Gå til innhold

Stabæk-Sandefjord


Henrik
 Del

Anbefalte innlegg


Etter lang og slitsom nattevakt, må jeg si at dette er den beste "frokosten" jeg noen gang har fått servert. Ville fikk lov til å leke i Sandefjord sin boks. Chuma parkerte Iven og Kassi gjorde dagen komplett

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Hødd skal henge i fælt om de skal ta oss igjen. Det er en helt annen robusthet over laget etter sommeren. Det begynner å ligne på noe.

 

Leken avslutning!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er elendig i 75 minutter. Flaks at Sandefjord ikke er bedre eller evner å score når de har et så stort overtak.

 

Luc kommer inn og vi skaper vår første sjanse på 76 min, det neste kvarteret er resultatet av et SF som faller sammen og vi får leke oss til 4-1.

 

Håper for all del trenerteamet så det samme og ikke klapper seg selv alt for mye på skulderen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er elendig i 75 minutter. Flaks at Sandefjord ikke er bedre eller evner å score når de har et så stort overtak.

 

Luc kommer inn og vi skaper vår første sjanse på 76 min, det neste kvarteret er resultatet av et SF som faller sammen og vi får leke oss til 4-1.

 

Håper for all del trenerteamet så det samme og ikke klapper seg selv alt for mye på skulderen.

Satt akkurat og lurte på om jeg hadde sett en annen kamp enn personen som har skrevet referatet på stabak.no. Taffatt, forsiktig og dårlig spill pepret med feilpasninger til langt ut i annen omgang. Vi våkner litt på 2-1, og Luc vender kampen for oss slik jeg ser det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opprykkslag vinner på en dårlig dag. Det er vel det beste å ta med seg fra i dag, med unntak av duellspill og en forholdsvis solid første omgang, pluss total overkjøring etter avgjørende 2-1 goal.

Da er vi forhåpentligvis seks poeng unna målet, og kanskje bare tre mtp Elverum hjemme. Dette blir JÆVLIG spennende.

 

PS Sortevik må ut til fordel for Luc neste gang... Tøft av Petter å sette inn alle tre spissene på slutten! Hvis det endelig løsnet for Chuma nå, så kommer vi til å bøtte inn mål de siste matchene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes man var svært så negative her. Begynner man å ta det som en selvfølge at Stabæk skal vinne fotballkamper? Er veldig godt fornøyd med at man velger å drepe kampen fremfor å forsvare inn ledelsen siste ti. Dog jeg var jo blant de som fryktet nedrykk før sesongstart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hva som skjedde i den situasjonen hvor Iven Austbø fikk gult kort ved utspark, for deretter å ta utsparket på nytt? Bare nysgjerrig.

 

Jeg fikk heller ikke med meg at Boli og Jalasto fikk gule kort, slik det står i livereferater. Stemmer det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hva som skjedde i den situasjonen hvor Iven Austbø fikk gult kort ved utspark, for deretter å ta utsparket på nytt? Bare nysgjerrig.

 

Jeg fikk heller ikke med meg at Boli og Jalasto fikk gule kort, slik det står i livereferater. Stemmer det?

Jeg oppfattet det som at det var Boli som fikk gult kort i den situasjonen, og ikke Iven. Men det så litt merkelig ut, siden dommeren fortsatt holdt kortet i lufta mens han løp forbi Boli.

Når det gjelder Ville, så fikk han gult, men husker ikke akkurat situasjonen. Men diskuterte det med naboen og vi ble enige om at det ikke medførte karantene for Ville.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampsammendrag ute på stabak.no.

Noen herlige bilder fra Support i starten - kudos for en heftig tifo, selv om det ikke så ut som om det tente gutta helt - til å begynne med i hvert fall!

 

Tre plussmål kan bli livsviktig når alt skal telles opp. Nå har vi +8, Hødd +9, Ranheim +11 og Bryne +9, så forskjellen begynner å jevne seg ut, selv om noen av lagene kan endre på det i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre plussmål kan bli livsviktig når alt skal telles opp. Nå har vi +8, Hødd +9, Ranheim +11 og Bryne +9, så forskjellen begynner å jevne seg ut, selv om noen av lagene kan endre på det i morgen.

 

For all del, det hjelper med tremålsseire, og avstanden ser ut til å minke. Men dersom Hødd har tatt oss igjen på poeng, betyr det at vi har tapt en kamp samtidig som de har vunnet to. Da blir det maks +7 til oss, og minst +11 til Hødd, så det er minst fire mål igjen før vi har utjevna den forskjellen. For Ranheim og Hødd er det ytterligere et par mål i vår disfavør. Vi må nok knuse til mot Vard og/eller Elverum om vi skal kunne ta noen på målforskjell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ble ropt lenge og høyt på en situasjon i første omgang der det kunne se ut som Austbø bokset vekk ballen utenfor 16-meteren - noen som fikk sett nærmere på den?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Sandefjord
×
×
  • Opprett ny...