket dere for den formidable innsatsen deres gjennom hele kampen - og etter.

 

Gjorde de det?

 

Absolutt, og de stod der lenge.

 

Storveis - da er grunnholdningene på plass!

 

Bare tre poeng opp til gullet nå. Dette går veien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var vi for snille med Super-Jon mon tro?

 

Ryktene sier at Stengel hadde sangen hans på hjernen på mandagens trening.

 

Edit: Jeg mener ikke å antyde at ikke Jon fortjente vår hyllest.

Endret av Haze
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes ikke vi var for snille mot Jon. Han er i mine øyne fortsatt Blaa :). Han er glad i oss, og vi er glad i ham. Det er også litt moro å få motstanderens spillere på bortebane til å klappe for bortesupporterene. Alt i alt: Jon er en kjernekar.

 

- Jon, er det det? Nei.. det er ikke meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: FFK-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...