Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2012


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


All honnør til de 7 fra SS som er til stede, vi eier tribunen som alltid og de 7 kan høres ut over hele Bergen!

 

Ja, men vi skal ha beina på jorda. Fana er bånnlaget i 2. divisjon aveling 2. Vi herja ikke i første 90, men veldig mye positivt å bygge videre på. Tribunen eide vi!

 

JESS!!! Var på storsenteret og shoppa, hjemme nå og ser at vi vant!!! Utrolig sterkt resultat!

Eeeehh?

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider


JESS!!! Var på storsenteret og shoppa, hjemme nå og ser at vi vant!!! Utrolig sterkt resultat!

 

hvordan vet du at vi eide tribunen hvis du var på storsenteret?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JESS!!! Var på storsenteret og shoppa, hjemme nå og ser at vi vant!!! Utrolig sterkt resultat!

 

hvordan vet du at vi eide tribunen hvis du var på storsenteret?

Det er fort gjort å glemme å logge seg inn på trollkontoen..

 

Digg med seier!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JESS!!! Var på storsenteret og shoppa, hjemme nå og ser at vi vant!!! Utrolig sterkt resultat!

 

hvordan vet du at vi eide tribunen hvis du var på storsenteret?

Det er fort gjort å glemme å logge seg inn på trollkontoen..

 

Digg med seier!

 

så det du sier er at du glemte å bytte bruker.. stay classy mr. smith

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JESS!!! Var på storsenteret og shoppa, hjemme nå og ser at vi vant!!! Utrolig sterkt resultat!

 

hvordan vet du at vi eide tribunen hvis du var på storsenteret?

 

Fikk en SMS i parfymeriet om at vi eide stadioen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


All honnør til de 7 fra SS som er til stede, vi eier tribunen som alltid og de 7 kan høres ut over hele Bergen!

 

Ja, men vi skal ha beina på jorda. Fana er bånnlaget i 2. divisjon aveling 2. Vi herja ikke i første 90, men veldig mye positivt å bygge videre på. Tribunen eide vi!

 

JESS!!! Var på storsenteret og shoppa, hjemme nå og ser at vi vant!!! Utrolig sterkt resultat!

Eeeehh?

 

Fikk oppdateringer fra onkelen min som bor i Bergen. Han var der som Fana-supporter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


om vi går vidre kan det se ut til at Føyka er neste? Asker leder 2-0

 

Heller Asker enn Bærum spør du meg :P

 

 

ja, har ikke Føyka på banehopperen!

Men du har i hvert fall vært der med 2. laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JESS!!! Var på storsenteret og shoppa, hjemme nå og ser at vi vant!!! Utrolig sterkt resultat!

 

hvordan vet du at vi eide tribunen hvis du var på storsenteret?

 

Fikk en SMS i parfymeriet om at vi eide stadioen.

 

Kjente du lukten av seier?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen korte betraktninger etter en kamp hvor det manglet mye innsats og dommerne var gode venner av Fanaspillerne:

 

1. Mande roper godt og plasserer seg veldig bra i feltet. Er svært hissig på å få spillet i gang etter å ha fanget ballen. Litt Knudsen klasse over raske i gangsettinger men de fleste Stabæk spillerne henger ikke med på tanken. Gjør et par ting som raskt kunne straffet seg mot vassere motstand (feks bli stående utenfor 16m etter å ha knust høyderekorden på klareringerer). Om Brustad begynner å lukte løp når Mande setter i gang kan vi få litt kontringer fremover.

 

2. Stokkelien løp vel knapt en meter. Han skal ha for at han gikk et par.. Slett innsats som bør bedres om han ikke vil bli tannlegestudent på heltid.

 

3. Cunningham treffer på en del pasninger, noen ved hjelp av flaks. Roper og dirigerer innimellom.

 

4. Brustad parkerte Fanaforsvaret mot slutten. En kombinasjon av slitne Fanaspillere og en Brustad som hadde fått hvile første timen.

 

Vi trenger mer trøkk og tenning for å klare oss gjennom sesongen. Fana skal ha for god innsats og det svekket dem nok at de mistet Songve (nr2) i første omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brustad er jo selvsagt dagens spiller, men ellers underholdende å se Sayouba i mål. Bra med beina. Positivt også med et par bra firspark (scoringen til Clark, samt headingen i tverrliggeren). Ellers kan man lure på om Clark har en magnet i hendene som tiltrekker seg ballen. Heldigvis slapp han unna et par ganger. Boli surret delvis rundt, og fikk et unødvendig gult, og så en stund ut til at han ville ha et til. Haugsdal skal jeg være høflig nok til ikke å kommentere.

 

Om tre kjappe scoringer i ekstraomgangene kan gi laget mer selvtillit er vel usikkert, men Brustad bør nok ha fått sin dose :)

 

Forøvrig positivt å se at Cunningham treffer med pasningene selv om man mistenker om at han var noe heldig ved et par anledninger.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel.

 

Gjennom store deler av kampen var Fana mye hissigere på å ta overgangene enn oss.. Altfor ofte ble det en æresrunde på midtbanen, tilbake til forsvarsrekken, opp igjen på midten før det ble satt fart fremover..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molde startet med nesten rent b-lag så om de må spille ekstraomganger har det neppe stor innvirkning på spillerne som skal møte oss.

 

At de stilte med nesten rent B-lag er vel å ta litt hardt i? Vatshaug, Hovland, Simonsen, Berget, Gatt og Chuwku Chima er vel alle relativt ofte både på banen og i startoppstillingen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molde startet med nesten rent b-lag så om de må spille ekstraomganger har det neppe stor innvirkning på spillerne som skal møte oss.

 

At de stilte med nesten rent B-lag er vel å ta litt hardt i? Vatshaug, Hovland, Simonsen, Berget, Gatt og Chuwku Chima er vel alle relativt ofte både på banen og i startoppstillingen?

 

3 av de er jo forsvarsspillere og tipper ikke de ble altfor slitne av å spille forsvar mot Verdal....

Som en rolig treningsøkt tenker jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 lag fra 2. div videre, så vidt jeg kan se.

 

Det naturlige laget for oss ville vært Asker.

Men jeg tipper vif får kamp mot Asker, mens vi må ta til takke med et lag fra Adecco, ala Sandefjord, Hamkam, Start eller Sarpsborg.

 

NFF reserverer nok 2. div lagene til klubbene Vif, Rbk, Brann, Lsk, Viking, Molde og Tromsø. De fleste (om ikke alle) av de lagene får lag fra 2. div. Mark my words.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er hele lista over lagene som er igjen:

 

Lillestrøm

Vålerenga

Strømsgodset

Tromsø

Molde

Rosenborg

Viking

Brann

Haugesund

Odd Grenland

Aalesund

 

Kongsvinger

Sandefjord Fotball

HamKam

Hønefoss

Hødd

Ullensaker/Kisa

Bodø/Glimt

Tromsdalen

Sarpsborg 08

Start

Alta

Mjøndalen

Notodden

 

Egersund

Byåsen

Kvik Halden

Asker

Raufoss

Nest-Sotra

Åsane

 

Selvsagt hadde det greieste vært ett av 2. div-lagene borte. Hvis vi legger disse til side må jeg vel si at Ull-Kisa, Mjøndalen eller Ham-Kam borte er det som frister mest. I og med at vi var i Bergen nå lukter det vel fort hjemmekamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 lag fra 2. div videre, så vidt jeg kan se.

 

Det naturlige laget for oss ville vært Asker.

Men jeg tipper vif får kamp mot Asker, mens vi må ta til takke med et lag fra Adecco, ala Sandefjord, Hamkam, Start eller Sarpsborg.

 

NFF reserverer nok 2. div lagene til klubbene Vif, Rbk, Brann, Lsk, Viking, Molde og Tromsø. De fleste (om ikke alle) av de lagene får lag fra 2. div. Mark my words.

 

NFF har alltid vært glad i de lagene som kan trekke mye tilskuere, så denne "konspirasjonsteorien" din har jeg ingen problemer med å tro.

 

Håper jo at vi får Asker. Alltid morsomt å møte lokale lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 lag fra 2. div videre, så vidt jeg kan se.

 

Det naturlige laget for oss ville vært Asker.

Men jeg tipper vif får kamp mot Asker, mens vi må ta til takke med et lag fra Adecco, ala Sandefjord, Hamkam, Start eller Sarpsborg.

 

NFF reserverer nok 2. div lagene til klubbene Vif, Rbk, Brann, Lsk, Viking, Molde og Tromsø. De fleste (om ikke alle) av de lagene får lag fra 2. div. Mark my words.

 

Hehe.. New World Order-gutta i NFF sa jo sist at det dreide seg om å unngå de sammen oppgjørene år etter år, og det er jo forsåvidt greit (men synes vel de kunne funnet noe litt nærmere enn Fana for det).

 

Asker hadde uansett vært det beste laget å trekke (mtp geografi og "temperatur"), men så lenge vi slipper å bruke de siste femtiøringene til klubben på å dra bort fra Østlandet, til f.eks. Alta/Nest-Sotra, er jeg fornøyd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legger merke til at det er to bergens(og omegn) lag i 2 div: Åsane og Nest Sotra. Brann møter garantert en av disse. Om de holder seg på vestlandet så antar jeg Viking får det av de to bergenslagene som Brann ikke møter. Viking - Egersund og Rosenborg - Byåsen virker opplagt men disse oppgjørene var vel i cupen i fjor og bør være uaktuelle. Tipper da Molde får Byåsen for å ha det "spennende" Molde - Trondheim oppgjøret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2012
×
×
  • Opprett ny...