Gå til innhold

NSA - Norsk Supporterallianse


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


For all del, jeg så at Oljeberget kanskje ikke hadde den mest progressive supporterkulturen, men dessverre så overdøvet de også effektivt NSA. Hvis man hadde slått dem sammen ville det jo blitt et ganske stort felt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For all del, jeg så at Oljeberget kanskje ikke hadde den mest progressive supporterkulturen, men dessverre så overdøvet de også effektivt NSA. Hvis man hadde slått dem sammen ville det jo blitt et ganske stort felt?

 

 

De får nok en del hjelp av taket også, men de var flere syngende. Det er fortsatt en del gjennomtrekk på NSA-feltet selv om det har vært veldig bra innsats av alternative grupper på østlandet. De offisielle supporterklubbene er veldig fraværende i forhold. For min del kunne vi gjerne stått samlet som mot Danmark i forrige kvalik, da ble det over 1000 stående. Men kanskje er det dit vi er på vei igjen, hele NSA-feltet har jo gjennomgått en restart pga konflikten med NFF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke Oljeberget supportere som står sammen fordi de er kristne eller noe slikt?

 

De har i hvert fall en temmelig snedig sang i denne:

 

"Hangeland-sangen"
Melodi: "Brannman Sam"
Kjenner dere Hangeland?
Ingen er så lang som han
Superlang stang
Hangeland – er en kjempelang mann
Hangeland – du kan stole på han
Stole på Hangeland!

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Supporterne får nå tilgang til Media Bank og kan bruke all TV-produsert fotball fra 2006 og frem til i dag til stemningsfilmer osv - så lenge de ikke tjener penger på det.

 

http://www.fotballsupporter.no/index.php/nyheter/112-norsk-fotball-apner-videoarkivet-for-supporterne

Vi bruker selvsagt stb.guru til det samme .
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Supporterne får nå tilgang til Media Bank og kan bruke all TV-produsert fotball fra 2006 og frem til i dag til stemningsfilmer osv - så lenge de ikke tjener penger på det.

 

http://www.fotballsupporter.no/index.php/nyheter/112-norsk-fotball-apner-videoarkivet-for-supporterne

Vi bruker selvsagt stb.guru til det samme .

 

 

Det er ikke HD på klippene Stb.guru har fått.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Supporterne får nå tilgang til Media Bank og kan bruke all TV-produsert fotball fra 2006 og frem til i dag til stemningsfilmer osv - så lenge de ikke tjener penger på det.

 

http://www.fotballsupporter.no/index.php/nyheter/112-norsk-fotball-apner-videoarkivet-for-supporterne

Vi bruker selvsagt stb.guru til det samme .

Det er ikke HD på klippene Stb.guru har fått.

Og? Stb.guru jo!!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Supporterne får nå tilgang til Media Bank og kan bruke all TV-produsert fotball fra 2006 og frem til i dag til stemningsfilmer osv - så lenge de ikke tjener penger på det.

 

http://www.fotballsupporter.no/index.php/nyheter/112-norsk-fotball-apner-videoarkivet-for-supporterne

Vi bruker selvsagt stb.guru til det samme .

Det er ikke HD på klippene Stb.guru har fått.

Og? Stb.guru jo!!

 

 

 

Hehe. Jeg liker deg godt jeg, Robin. "Pek på meg a, hvor er jeg full!?"

 

Men uansett, i de fulle kampsendingene får vi mange flere bilder av feks supporterne, og de som lager stemningsfilmer konkurrerer ikke med statistikksider eller nyhetsredaksjoner. Kanskje jeg klipper sammen noe til sesongslutt da. Så sånn er det. Bare noe jeg tenkte på. Mvh

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

 

Supporterne får nå tilgang til Media Bank og kan bruke all TV-produsert fotball fra 2006 og frem til i dag til stemningsfilmer osv - så lenge de ikke tjener penger på det.

 

http://www.fotballsupporter.no/index.php/nyheter/112-norsk-fotball-apner-videoarkivet-for-supporterne

Vi bruker selvsagt stb.guru til det samme .

Det er ikke HD på klippene Stb.guru har fått.

Og? Stb.guru jo!!

 

Hehe. Jeg liker deg godt jeg, Robin. "Pek på meg a, hvor er jeg full!?"

 

Men uansett, i de fulle kampsendingene får vi mange flere bilder av feks supporterne, og de som lager stemningsfilmer konkurrerer ikke med statistikksider eller nyhetsredaksjoner. Kanskje jeg klipper sammen noe til sesongslutt da. Så sånn er det. Bare noe jeg tenkte på. Mvh

For all del, skjønner at det da er viktigere med HD, bare sier at høydepunkter fra 2006-dags dato ligger på guru også. Enkelt å finne frem er det også.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, det er kjempefint, og jeg er også veldig glad i stb.guru. Klippene kommer fra samme kilde. Men hvis man skal lage stemningsfilmer med materiale litt utover sammendragene som er på noen få minutter, så...

 

 

Nei, jeg gidder ikke forklare mer :)

 

Heia heia.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billettinfo Norge - Ungarn

 

Torsdag 12. november 2015 kl 20:45

 

Vi har en liten kvote billetter til denne ekstremt utsolgte kampen. For å holde av billetter i SS' kvote, send en epost til posse@fotballsupporter.no og kun denne. Jeg klarer ikke holde oversikt over meldinger som renner inn på Face, forum, sms, Tinder osv. Hver person kan maks holde av 2 billetter med mindre man har en god grunn (det skjer at folk kommer og ber om 50 billetter).

 

Billetter kan hentes ved inngang 6 på Ullevaal Stadion, ved siden av Burger King fra kl 18:00 på kampdag. Billetter som ikke er hentet innen 20:15 blir SOLGT.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billettinfo Norge - Ungarn

 

Torsdag 12. november 2015 kl 20:45

 

Vi har en liten kvote billetter til denne ekstremt utsolgte kampen. For å holde av billetter i SS' kvote, send en epost til posse@fotballsupporter.no og kun denne. Jeg klarer ikke holde oversikt over meldinger som renner inn på Face, forum, sms, Tinder osv. Hver person kan maks holde av 2 billetter med mindre man har en god grunn (det skjer at folk kommer og ber om 50 billetter).

 

Billetter kan hentes ved inngang 6 på Ullevaal Stadion, ved siden av Burger King fra kl 18:00 på kampdag. Billetter som ikke er hentet innen 20:15 blir SOLGT.

Bestilt :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

 

– Jeg tror ikke seertallene har vært så bra. Og dersom man skal forlange at mange tusen mennesker ser kamp på et annet tidspunkt enn søndag kl 18:00, bør det være store fordeler for å veie opp for ulempen. Supporterne på stadion skal veie mest. Alltid, uansett.

 

Jeg liker at du fikk sneket inn "alltid, uansett" i intervjuet, i reneste Øystein borti sete nr. 10-stil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om muligheten for nye kamptidspunkter (og selv om artikkelen kan gi inntrykk av at man tar godene litt på forskudd, er man kanskje tjent med å legge inn forventninger om at det ikke blir mandagskamp osv..)

 

http://www.sporten.com/nyhet/det-har-fungert-darlig

 

Du skal ha mesteparten av æren her, føler jeg. Uten din kamp for 1-6-1 hadde nok ikke NFF brydd seg nevneverdig om disse ønskene.

 

Blir det riktig å kalle deg for vår Bjørn Authèn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Om muligheten for nye kamptidspunkter (og selv om artikkelen kan gi inntrykk av at man tar godene litt på forskudd, er man kanskje tjent med å legge inn forventninger om at det ikke blir mandagskamp osv..)

 

http://www.sporten.com/nyhet/det-har-fungert-darlig

 

Du skal ha mesteparten av æren her, føler jeg. Uten din kamp for 1-6-1 hadde nok ikke NFF brydd seg nevneverdig om disse ønskene.

 

Blir det riktig å kalle deg for vår Bjørn Authèn?

 

 

Haha! Hvis noen kjøper en liten politibil skal jeg jammen dure rundt i det godes tjeneste.

 

Anbudsdokumentet er nok en balanse mellom å gi forhandlingene et utgangspunkt, samt at NFF/NTF dermed ikke gjør seg upopulære med å foreslå noe som er verre enn hva klubber/supportere har ønsket seg. Samtidig kan det jo være at 161 er sammenfallende med hva mange mener er en riktig utvikling, og i så fall er jo det bra. Det koster mindre enn om man skal overtale mange som mener de vet best.

 

Jeg tipper forhandlingene ikke er over, men utgangspunktet er bra. Og NTF vil ikke selge noe som ikke klubbene stiller seg bak (slik de gjorde for noen år siden), så hvis det lander på noe annet er det fordi daglige ledere i klubbene der ute har bestemt seg for at dette er greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For et døgn. Men jeg fikk satt sammen en oppsummering av medieavtalen 2017-2022 innen de slapp nyheten.

 

http://fotballsupporter.no/index.php/nyheter/115-dette-er-den-nye-medieavtalen

 

Bra:

  • 6/8 kamper søndag, hvorav 5 kl 18:00
  • Kamper berammes mye tidligere og med flere runder om gangen (første halvdel er spikra 1. februar!)
  • Det er strenge restriksjoner på hvor mange ganger en klubb kan få flyttet kampene sine (en klubb kan maksimalt spille 2 hjemmekamper og 3 bortekamper mandag, og alle kamper ut av hovedrunden regnes nå som kampflyttinger)
  • Supporterne har blitt (mye mer) involvert i hele prosessen
  • Det er bare én kamp unna 161-modellen

 

Ikke så bra:

  • Fredag er erstattet med mandag.

 

Så alt i alt, dette er en sterk forbedring i mine øyne.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

NSA - Norsk Supporterallianse
×
×
  • Opprett ny...