Gå til innhold

Stem på årets viktigste spiller


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


For meg står det mellom disse fem:

1. Mande Sayouba
2. Timmi Johansen
3. Thor Lange
4. Nicolai Næss
5. Jørgen Hammer
6. Fredrik Brustad
7. Martin Andresen
8. Stian Sortevik
9. Chuma Anene
10. Adnan Haidar
11. Franck Boli
12. Simen Omholt-Jensen
13. Bjarte Haugsdal
14. Herman Stengel
15. Ville Jalasto
16. Morten Thorsby
18. Mads Stokkelien
19. Marco Hjorth
21. Daniel Granli
22. Jonathan Rasheed
25. Erik Benjaminsen
26. Tobias Ødegård
27. Eirik Haugstad
28. Luc Kassi
81. Anders Trondsen
Det Stengel har levert til tross for enormt press fra omgivelsene er intet annet enn beundringsverdig. Han og Trondsen har styrt midtbanen vår i år, og det er ganske imponerende hvor bra de har lykkes, alderen deres tatt i betraktning.
Jalasto synes jeg har vært meget solid i år, som et veldig viktig forbilde for unggutta på laget. Blør for drakten. Å se han banne og sverte etter et tap eller en uavgjort er helt herlig. Han representerer en offervilje og en "yrkesstolthet" som jeg synes også Stokkelien har vist mye av i det siste. At Stokkis benyttet sommerferien til å trene seg opp er jo bare helt konge, og han har flere ganger vært en god ambassadør for STB i media.
Kassi er i mine øyne en av få i dagens stall som evner å snu et kampbilde, med kreativitet i rykk, pasninger og skudd. Det har vist seg veldig, veldig viktig. Ofte har vi låst oss litt fast, og jeg synes Kassi er den som har klart å åpne opp spillet igjen. Sitter med et sterkt inntrykk av at han har sørget for mange poeng i år, samtidig som han har gjort det gjennom en leken spillestil (Stabæk-stilen..).

Kriteriene:

 

Kriterier som vektlegges ved kåringen er spillerens betydning, motivasjon og arbeidsvilje, og om spilleren har vært et forbilde for andre og representert klubben på en god måte.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

For meg står det mellom disse fem:
14. Herman Stengel
15. Ville Jalasto
18. Mads Stokkelien
28. Luc Kassi

81. Anders Trondsen

 

100% enig i både valg av spillere og begrunnelser.

 

Hadde kroppen til Brustad spilt på lag så han hadde fått en bedre høst, hadde også han fort vært helt der oppe. Sayouba fortjener også hederlig omtale. Han må bli mye tøffere, men for all del: En keeper på 20 år som spiller hver eneste kamp, redder langt flere poeng enn han avgir (bak et elendig forsvar) og allerede er i landslagstroppen til Elfenbenskysten - respekt.

 

Stengel ville sannsynligvis stukket av med æren hadde han forlenget kontrakten, om ikke for annet enn å sørge for at vi fikk penger for et salg i vinter. I og med at han ikke gjør det, havner han, for meg, nederst blant disse fem. Bra sesong som fortjener ros, men ingen heder til Stabæk-juniorer som heller vil at agenten enn klubben deres skal få overgangspengene når de tar nye steg. Kassi har det høyeste toppnivået av alle i stallen vår, men Stokkelien og Jalasto presterer jevnere - for meg står det mellom de to. Hodet sier Jalasto, men hjertet sier Stokkelien, rett og slett fordi jeg tok skammelig feil av han. Jeg synes det er litt ekstra tøft å når en spiller jeg hadde null tro på tar i et ekstra tak og fremstår som det helt motsatte av hva jeg hadde forventet.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


For meg blir det Stokkelien eller Sayouba, begge har spilt utrolig bra!

Stokkelien har puttet jevnt med mål, og vært god hele sesongen. Han har også lyst til å fortsette i stb, det er et stort pluss. Så min stemme får han!

Endret av HenkeBoss
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er jo verdt å merke seg at i løpet av de 13 sesongene ølkassen har vært delt ut har ingen vunnet den mer enn en gang. To stykker har mulighet til å endre på det i år.

 

Blir det Hammer, tro? Eller kanskje Martin :lol:

Endret av Schnellfahrer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han har gjort sitt for å skyte oss til TL, med matchvinnende scoringer i sluttminuttene i en rekke kamper.

 

Stokkegoal er ikke den eneste gode kandidaten i år, men han er den viktigste av dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er det hemmelig valg?

 

Hei Bogbogesen.

 

I og med at du må avgi navn, så er vel valget strengt talt ikke hemmelig. Derimot så tviler jeg på at $$ kommer til å publisere hvem som har stemt på hva, det ville ikke stemt overenes med hvordan det har blitt gjort tidligere.

 

 

Ha en fin dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som vi har stemt fram bortimot 20 ølkasser, til en haug med fantastiske spillere (og en jævla sviker, sukk), hva med å fikse litt på bildegalleriet i vår WallofFame?

 

Bildene for de siste årene er jo bra, men for de første åra er det mye rart. Martin ser ut som om han holder på å sovne (og han ser hvitere ut enn meg!), bildet av Flem er vel egentlig et bilde av håndflata til Flem, og Veigar ser ut som bildet er tatt på konf-leir. I tillegg er det dette med størrelsen på bildene, selvfølgelig. Bildet av Nannskog synes jeg derimot er legendarisk og må få stå, selv om det kanskje ikke helt følger "normen"!

 

Dette er jo vår aller mest ærefulle og herligste side, og da hadde det vært helt nydelig om noen med kunnskaper innen faget kunne gitt den en liten oppfriskning. Som sagt synes jeg den er helt grei for de senere år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stem på årets viktigste spiller
×
×
  • Opprett ny...