Jump to content
Sign in to follow this  
blaasoldat

Luc Kassi

Recommended Posts

Dessverre er det lenger og lenger mellom de gode prestasjoner.

Da er det vel bare å avskilte han...

Er det vrakpant på tjueåringer som ikke leverer på internasjonalt nivå hver eneste kamp?

Kanskje jeg bør på rettskrivings- eller kommunikasjonskurs? Jeg klarer ikke å formidle mine budskaper.

Jeg snakker ikke om internasjonalt nivå for Stabæks eller Kassis del. "Kun" tippeliganivå. Heller ingen grunn til å kassere (se bort fra) spillere på 20 år.

Han varierer i prestasjonene. Fra det fantastiske, til det horrible. Det kan vi være helt enige om. Men når du skriver at han er overvurdert blir det litt uklart. Jeg vurderer ham slik at han kan bli riktig så god, og at han av og til er det. Det tror jeg er slik de fleste vurderer ham. Overvurdert betyr da at potensialet ikke er der, eller at det han tidvis leverer av gode prestasjoner ikke er så imponerende som folk flest mener. Der er vi uenige.

Sympatisk intervju på stabak.no, Luc fremstår veldig jordnær. Herlig at han trekker frem Pontus Farnerud som sitt store forbilde og Nannskog som beste medspiller!

Håper han kan utvikle seg til å bli en ledende spiller for laget neste år! Han trenger mest å stabilisere seg på sitt bestenivå, så er han der!

Veldig deilig å ha ham tilbake I god, gammel form. Det er som å ha fått en spiller ekstra, I tillegg til Keita. Bra bredde på off. midtbane nå!

Herlig!!!

Luc er i dag registrert som klubbutviklet. Vi har nå kun 8 "fri" spillere.

Edit: Kilde: Fiks.Fotball.

Edited by Tom Bruaset

Herlig!!!

Luc er i dag registrert som klubbutviklet. Vi har nå kun 8 "fri" spillere.

*liker* Kilde?

Salg av Dio var jo ikke et utenkelig scenario, så det skal bli spennende å se om det blir fortgang i noen av de "prosessene" de har jobbet med. Blir spennende å se hva IA tryller fram denne gangen ... In IA we trust!

Lukter berbatovsignering lang vei

Han er klar for PAOK :(

Satan, trodde et sekund det var Kassi du snakket om jeg

Har alltid hatt sansen for Kassi som spiller, selv om han kanskje ikke har hatt den utviklingen vi har forventet - men det tror jeg kommer.

Gratulerer med ny kontrakt :-D

Herlig ... Gleder meg til mange spektakulære scoringer ... Ellers så funker det også helt fint med flere scoringer som du hadde mot Odd : )

Denne forlengelsen dagen etter at Dio forsvinner, er jo et sterkt signal fra klubben at de satser på ham og har tro på at han vil tre fram i Dios fravær. Er enig med Hanse om at det er Kassi vi må satse på å bruke på topp (hvis det ikke skulle komme inn en ny superspiss som Dio de nærmeste dagene)

Når Kassi og Boli kom, var ikke Kassi beskrevet som spiss og Boli som kant?

Kassi ble beskrevet som den nye Somen

Når Kassi og Boli kom, var ikke Kassi beskrevet som spiss og Boli som kant?

Kassi ble beskrevet som den nye Somen

Men var også beskrevet som den av de to som var den målfarlige spiss typen!