Gå til innhold

Årets bortetur: Fredrikstad - Stabæk 16. mai kl 20:05


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


ffkticket.PNG

 

Fotballens nasjonaldag, for faen! Jeg har gått og gledet meg i flere måneder. Etter HamKam-turen gledet jeg meg så mye at jeg måtte be Fredrikstad starte billettsalget. Vi har foreløpig fått tildelt felt R, som er et kanonbra ståfelt, men jeg har også bedt dem om å se på mulighetene for at vi kan få feltene ved siden av også.

 

Billettlink: http://www.billettservice.no/html/connect.htmI?STAGE=1&EVNT=FFK1304&l=NO&CL_ORIGIN=ORIGIN2

 

Løp og kjøp!! Det kan komme til å bli jævlig mange blaa i Fredrikstad denne kvelden! 16. mai og flomlyskamp.

 

$$ kommer selvfølgelig til å sette opp busser - mer info om dette kommer.

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

$$ kommer selvfølgelig til å sette opp busser - mer info om dette kommer.

 

Kanskje tilogmed en tidligbuss eller to? Det var jo en kjempesuksess sist (jeg har fortsatt Luca-Toni-sangen på hjernen etter hjemturen). Jeg tror også dette bidro til at vi klarte å holde stemningen oppe på feltet, til tross for at gutta ble sløyd ute på gresset.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Link for the lazy!

 

http://www.stabaek.no/nyheter/ffk-away-1306

 

 

Er det ikke deilig å få en seier som betyr noe? Sist vi vant en kamp av betydning var borte mot Enga i juni i fjor. Nå har vi endelig fått smaken av seier igjen, og det er lite som kan sidestilles med å vinne på Fredrikstad Stadion. Fagre minner om båttur, festfotball og et stappfullt bortefelt hvert år bringer fram tårer i øyekroken. Denne gangen har vi vært så heldige å få denne runden på 16. mai. Stabæk har ikke hatt en spesielt stor 16. mai-tradisjon, men vi har en tradisjon for å være mange i Fredrikstad. Svært mange! Og nå åpner vi påmeldingen for den neste store invasjonen.

Vi setter opp busser fra Bekkestua torsdag 16.5. kl 17:30. Og hvis du er rask til å melde deg på gjør du det ikke bare lettere for SS å sette opp nok busser - du får tur/retur Fredrikstad for det samme som det koster å ta 121 fra Bekkestua til og fra Sandvika.

Vi tar selvsagt kort, og du kan selvsagt melde deg inn på bussen! Da blir vi veldig glade om du er ute i litt god tid slik at vi kan organisere oss best mulig.

100,-
Påmelding innen søndag 13.5 kl 23:59

150,-
Påmelding etter søndag 13.5 kl 23:59

Absolutt siste påmeldingsfrist på nett er tirsdag kl 20:00. Deretter turtelefon på 464 88 600 for restplasser

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Link for the lazy!

 

http://www.stabaek.no/nyheter/ffk-away-1306

 

 

Er det ikke deilig å få en seier som betyr noe? Sist vi vant en kamp av betydning var borte mot Enga i juni i fjor. Nå har vi endelig fått smaken av seier igjen, og det er lite som kan sidestilles med å vinne på Fredrikstad Stadion. Fagre minner om båttur, festfotball og et stappfullt bortefelt hvert år bringer fram tårer i øyekroken. Denne gangen har vi vært så heldige å få denne runden på 16. mai. Stabæk har ikke hatt en spesielt stor 16. mai-tradisjon, men vi har en tradisjon for å være mange i Fredrikstad. Svært mange! Og nå åpner vi påmeldingen for den neste store invasjonen.

Vi setter opp busser fra Bekkestua torsdag 16.5. kl 17:30. Og hvis du er rask til å melde deg på gjør du det ikke bare lettere for SS å sette opp nok busser - du får tur/retur Fredrikstad for det samme som det koster å ta 121 fra Bekkestua til og fra Sandvika.

Vi tar selvsagt kort, og du kan selvsagt melde deg inn på bussen! Da blir vi veldig glade om du er ute i litt god tid slik at vi kan organisere oss best mulig.

100,-

Påmelding innen søndag 13.5 kl 23:59

150,-

Påmelding etter søndag 13.5 kl 23:59

Absolutt siste påmeldingsfrist på nett er tirsdag kl 20:00. Deretter turtelefon på 464 88 600 for restplasser

Søndag er den 12 i denne mnd., og mandag er den 13.

 

Påmeldingsfristen skal altså være slik går jeg utifra.

 

100 kr før søndag 12.5 kl 23:59

150 kr etter søndag 12.5 kl 23:59

 

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Påmeldingene renner inn! Nå har dere en time på dere til å få turen for kun 100 kroner! Meld dere på folkens! Meld dere på via nett eller sms til turtelefonen 46488600.

Endret av ceciliefyr
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Påmeldingene renner inn! Nå har dere en time på dere til å få turen for kun 100 kroner! Meld dere på folkens! Meld dere på via nett eller sms til turtelefonen 46488600.

hvor mange er påmeldt tilsammen ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets bortetur: Fredrikstad - Stabæk 16. mai kl 20:05
×
×
  • Opprett ny...