Jump to content
Sign in to follow this  
blaasoldat

Luc Kassi

Recommended Posts

Sakte i bakkene nå!

Dette er først og fremst en signering for fremtiden og han bør matches deretter. Slik sett var det kanskje ikke nødvendig å sammenligne han med Somen. Det skaper forventninger som kan være vanskelig å leve opp til. Selv om Luc anses som et større talent enn Boli så er det ingen grunn til ikke å skynde seg langsomt.

Luc er et stort talent, men er nettopp det - talent. Han er en uferdig spiller med sine styrker i det offensive spillet. Bra teknikk og taklingsevne, men han må jobbe med mentale ferdigheter som arbeidskapasitet (Altså ville ta den defensive jobben) og å ta riktige beslutninger kjapt i kampens hete.

Det å hive han ut på dypt vann uten redningsvest vil bare sende ham inn i det samme sporet som Boli, som jeg synes har hatt en negativ utviklingskurve utobver sesongen. Så selv om jeg ser hva P7 mener angående David Hanssen, så tror jeg det er litt tidlig å pensjonere Antonius helt. Vi trenger alle de spillerne vi har.

@ringo

Det med David Hanssen var mer en digresjon enn veldig relatert til hvor mye Luc bør spille i høst.

Jeg mener det er synd og skam å sende David Hanssen på banen mens Benjaminsen får null tillit. David var en gang i tiden en offensiv og energisk spiller med relativt hyggelig teknikk. Løpskapasiteten er borte og han har fått en defensiv rolle rett og slett fordi han ikke orker å løpe begge veier, ikke fordi han noen gang har vært en duellspiller med gode defensive ferdigheter utover aggressiviteten som han ikke lenger har tempo eller utholdenhet til å spille med. Når prestasjonene og formen har vært dalende siden starten av sesongen, da han faktisk så ganske ok ut, mener jeg vi trenger å komme igang med å få Benjaminsen inn i laget. Vi manglet ikke alternativer som er minst like gode som David i hans posisjoner selv før Luc signerte.

Bedre å pensjonere Antonius når han er mer et svakt ledd enn en styrke for laget enn å kaste bort enda et av våre nest beste egenproduserte talenter.

Er du helt sikker på at han satt på benken? I følge kamprapporten gjorde han det ikke. Mulig du har oppdaget en gedigen ledertabbe.

Gleder meg voldsomt til å følge med på Luc i år.
Tror han er den type spiller som har godt av Adeccoen for å spille seg inn på laget og få selvtilitten som trengs.

Han har vist prov på at han kan ha en meget spennende framtid det lille jeg har sett av han i år.

"Hva vil du si er dine styrker og svakheter som keeper?

- Jeg er rask, og jobber godt med medspillerne mine. Man kan jo alltid bli bedre, og jeg må jobbe med kommunikasjonen min, i tillegg til å ta riktig valg foran mål."

Noe spesielt spørsmål kanskje?

"Hva vil du si er dine styrker og svakheter som keeper?

- Jeg er rask, og jobber godt med medspillerne mine. Man kan jo alltid bli bedre, og jeg må jobbe med kommunikasjonen min, i tillegg til å ta riktig valg foran mål."

Noe spesielt spørsmål kanskje?

Det der var rare greier.

Edited by Norris

Haha! Sånn går det når man klipper og limer fra forrige intervju (Sayouba), marbor! Har rettet det nå.

Hehe. Oisann! Sorry! Skrev igår kveld, og reagerte tydeligvis ikke på at vi plutselig har en tredje keeper. Flaut!!

Edited by marbor

Håper at Luc får sjansen fra start også mot Follo da han på langt nær gjorde seg bort i denne kampen.

Så prov på at han kan bli "hur god som helst" med litt tid, tillitt, bedre bane så tror jeg denne gutten kan bli noe stort.

kronet også verket med ett mål, spennende fortsettelse.

Helt enig, nå må man benke noen andre enn Kassi fra start, selv med alle spillere tilgjengelig (regner selvfølgelig ikke med spøkelses-Martin).

Det er vel egentlig på midten det handler om å velge de siste fire faste i førsteelleveren nå. Brustad, Kassi og Trondsen mener jeg hvertfall er selvskrevne, så får Haidar, Stengel og Sortevik gjøre opp om den siste plassen sentralt.

Helt enig, nå må man benke noen andre enn Kassi fra start, selv med alle spillere tilgjengelig (regner selvfølgelig ikke med spøkelses-Martin).

Det er vel egentlig på midten det handler om å velge de siste fire faste i førsteelleveren nå. Brustad, Kassi og Trondsen mener jeg hvertfall er selvskrevne, så får Haidar, Stengel og Sortevik gjøre opp om den siste plassen sentralt.

Er ikke Kassi egentlig sentral midtbane?

Er ikke Kassi egentlig sentral midtbane?

De fleste på Stabæk er vel "egentlig sentral midtbane", men jeg synes Kassi fungerer bra på kanten.

Edited by geirti

Fikk ikke med meg mye av første omgang.

Synes ikke Kassi gjorde seg bort det lille jeg fikk sett av ham, men han virket ikke mye fornøyd med å bli byttet ut.

Veldig kult at han fikk stående applaus fra hovis!

Kassi spilte en meget bra kamp idag igjen!

Synes uansett det er riktig av PB å la Granli få så mye spilletid når vi leder 2-0.

Vi trenger å få igang flere spillere!

Kassi viser prov på mange gode ferdigheter, tror fort han kan bli en ny publikumsfavoritt.

Samt at 16.mai kampen mot fredrikstad ikke er så langt unna. Tror tanken var å spare på kruttet til Kassi, vi trenger nok det mot FFK :)

allright!

Mengden med små kleine spiller sanger har godt ned. så klart har dette noe med at spiller stallen har mer eller mindre blitt byttet ut og da må man starte fra start.

UANSETT...

bidrag til mulig sang til luc kassi:

Jeg referer selvfølgelig til refrenget.

med da

Luc, luc luc luc Kassii

* Full ralling *

Luc luc luc Kassi!

ganske enkelt og veldig pinlig, men hva er vell supporter kulturen uten å drite seg ut litt

Den der bør ralles inn på vei til FFK og testes ut på tribunen. Testet den kjapt nå, - fet med basstemme.

Jeg og stairs prøvde den litt på Mjøndalenkampen, sånn oss i mellom, var en lattermild affære!

Må bare få si hvor utrolig harry den er. men det er jo bare et pluss!

Haha tar nok litt tid å samkjøre, men kan jo faktisk bli veldig artig!

Luc Luc Luc Kassi

Ra lalalala lalalalalalalala

Synes virkelig Luc har tatt store steg. Gjør en utrolig viktig jobb for laget både offensivt med gode løp - og defensivt med tunge løp.

"Best med ball" for å vri litt på det gamle utsagnet, mye kreativitet i den gutten. Både dribleraid og pasninger imponerer. Så om Hammer snart gidder begynne å spille ballen ut på venstresiden til Timmi og Kassi så har vi et veldig bra angrepsvåpen.

Om han blir noen ny Somen vet jeg ikke helt, men at han kommer til å bli god er det liten tvil om. Synes han er ganske forskjellig fra Somen: Mindre fysikk, bedre teknikk, mer "på" med jevnere innsats gjennom en hel kamp, i motsetning til Somen, som plutselig "eksploderte". Også er han nok mer en playmaker enn Somen var, selv om den delen av spillet kanskje hadde kommet bedre frem i en annen rolle. Om han blir like god som Somen er jo vanskelig å si. Det ser ut som han har forutsetninger for å bli enda bedre...

Edited by Perfect 7