Jump to content

Recommended Posts

Beklager å reklamere for konkurrerende transport, men: STB Maura har kun 3 ledige plasser igjen til Håmar! Førstemann til mølla...

Jeg stiller med to stk. Når man ikke har vært på skikkelig bortekamp med Stabæk Support siden denne kampen: http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.viskampfakta?kamp_id=3647&ligaid=28

... er det nok på tide.

Vi sees!

Var det den matchen som gjorde at Moss definitivt rykket ned fra Tippeligaen?

Helt riktig. Jeg mener også at dette var den siste kampen til Moss-legende Rune Tangen, og han avslutter karrieren med selvmål etter 8 minutter.

http://www.vg.no/iphone/article.php?tab=list&saksId=75&offset=3015&artid=9394124

(Rune Tangen gjorde forøvrig et lite vellykket comeback for Moss i 2004.)

Jeg stiller med to stk. Når man ikke har vært på skikkelig bortekamp med Stabæk Support siden denne kampen: http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.viskampfakta?kamp_id=3647&ligaid=28

... er det nok på tide.

Vi sees!

Var det den matchen som gjorde at Moss definitivt rykket ned fra Tippeligaen?

Helt riktig. Jeg mener også at dette var den siste kampen til Moss-legende Rune Tangen, og han avslutter karrieren med selvmål etter 8 minutter.

http://www.vg.no/iphone/article.php?tab=list&saksId=75&offset=3015&artid=9394124

(Rune Tangen gjorde forøvrig et lite vellykket comeback for Moss i 2004.)

Ahhh... Husker noen Mossinger som kastet småstein etter oss da vi skulle forlate stadion.

Det tror jeg var et par år tidligere

DET VIL IKKE VÆRE MULIG Å KJØPE BILLETT PÅ STADION MED KORT!! ALLLE MÅ HA MED SEG KONTANTER!!! VIKTIG!

Fortsatt ledige plasser på bussene, ring turtelefonen og meld dere på=) 464 88 600

Edited by ceciliefyr

KUN CASH I HAMAR: HamKam har ikke kortterminaler nok til at bortesupportere kan betale med kort. Husk derfor å ta med kontanter. Det koster 150 kr for voksne, og 50 for barn. HamKam har bedt om at folk ikke kommer med de vanlige tusenlappene, så mindre sedler og mynter gir blide fjes i billettluka. Er det superkrise skal det angivelig være en minibank en kort spasertur fra inngangen, men siden ingen egentlig har lyst til å gå spasertur på Hamar anbefaler vi å ta ut en neve riksdaler på forhånd.

Er det mulig å kjøpe billett med bankkort ved inngangen? Hva koster det? Må man være medlem for å være med og må man melde seg på på forhånd?

Bare noe jeg lurte på.

Takk til alle som bidro på å gjøre gårsdagens tur til den morsomste jeg har opplevd på noen år. Tursjef Ceciliefyr, bussansvarlige Haze og hantro, two and a half men for Frukkost, rallerne bak i buss 2, alle på fetter clown, de som ikke kom inn på fetter clown, de som ble kastet ut fra fetter clown, alle i klacken samt de som hadde rallet siden fredag etter jobb!

Få ut påmelding til Kongsvinger a Posse! Regner med at alle som var med til kamma er med der også!

Edited by Hanse

Takk for en suveren opplevelse i går! Veldig hyggelig å bli bedre kjent med mange av dere både på bussturen, under kampen og på Onkel Blaa etterpå. Endelig kan jeg koble ansikter og morsomme samtaler til mange av nickene på forumet.

Dette var min første skikkelige bortetur, og det gav virkelig mersmak.

Ny mulighet i vinger!

Takk for en suveren opplevelse i går! Veldig hyggelig å bli bedre kjent med mange av dere både på bussturen, under kampen og på Onkel Blaa etterpå. Endelig kan jeg koble ansikter og morsomme samtaler til mange av nickene på forumet.

Dette var min første skikkelige bortetur, og det gav virkelig mersmak.

Det hullet jeg pratet i hodet på deg på Blaa, gror det greit eller?

Oh yes! Fikk jo tetta krana før det ble noen varige skader.