Gå til innhold

Turtråd Ham-Kam - STB


Henrik
 Del

Anbefalte innlegg


Vi er tilbake på grunge-kjøret, jeg har laget header og taggebilde til Face.

 

Edit, den skulle visst på styreforumet. Bra det ikke var mer sensitiv info da! Men faen heller, da får jeg vel legge ut bilder her også.

 

894769_10151365506171801_1461404939_o.pn

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


ehm. Jeg er påmeldt? er så lenge siden jeg evt meldte meg på, så jeg husker ikke om jeg faktisk er påmeldt. Finner ingen bekreftelsesmail, men den kan jeg ha slettet selvfølgelig.

 

Hilfe bitte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ehm. Jeg er påmeldt? er så lenge siden jeg evt meldte meg på, så jeg husker ikke om jeg faktisk er påmeldt. Finner ingen bekreftelsesmail, men den kan jeg ha slettet selvfølgelig.

 

Hilfe bitte.

 

Du meldte deg på

 

 

2013-02-26 - 18:59:33

 

-Big Brother

 

 

Takk for at du er tidlig ute!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om folk er ekstra kjappe med å melde seg på i dag og i morgen så kan det hende vi må sette opp en tredje buss.. Hva venter dere på?

 

Invasjon Hamar 2013 har startet... ikke vær for sent ute med å melde deg på!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvor kjøper man billetter?

På hamkam's hjemmeside står det følgende: "Bortesupportere har egen inngang i sør-vest, hvor det også er billettutsalg"

 

Hadde håpet på forsalg i Stabækbutikken... Jaja, vi sees i køen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Informasjon fra Hamar og Briskeby:

 

Billettpriser

150 for voksne

50 for barn (12-16)

Barn gratis

 

Billetter kjøpes ved inngangen sør-vest på stadion. Ved Fredvang Alle 10, visstnok. HamKam har ingen ordning for kjøp via nettet.

 

Edit: Vi står på felt G.

 

stadion_15s6inpbomu6q1eanizx0rk704.jpg?t

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er nå over 80 påmeldte folkens! Klarer vi tresifret før lunsj imorgen? Spre ordet til alle du kjenner. Det er nå vi viser at vi er noe annet enn Ranheim, Hødd og Ull-Kisa. På Briskeby skal Stabækfansen minne om slik vi fremsto under store tribuneøyeblikk som feks FFK borte 08 og Køben borte 09.

 

Vi klarte det ikke før lunsj, men ser ut som vi klarer det i løpet av dagen, for et par timer siden var det 98 påmeldte. For å være sikret plass må man være påmeldt innen utgangen av morgendagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For at man skal være sikret plass på bussene så må man være påmeldt innen utgangen av dagen i dag. Etter dette vil man fylle opp anntall ledige plasser før det vil være fullt. Dere som ikke har meldt dere inn i SS ennå kan gjøre det på vanlig måte og vil få medlemskort utlevert på bussene. Fint om man også kan oppgi medlemsnummer ved turpåmelding ettersom dette gjør jobben til turansvarlig veldig mye enklere.

 

KOM IGJEN FOLKENS, MELD DERE PÅ!! ALLE MANN TIL HAMAR!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Turtelefonen stenger nå kl 24 og åpner igjen kl 11 imorgen =)

Hah! Prøv å si det til stephanois..!

Er vel derfor den stenger for natten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd Ham-Kam - STB
×
×
  • Opprett ny...