Gå til innhold

ÅRETS TUR: Ranheim - Stabæk 26-27. okt


Posse
 Del

Anbefalte innlegg



1292823_10151682275591801_617575363_o.jp


Søndag 27. oktober kl 13:00

Turtelefonen: 464 88 600


Årets tur går til Ranheim


Å hey, og hå! Dette er turen vi alle har gledet oss til gjennom hele sesongen! Stabæk ligger an til opprykk og kampen i Ranheim kan bli avgjørende. Siden kampen spilles kl 13:00 på grunn av lysforhold har vi tatt det gledelige valget å arrangere overnattingstur.


Vi har foreløpig holdt av 25 firemannsrom på Trondheim Vandrerhjem. Det vil si at vi har overnatting til hundre supportere, eller ca 2 fulle busser. På grunn av UKA i Trondheim er det litt vanskelig å finne ledige hotellrom, spesielt for større grupper. Du kan melde deg på kun bussturen opp og ned og fikse overnatting selv, eller bo hos venner og elskere - dersom du ønsker det. Men sjekk gjerne om du får tak i rom før du forteller oss at du ikke vil ha overnatting, så kan vi holde oss oppdaterte med vandrerhjemmet.


Vi legger tilrette for at jenter som reiser kan få rom sammen, slik at de kan slippe unna disse klåfi... uhm... kan dele hemmeligheter om de kjekke guttene de reiser med. Dersom du reiser med venner og gjerne vil dele rom med dem, får vi det til etter beste evne på turen.


Dette blir så fett at vi nesten ikke tror det selv. Det vil IKKE bli satt opp flere overnattingsbusser enn disse to. Du må derfor være rask med å melde deg på.


Avreise: Lørdag 26/10 kl 10:00 fra Bekkestua

Overnatting: Trondheim Vandrerhjem (4-mannsrom)

Kampstart: Ranheim - Stabæk søndag 27/10 kl 13:00

Hjemreise: Like etter kampslutt


Du rekker fint å komme hjem før midnatt, og er frist og rask og i fantastisk humør mandag morgen etter en opplevelse for livet!


900 kr

Buss og overnatting, inkl. frokost


600 kr

Kun buss opp lørdag og hjem søndag




Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen mener det kanskje har gått inflasjon i å kalle turer årets tur, men faktum er at turene blir fetere og fetere for hver tur som går! I juli var Kristiansund det feteste visste om, men jeg kan garantere at dette blir ennå fetere. Noen som tørr å gå glipp av kampen der vi sikret et nytt opprykk? en ny en på banehoppern eller ennå bedre opprykkshoppern???!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen mener det kanskje har gått inflasjon i å kalle turer årets tur, men faktum er at turene blir fetere og fetere for hver tur som går! I juli var Kristiansund det feteste visste om, men jeg kan garantere at dette blir ennå fetere. Noen som tørr å gå glipp av kampen der vi sikret et nytt opprykk? en ny en på banehoppern eller ennå bedre opprykkshoppern???!

 

Ble Kristiansund frontet som Årets tur? Der er jo dette som er Årets tur! Hvis du bare skal være med på en lang overnattingstur resten av sesongen, bli med på denne!

Endret av Henrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Noen mener det kanskje har gått inflasjon i å kalle turer årets tur, men faktum er at turene blir fetere og fetere for hver tur som går! I juli var Kristiansund det feteste visste om, men jeg kan garantere at dette blir ennå fetere. Noen som tørr å gå glipp av kampen der vi sikret et nytt opprykk? en ny en på banehoppern eller ennå bedre opprykkshoppern???!

 

Ble Kristiansund frontet som Årets tur? Der er jo dette som er Årets tur! Hvis du bare skal være med på en lang overnattingstur resten av sesongen, bli med på denne!

 

 

vi trodde på et tidspunkt at det kom til å bli årets tur, men det viste seg senere at det ikke stemte. Ra-ra-ra-ra-ra-ra-ra-ra-ra-ra-Ranheim!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble Kristiansund frontet som Årets tur? Der er jo dette som er Årets tur! Hvis du bare skal være med på en lang overnattingstur resten av sesongen, bli med på denne!

Det er derfor vi har store og små bokstaver, slik at man kan skille på årets tur og ÅRETS TUR.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er faktisk på fest i Trondheim fra fredag til søndag, så her er det jo bare å stille opp - usikker på om jeg får med meg noen andre på kampen, men jeg skal prøve.

 

For alle som, som meg, skal prøve å finne fram selv, og lurer på hvor denne stadionen ligger, er adressen "Ranheimsvegen 166, Ranheim, Trondheim".

 

Ca. 6 km i luftlinje rett øst fra sentrum.

 

Gleder meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vel neppe den eneste som kommer til å reise med fly opp og ned samme dag.

Merkelig prising på Norwegian: På returen var det billigere å fly Flex enn LowFare!

 

Kanskje Flex er med Dreamliner-flyene og at avgang/ankomsttider derfor er "Flex"ible?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

ÅRETS TUR: Ranheim - Stabæk 26-27. okt
×
×
  • Opprett ny...