Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Ranheim


 Del

Anbefalte innlegg


Dette blir en storkamp!

 

Serieleder Ranheim har gjort det skarpt hittil, og blir på ingen måte lett match neste søndag. Kanskje de til og med slår oss.

 

Da får vi i det minste vinne overlegent på tribunen! Det har vært litt slapt på ståfeltet i det siste. Mangler vi forsanger, tro..?

 

 

Dere med Facebook finner event her: https://www.facebook.com/events/444024169027626/

 

 

Invitér i hytt og pine!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror det blir ovennevnte lag Belsvik tar ut, jeg ser gjerne én justering, og det er naturligvis å flytte Hammer ut på back og få Ness inn i midtforsvaret. Men sånn blir det gjerne ikke når han vil beholde Haugsdal på banen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lyst på dette laget fra start:

 

.....................Nannskog

Alanzinho........Veigar........Chippen

........Kobayashi.........Tchoyi

Annan.....Svindal Larsen....Linderoth

..................Segerström

......................Olsen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor er det ikke kamp denne uka....?

cup-en skulle egentlig ha vært spilt denne helgen, men ble flyttet til midtuka siden det var flere 2.div lag som har seriekamp denne helgen. Nff regnet vel ikke med at så mange 2.div-lag skulle gå videre til 3. Runde.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt enkel statistikk før kampen:

 

I løpet av våre 11 offisielle kamper mot Adeccomotstand i år, har

 

Vi laget det første målet fire ganger. Dette har endt med 2 seire og 2 uavgjorte.

En kamp endt 0-0

Motstander laget det første målet 6 ganger. Dette har endt med 3 seire, 1 uavgjort og 2 tap.

 

Hele 5 ganger i år har vi gitt fra oss en ledelse, mens vi hele 7 ganger har hentet inn en ledelse.

 

Konklusjon: vi er gode på å snu kamper, men dårlige på å forsvare en ledelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ranheim må ha tidenes kleineste supporterlåt: http://tv.nrk.no/serie/fotball-nm-menn-veien-til-ullevaal/mspo30340513/29-05-2013#t=13m18s (hopp til Ranheim-Aafk)

Kanskje vi skulle kødda litt med den låta, brukt samme melodi på Ra, ra, ra, ra, ra ,ra, ra, ra GÅ HJEM, Ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra, GÅ HJEM, Ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra ,ra, ra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ranheim må ha tidenes kleineste supporterlåt: http://tv.nrk.no/serie/fotball-nm-menn-veien-til-ullevaal/mspo30340513/29-05-2013#t=13m18s (hopp til Ranheim-Aafk)

Kanskje vi skulle kødda litt med den låta, brukt samme melodi på Ra, ra, ra, ra, ra ,ra, ra, ra GÅ HJEM, Ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra, GÅ HJEM, Ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra ,ra, ra!

 

Den er jo en klassiker - sjekk mummitrollet på youtube!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Antar det, men nå har jeg endelig kommet meg til riktig landsdel og er klar for kamp. Mulig å kjøpe medlemsskap i butikken før match i dag?

går jo ann å kjøpe på internett jo. kjekt. gjorde det og tar med en print screen av nettbanken hvis noen skulle mukke. ses! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Vises også denne gratis hos Csports, noen som vet?

Jepp, virker sånn

 

Hvordan får du til det? Jeg blir møtt med brukernavn/passord, og selv om jeg har Cmore total får jeg ingen Adecco :-(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan får du til det? Jeg blir møtt med brukernavn/passord, og selv om jeg har Cmore total får jeg ingen Adecco :-(

 

Hmm, merkelig. Jeg klikket på Fotball -> Adecco -> Stabæk-Ranheim, og ble deretter spurt om brukernavn/passord. Etter innlogging starten kampen automatisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flere som sliter med dårlig lyd hos Csports? Bare på H øre/høytaler.

 

Og hvorfor i allverden er det ikke repriser?

 

Ikke noe problemer med lyden her. Repriser har de aldri hatt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forøvrig, jeg er jævlig lei av elendig Adecco-dømming! Skulle stått 3-0 her om de ikke hadde vært blinde og oversett den klare straffen vi skulle hatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Ranheim
×
×
  • Opprett ny...