Gå til innhold

Kamptråd Brann- Stabæk


fornuften
 Del

Anbefalte innlegg


To seire på rad, og man kan slappe av litt. I alle fall med tanke på redselscenarioet om null seire før halvveis spilt serie, som de mest pessimistiske av oss fryktet. Skal vi klamre oss til Tippeliga- håpet bør vi ta poeng i denne. Gjør vi ikke det, har vi uansett vist at vi kan. Dette blir gøy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk (4-4-2:): Mande Sayouba - Vegar Eggen Hedenstad, Sean Cunningham, Jørgen Hammer, Bjarni Eiriksson - Fredrik Brustad, Herman Stengel, Christer Kleiven, David Hanssen - Adnan Haidar, Franc Boli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brann stadion er ingen lykkebane, forsåvidt heller ikke Ullevaal. Vi slo VIF på Max forrige runde og dagens kamp går også på Max, neppe tilfeldig at det blir seier i dag.

Håper/tror Stengel får sitt store gjennombrudd i dag

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det straffbar hands? :blink: Jeg trodde vi praktiserte aktiv arm prinsippet i Norge. Var det ikke snakk der ute av han dommersjefen  for bare litt siden, i forbindelse med en Nederland kamp i EM tror jeg, om at man så mer på intensjonen med armen i Norge nå enn i resten av Europa og dermed så mindre straffer her enn ellers?

 

 

 

 

Edit: Med forbehold om at jeg har ikke fått sett noen god reprise.

 

 

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider


De første minuttene, og stopperparets første involveringer, gir et godt bilde på denne sesongen så langt. Tror en rutinert stopper hadde vært den beste investeringen Stabæk kunne gjort, om man kunne gjort investeringer. Man skal ha et virskelig bra lag eller være veldig sterke mentalt for å reise etter en slik start. Vi får se. C'mon you STB!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ballen hadde gått til en Brann-spiller på blankt hold hvis ikke Hammer hadde slått den bort med hånda så straffen er nok helt grei. Uflaks for oss, som egentlig åpnet ganske OK. Shit happens.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ballen hadde gått til en Brann-spiller på blankt hold hvis ikke Hammer hadde slått den bort med hånda så straffen er nok helt grei. Uflaks for oss, som egentlig åpnet ganske OK. Shit happens.

Ja, ja....Sayouba var etter den i det minste. 

 

Edit: Der ja. Keepertabbe. Jinxa den greit. Sorry. :(

 

 

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig irriterende å "vinne" kamper for motstanderlaget. Hvorfor kan vi ikke tape på en ordentlig måte - mot et lag som spiller bedre, og som skaper sjansene sine selv?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hører $ mye bedre enn Bataljon. Fortsett å støtt laget!

 

Kan ha noe med hvor mikrofonen er plassert...?

 

Selvsagt, men $$ har vært svært gode i år, så det er ikke umulig at det bedre innsats hos våre enn hos sure bergensere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hører $ mye bedre enn Bataljon. Fortsett å støtt laget!

 

Kan ha noe med hvor mikrofonen er plassert...?

 

Selvsagt, men $ har vært svært gode i år, så det er ikke umulig at det bedre innsats hos våre enn hos sure bergensere.

 

pass på nå, vinner vi tribunekampen så kan det komme brostein flyvende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har jeg bare fått sett de siste 15-20 minuttene, men slik jeg ser det så er vi alt for rotete defensivt, og offensivt gjør vi det alt for vanskelig. Føler at det alltid er sjanse for at det blir farlig når Brann kommer fremover, mens vi stort sett slår en feilpasning eller mister ballen på andre måter før vi kommer frem til 16-meteren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ballen hadde gått til en Brann-spiller på blankt hold hvis ikke Hammer hadde slått den bort med hånda så straffen er nok helt grei.

 

Fortsatt en gigangttabbe.

 

Gjort er gjort, det hjelper ikke å sutre over det nå. Belsvik får ta en prat med gutta og gjøre de endringer han mener fornuftig, så satser vi på at dette ordner seg i de siste 45!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har jeg bare fått sett de siste 15-20 minuttene, men slik jeg ser det så er vi alt for rotete defensivt, og offensivt gjør vi det alt for vanskelig. Føler at det alltid er sjanse for at det blir farlig når Brann kommer fremover, mens vi stort sett slår en feilpasning eller mister ballen på andre måter før vi kommer frem til 16-meteren.

Mentalt preget av de to feilene som førte til mål. Vi åpnet lovende og tok tak i kampen mens Brann så ut som de fremdeles var igjen i garderoben. Pausen handler nok først og fremst om å få nullstilt mentalt, hvis ikke kan dette bli stygt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd Brann- Stabæk
×
×
  • Opprett ny...