Jump to content
Sign in to follow this  
Posse

Urtråd - Ull/Kisa

Recommended Posts

Ull/Kisa 15/9/2013 Kl 18:00
  • ullkisa.png
    Søndag 15. september kl 18:00

Velkommen på en kort og stemningsfull bortetur! Det var moro på vår forrige korte bortetur til Strømmen, og gutta er for alvor i dytten sportslig. For en prestasjon det er å ligge så høyt på tabellen, med de forholdene vi har hatt de siste to årene!

Vi reiser fra Bekkestua kl 16:30, og da rekker du fint å hilse på gamle venner på Onkel Blaa før vi går opp til stasjonen.

La oss la rettssak være rettssak, finn fram skjerfet ditt, hashtag lol og yolo og alt det ungdommen sier i dag - vi skal på tur! Bli med da vel!

Ser det står Jessheim Stadion på forsiden. Tror man blir litt skuffet om man drar dit for å se kampen.

Ser det står Jessheim Stadion på forsiden. Tror man blir litt skuffet om man drar dit for å se kampen.

På Jessheim stadion er det nå blitt bygd blokker som min tante og hennes familie har flyttet inn i. Tror man oppdager feilen ganske fort ;)

På Jessheim stadion er det nå blitt bygd blokker som min tante og hennes familie har flyttet inn i. Tror man oppdager feilen ganske fort ;)

...Er hun fin?

Jeg har fiksa forsida.

For oss uinnvidde; Hva er denne greia med 'Urtråd' uten T?

Den tilsier vel formen noen av de reisende klarer å oppnå selv på korte borteturer....

Ikke veldig mange plasser igjen på bussen så kom igjen og meld dere på!!

På søndag skal vi feire frifinnelsen! Bli med til Jessheim (eller hvor det er vi skal) og syng ut din støtte til STB og IA. Meld deg på nå slik at du er garantert plass!

Jeg lander på Gardermoen rett før 17:00.

Hvis det er noen som har reist og vil sitte på til kampen (kjører til Oslo etter kampen), send meg en PM

Nå må vi rette fokuset vekk fra sal 11 og mot søndagens kamp på Jessheim Stadion. Det er nå det virkelig gjelder. Det er nå vi kan ta et skikkelig hardt grep rundt andreplassen og direkte opprykk!

Vi har én ting å gjøre - møte opp og støtte gutta!

Reis med Stabæk Supports buss, kjør gjerne selv, gå, sykle, ta tog, kravl, - men for all del ikke bli hjemme!

Endelig er klubben i førersetet for sin egen skjebne!

Vi sees!

Om det renner inn påmeldinger nå så setter vi opp 1 buss til! Faen, 2 busser til Jessheim når vi kjemper om opprykk bør være ett minimum!

Påmeldingen til denne turen har jo ligget ute i 2 uker nå, vil man virkelig være med er det for styret sin del lettere å evt sette opp en buss nr 2 hvis folk klarer å være tidlig ute med å melde seg på.

Jada. Eksillivet i utkant-Norge er ikke alltid så forutsigbart, du vet aldri om du brått må hjelpe naboen med tresking eller slakt av uvillige sauer. Jeg håper bare at de som eventuelt måtte finne ut at de ikke kommer seg på kamp likevel finner det ut tidlig.

Kanskje tvilsomt at dette passer deg, men er da noe.

Jeg lander på Gardermoen rett før 17:00.

Hvis det er noen som har reist og vil sitte på til kampen (kjører til Oslo etter kampen), send meg en PM

Edited by Norris

Er det noen som kjører med ledig plass i bilen?

Jeg kjører fra Asker ca 16:15 med plass i bilen ^-^

Bare å plinge på 41172676