Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - HamKam lørdag 3. august 15:30


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Kjenner jeg er spent foran lørdagens kamp. Vi er bare to poeng fra 2. plassen, men det er fortsatt veldig mange lag som kjemper om de øverste plassene.

 

Et av lagene som ser ut til å falle litt av nå er HamKam. Da er det vel typisk at det snur mot oss. Men likevel - vi har ikke tapt på Nadderud i år. Og vi rir kanskje på en aldri så liten, positiv bølge fra Kristiansund-kampen?

 

Jeg er litt gira. Håper vi vinner.

 

Før kampen på Stabak.no

 

Facebook-event

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Også jeg som hadde gledet meg til å besøke Nadderud for første gang, men må i steden stille opp på arrangement i hjembygda (Engerdalsdagene). Men kos dere de som skal dit, så skal jeg prøve alt jeg kan å ta meg til Nadderud snarest. Da ville året blitt komplett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vrien kamp når forventningene (plutselig) er blitt store i klubben, media osv. Men satser på at Belsvik og gutta

 

lærte av Vard-kampen!

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


dette er mer enn litt flaut :( det må komme en slutt på de veldig optimistiske (mellom/gjennom 3+ spillere) og blinde pasningene vi gjør. Dette kommer det alt for mye brudd og muligheter til motstanderen på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja, jeg hvet ikke hva som blir sagt i garderoben før de går ut, men det virker som om gutta har fått beskjed om at dette er walk in the park og at her er det bare å gå på full offensiven og forlate alt som heter defensivt spill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja, jeg hvet ikke hva som blir sagt i garderoben før de går ut, men det virker som om gutta har fått beskjed om at dette er walk in the park og at her er det bare å gå på full offensiven og forlate alt som heter defensivt spill.

 

tja.. har ikke sett mye spill av noen form av stabæk, hverken defensivt, offensivt eller noe annet. begredelig i alle ledd

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flau kamp idag, dårlig både defensivt og offensivt. Eneste positive var Boli som jobbet hardt, men var litt for dårlig i avslutningsfasen.

 

Virker som at med en gang noen snakker positivt om oss så går det elendig neste kamp.

 

Neste kamp kan bare bli bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At man taper på hjemmebane er noe som kan skje, men 1-5 mot HamKam er alt, ALT for dårlig! Jeg vil ikke henge ut noen enkeltspillere, for idag var så og si hele laget dårlig, men det hadde vært veldig interessant å se hvilket nivå Rasheed holder snart. Spillerne må føle at det er konkurranse om plassene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skamme seg. Når ikke engang Hammer jobber hjemover, da er det faen ikke mye trøkk på banen.

 

 

Og hvorfor klarer man ikke å få en eneste skikkelig pasning ut til Brustad? Han hadde jo faen meg fri bane nesten hele tida.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes Stengel leverer ok i dag og det at Ville faktisk bryr seg nok til å lempe ut det som ville blitt 1-6 er også en bonus. Men alt annet i dag er fryktelig dårlig. Trondsen gjemte seg og utenom et par ganger var ikke ballen i nærheten av å bli spilt gjennom midtbaneleddet. Til slutt.. byttene, hva skjer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Andre gang på kamp i år, og fy f...

Man skal være mer enn litt glad i selvpining for å synes at dette ikke er jævlig. Det er like vondt som å møte en gammel venn som har funnet heroin. Det er dessuten ufattelig at disse gutta mener at de satser på fotball. Jeg tviler på at juniorlaget ville ha gjort en så dårlig figur.

 

Ja, ja, Belsvik ser sikkert noe positivt "guttene" kan ta med til neste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har en merkelig offensiv oppstilling i endel kamper. Den derre flate 4-2-4-greia med null bevegelse og håpløse vinkler som Lennartsson innførte. Det ser nesten for meningsløst ut til å kunne være planlagt, men samtidig må det vel være noe vi gjør med overlegg i og med at det har skjedd så ofte fra og med sesongen under Lennartsson. Jeg skjønte ikke hva han ville oppnå med å innføre det og jeg skjønner like lite av hvorfor Belsvik viderefører det.

 

I praksis fungerer det iallfall bare sånn at motstanderen får en svært enkel jobb med å ta ut både spillere og rom; ingen andre enn backene våre får noe rom, ingen er lett spillbare i gode posisjoner og alt bakrom er borte lenge før ballen passerer midtstreken. Det ser nesten ut som at vi forsøker å spille 4-4-2 som om det var 4-3-3, så blir vi stående med fire stykker på linje til å true et bakrom som ikke finnes mens midtbanen er underbefolket og mellomrommet tomt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag så jeg et Stabæk-lag som ikke evnet å løpe, med eller uten ball. I tillegg var det knapt nok noen helhjerta forsøk på å vinne ballen og kjøre kollektiv kontring. HamKam viste tæl og vinnevilje fra første stund, og derfor ble gutta overkjørt i dag. Pinlige greier.

 

Hvorfor ble Boli bytta ut med Næss forresten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - HamKam lørdag 3. august 15:30
×
×
  • Opprett ny...