Jump to content
Sign in to follow this  
blaasoldat

Luc Kassi

Recommended Posts

Vi fikk beskjed av IAO på vekkelsesmøte at Kassi spiller selvom han er skadet. Virket som han ikke så problemet selvom mange andre her inne fryktet dette som nå har skjedd.

Er nå tiden inne for å gi Mokhtar mulighet til å spille seg i form (flytte Hugo ned), eller skal vi satse på ungdommen (les: Askildsen)? Begge virker som sjansespill ... eller kanskje man kunne prøvd Strømnes på def midt og Sun inn som midtstopper? ... Herregud ... Kassis skade er f... meg krise ...

Herlig 2 omgang idag. Tror han blir en av våre viktigste spiller i høst!

Men han lager for mye sjanser til motstanderen. Foretrekker han høyere i banen isåfall. En spiller vi kunne solgt og fått litt penger for?

Synes Luc var veldig god i dag - stoppet langt mer på midten enn noen midtbanespiller hos oss har klart siden Lumanza dro. Holder han seg skadefri tror jeg vi kan ha den nye Annan her.

Dette er posisjonen jeg mener det har vært aller viktigst å forsterke de siste tre overgangsvinduene, og det gjelder også det kommende. Men hvis vi ikke finner noen kan Luc på sikt ta denne rollen. Midtbaneankre med god pasningsfot (og i tillegg herlig skuddfot) vokser ikke akkurat på trær.

4 minutter siden skrev geirti:

Synes Luc var veldig god i dag - stoppet langt mer på midten enn noen midtbanespiller hos oss har klart siden Lumanza dro. Holder han seg skadefri tror jeg vi kan ha den nye Annan her.

Dette er posisjonen jeg mener det har vært aller viktigst å forsterke de siste tre overgangsvinduene, og det gjelder også det kommende. Men hvis vi ikke finner noen kan Luc på sikt ta denne rollen. Midtbaneankre med god pasningsfot (og i tillegg herlig skuddfot) vokser ikke akkurat på trær.

SofaScoreautomatikken har Luc som sin beste spiller

Den scoringen der er helt fantastisk elegant. Herlig frispilling fra Emil, men scoringen, ahhhh! Fy faen så lekent!

Den minner meg om Bohinen senior mot Italia i EM-kval 5. juni 1991. Google it.

Holder ikke med forsvareren for Luc, må ta med seg kameramann på tur...

Kontra komponert til perfeksjon. Emils pasning, mottak, finte, chip.

2 timer siden skrev frilin:

Holder ikke med forsvareren for Luc, må ta med seg kameramann på tur...

Kontra komponert til perfeksjon. Emils pasning, mottak, finte, chip.

Skulle tro det var Arthur som slo en pasning til Messi der, veldig bra mål, og fint å få Kassi i gang igjen.

Indirekte nevnt flere steder (MoM i forum-pollen med soleklar margin, 3 bonuspoeng i Fantasy++), men for en kamp han spilte i går! Første omgang var helt magisk, og én av få som holdt et bra nivå i andre omgang også. Eliteseriens Pogba om han fortsetter slik!

Han er litt Pogba faktisk ja, på godt og vondt 😉 

han var stor i går, selvtilliten og flyten er tilbake virker det som. Han har vært litt reservert denne våren etter det lange skadeavbrekket..:

Kassi viser et herlig nivå om dagen. Hvis IA får hentet enda en solid sentral midtbane tror jeg fortsatt at Kassi også kan klare seg likeså bra som hengende spiss. Han har en utrolig god skuddfot han dessverre bare har fått testet fra for langt tilbake i banen i år. 

Uansett, han funker veldig bra som sentral midt. Hvis Skytte holder et høyere nivå enn Bohinen kan vi få en veldig bra sentral midtbane utover høsten! 

Men hvis Bohinen klarer å stabilisere det nivået han viste i førsteomgang mot Brann skal det godt gjøres å danke han ut. Jeg er likevel glad for at bredden og konkurransen økes i troppen!