Jump to content
Sign in to follow this  
blaasoldat

Luc Kassi

Recommended Posts

Somen var vel egentlig kant da han kom? Og Luc ble vel egentlig beskrevet som sentral midtbanespiller?

Somen endte jo sentralt, synes Luc biter bra fra seg på kanten. Selvfølgelig har Luc Kassi kvaliteter som gjør at han kan spyle i flere posisjoner men spiller han bra der han er nå(på kanten) ser jeg ingen grunn til å bytte posisjon. Med mindre skader og suspensjoner gjør at han må spille et annet sted da.

Virker som om han har en veldig god moral og ikke ville klaget på et posisjonsbytte. Veldig anvendelig spiller som for min del fint kan bekle så å si alle roller offensivt i banen!

Neste kamp ønsker jeg å se:
Kassi og Brustad på hver sin kant.

Evt kassi som Offensiv midtbane da jeg synes han skaper mye og er målfarlig kamp etter kamp..

Han var med å snu kampen idag, selv om han er litt triggerhappy ett par ganger, men liker det jeg ser og vi lgjerne se han mer fra start.

Luc er god, men synes det virker som om han ikke helt klarer å holde fokus i 90 når han starter, og er derfor enig i at han for øyeblikket er super sub.

Han virker alltid god når han blir byttet inn, og flere nivå under det når han får starte kampen. Kan hele forskjellen være at han trenger motstandere som har løpt 60+ minutter mer enn ham, eller er det noe mentalt her?

Nå håper jeg bare kampsammendraget snarest legges ut. Det sistemålet har jeg lyst til å se flere ganger :D

Kassi er best når han får lov til å være best. Når han byttes inn, er det som regel fordi vi ønsker å utnytte ferdighetene hans i sluttminuttene, men når han spiller fra start har vi som regel en annen kampplan der Kassi etter mitt syn ikke får være sentral nok. Kassi er best når Brustad ikke er på banen, for å si det på den måten.

At Sortevik har fått så mye spilletid i høst kan nok ha sammenheng med at Belsvik ville gi han en siste sjanse til å spille seg til kontraktsforlengelse. Så har han da også spilt ganske greit, med et par gode kamper på toppen. Synes ikke vi har tapt noe på å bruke Sortevik mye i det siste, men Brustad har ikke vært i god form i høst og burde nok vært den av de tre som startet på benken.

I sterk konkurranse med Høiland og Adu vil jeg utrope Luc til kampens beste spiller i dag. Makan til svimmel høyreback (som den stakkaren på Sogndal) er det sjelden man ser. Konstant trussel i dag, og han pisser jo rett og slett på de som prøver å stoppe ham.

Fortell meg at vi har en lang kontrakt med denne fyren. Hvis ikke, har IA en jobb å gjøre snarest!

I sterk konkurranse med Høiland og Adu vil jeg utrope Luc til kampens beste spiller i dag. Makan til svimmel høyreback (som den stakkaren på Sogndal) er det sjelden man ser. Konstant trussel i dag, og han pisser jo rett og slett på de som prøver å stoppe ham.

Fortell meg at vi har en lang kontrakt med denne fyren. Hvis ikke, har IA en jobb å gjøre snarest!

Husker jeg rett signerte han vel 4,5 år

Nye somen er signert.

4,5 year contract.

Welcome

Første posten i denne tråden..

4 1/2 års kontrakt ble inngått 20 august, samtidig som VPG, signerte sin siste kontrakt med klubben i sitt hjerte.

Nye somen er signert.

4,5 year contract.

Welcome

Første posten i denne tråden..

4 1/2 års kontrakt ble inngått 20 august, samtidig som VPG, signerte sin siste kontrakt med klubben i sitt hjerte.

Kontrakt ut 2016 med andre ord. Håper vi ser flere kontrakter av denne lengden fremover.

Er det noen som vet om Kassi ble bekymringsverdig skadet i går?

Edited by Kjetil

Skjer med at alle er så himla nøye på uttalen på spillerne i det siste?? Ikke det vi skal fokusere på !

Jepp, hvis det er så viktig er det vel bare å spørre spillerne selv? De burde vel vite det.

Er det noen som vet om man uttaler c'en i Luc som en s eller en k? Er det også riktig at a'en i Kassi skal være stum?

Tog an

Tog an. Forøvrig har vi allerede sunget Fontanello med l, dette er nå for sent å endre på.

Tog an. Forøvrig har vi allerede sunget Fontanello med l, dette er nå for sent å endre på.

Vi sang "Veigar Pall Gunnarsson" med en uttale på det andre fornavnet som i "europall", til tross for at det uttales "padl".

Men det gikk helt utmerket likevel

105 km/t når den forlot foten, eller når den nådde mål? Uansett en knallskudd som jeg hadde dukket unna om jeg stod i mål *L*

Tipper det er snittfart, de har sannsynligvis beregnet avstand opp mot antall (milli)sekunder den bruker fra fot til mål.