Gå til innhold

NSA - Norsk Supporterallianse


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Det er mulig du heller bør sende en melding til Simen. SS-styret har ikke gitt NSA noen ny kontaktperson i år, det er derfor Morten fortsatt står der. Sånn er det nok en del andre steder også.

Sendte Mail til denne adressen i går. Hva er Simen sin Mail?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Styret, jeg har prøvd å komme i kontakt med dere en stund nå uten å lykkes, men nå må jeg bare lufte det i en relevant tråd. SS har en kvote med billetter til Norge - Tyskland som sendes tilbake til andre interesserte om 2 dager. Jeg har ikke sett noe til disse utover at mange har spurt meg om jeg har billetter til dem, for det er fortsatt oppgitt en gammel kontaktperson, og andre henviser videre til meg. Forumbrukere spør her og skriver mail uten å få svar.

 

Så da må jeg bare overta ansvaret for de 22 billettene NSA har holdt av til Stabæk, og anta at det ikke finnes noen liste før jeg lager den nå. I motsatt fall får styret komme på banen.

 

1. Sincus

3. Yassine? (oppdater meg ASAP om du trenger flere billetter!)

3. Zuza? (oppdater meg ASAP om du trenger flere billetter!)

4. Jan Fredrik

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

 

Oppdater lista her, jeg klarer ikke følge med og oppdatere på hvem som er først når jeg løper rundt med kroppen full av kamerautstyr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Styret, jeg har prøvd å komme i kontakt med dere en stund nå uten å lykkes, men nå må jeg bare lufte det i en relevant tråd. SS har en kvote med billetter til Norge - Tyskland som sendes tilbake til andre interesserte om 2 dager. Jeg har ikke sett noe til disse utover at mange har spurt meg om jeg har billetter til dem, for det er fortsatt oppgitt en gammel kontaktperson, og andre henviser videre til meg. Forumbrukere spør her og skriver mail uten å få svar.

 

Så da må jeg bare overta ansvaret for de 22 billettene NSA har holdt av til Stabæk, og anta at det ikke finnes noen liste før jeg lager den nå. I motsatt fall får styret komme på banen.

 

1. Sincus

3. Yassine? (oppdater meg ASAP om du trenger flere billetter!)

3. Zuza? (oppdater meg ASAP om du trenger flere billetter!)

4. Jan Fredrik

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

 

Oppdater lista her, jeg klarer ikke følge med og oppdatere på hvem som er først når jeg løper rundt med kroppen full av kamerautstyr.

 

Jeg har sendt mail for meg og 2 til. En kompis sendte for seg og en til og ingen har fått svar, så totalt 5. Har sendt deg navnene på face

Endret av zuza
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

1. Sincus

2. Yassine? (oppdater meg ASAP om du trenger flere billetter!)

3. Zuza

9. Jan Fredrik

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

 

Oppdater lista her, jeg klarer ikke følge med og oppdatere på hvem som er først når jeg løper rundt med kroppen full av kamerautstyr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Joffen, ok.

 

 

 

Minner om at alle billetter MÅ BETALES UT INNEN 20:15 (kampstart 20:45), ellers må vi selge dem til andre som står og vil inn. NSA kan ikke tape penger på at folk er treige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Joffen, ok.

 

 

 

Minner om at alle billetter MÅ BETALES UT INNEN 20:15 (kampstart 20:45), ellers må vi selge dem til andre som står og vil inn. NSA kan ikke tape penger på at folk er treige.

 

Tusen takk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

NSA - Norsk Supporterallianse
×
×
  • Opprett ny...