Gå til innhold

larsen007
 Del

Anbefalte innlegg


Så det finnes ikke antydning til handlingslammelse eller å være bakpå, vi har jobbet med dette kontinuerlig siden det ble klart at vi rykket opp og har god kontroll.

Det er klart det finnes antydning til handlingslammelse eller å være bakpå, hvis ikke hadde ikke folk blitt nervøse, usikre og frustrerte. De samme antydningene forsvinner når ord blir til handling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det Ingo sier, får vi bare stole på. At trenerspørsmålet er under kontroll, og at det har blitt jobbet godt med det man trenger ha på plass til treninga starter opp igjen.

 

Fristen er klar: 6. januar. Da har vi forhåpentligvis samme kunnskap, og kan mene mye om det samme.

 

Jeg skal prøve å styre negativitien min om denne prosessen unna forumet fram til da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Generelt er det fornuftig å ikke høre så mye på hva klubber sier, men heller se hva de gjør. Typ Kamma som slår 70% langt, men likevel kaller seg selv et spillende lag.

 

Det er klart at dersom vi hadde stålkontroll hadde trenerspørsmålet vært avklart før fellestreningene i november, eller aller senest på forrige styremøte. Lisensnemda kan neppe nekte oss å signere en ny trener og kunne vi annonsere Dahles overgang før de ga sin endelige akseptanse kan vi saktens annonsere en ny trener om denne er klar. Det er ingen åpenbare fordeler av å vente, så det er usannsynlig at kontrakten med vår nye trener signert og jeg har fulgt med lenge nok til å vite at ingenting er sikkert før blekket på signaturen er tørr. Men Ingo gir i allefall håp om at man har en pågående prosess og at man tror seg være nær en løsning og det er i det minst positive signaler og dermed har vi vel oppnådd det vi ville med dagens skriverier :)

 

Når det gjelder spillerlogistikk så handler det ikke bare om hvem som er interessert i å komme til klubben, men også ferdighetene til de som har ansvaret for innkjøpene. De kan i bestefall beskrives som ujevne. Signeringen av Dahle kan vise seg å være et scoop, samtidig gir resigneringen av Hammer grunn til stor skepsis. Det hjelper f.eks. lite å signere en 23 år gammel offensiv midtbanespiller om det er en 32 år gammel defensiv midtbanespiller vi trenger...

 

Vel, vel, vi får vel se det an, det bør jo uansett skje noe innen en ukes tid. Den ventingen skal vi vel klare :)

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trådstarter har også vært stille i det siste......

6. januar er ikke lenge til. Lukter Spansk det her.

Noen av forumistene her oppfører seg jo som små drittunger, vil ha, vil ha, vil ha ny trener nå, nå, NÅÅÅ. Derimot virker det å være ganske stille i denne tråden fra de av oss som var tilstede på infomøtet i butikken 19.12 ;)

 

Jeg velger å stole på det som ble sagt av ledende personer i Stabæk Fotball, om at man har en viss kontroll på trener-prosessen. Enten har Bob sagt ja, da venter man til han kommer til Nadderud etter juleferien med å lansere han, for å få mest mulig possitiv medieomtale, eller så har han sagt nei. Har Bob sagt nei har vi fremdeles ett bra trener alternativ i Antonio, eller vi kan, i siste liten velge en annen. Det har jo vært flere kandidater som kan tenke seg å trene oss, så jeg er ikke nærvøs, bare veldig spent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Trådstarter har også vært stille i det siste......

6. januar er ikke lenge til. Lukter Spansk det her.

 

Noen av forumistene her oppfører seg jo som små drittunger, vil ha, vil ha, vil ha ny trener nå, nå, NÅÅÅ. Derimot virker det å være ganske stille i denne tråden fra de av oss som var tilstede på infomøtet i butikken 19.12 ;)

 

Jeg velger å stole på det som ble sagt av ledende personer i Stabæk Fotball, om at man har en viss kontroll på trener-prosessen. Enten har Bob sagt ja, da venter man til han kommer til Nadderud etter juleferien med å lansere han, for å få mest mulig possitiv medieomtale, eller så har han sagt nei. Har Bob sagt nei har vi fremdeles ett bra trener alternativ i Antonio, eller vi kan, i siste liten velge en annen. Det har jo vært flere kandidater som kan tenke seg å trene oss, så jeg er ikke nærvøs, bare veldig spent.

Da er det flott at det fremdeles er noen voksne forumister som kan sette oss drittungene på plass. Vi som var på jobbreise 19.12 har ikke fått den infoen dere tydeligvis sitter på. Men når du kommer med "enten Bob, eller Antonio eller en annen?" så må jeg si at jeg ikke bare er spent, men direkte dritnærvøs om det står en ny trener på Nadderud 6. januar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tapaspizza; er det grandiosa i ekstra små pizzaslicer?

 

Ikke helt. Lag pizza og tapas hver for seg, del pizzaen i "bite sizes" og topp med dine tapasfavoritter. Pakk bitene inn i kyllingskinn krydret etter smak og fritèr. Voilà: Kentucky Fried Tapas Pizza!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Kjenner på meg at dersom det blir Bradley så blir jeg litt skuffet... faktisk! Hvor enn snålt det måtte høres ut... Men ryggmargsrefleksen, mavefølelsen eller edderkoppsansen om du vil, slår ut i negativ retning..., jeg har ikke helt trua på at han er rett mann for oss.

 

Så tapas til meg takk :)

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Kjenner på meg at dersom det blir Bradley så blir jeg litt skuffet... faktisk! Hvor enn snålt det måtte høres ut... Men ryggmargsrefleksen, mavefølelsen eller edderkoppsansen om du vil, slår ut i negativ retning..., jeg har ikke helt trua på at han er rett mann for oss.

 

Så tapas til meg takk :)

 

@ringo

Blir med på tapasaften jeg, da jeg også har litt dårlige vibber mht Bradley som ny hovedtrener. Hadde han følt/ment at STB var det riktige valget burde underskriften hans vært i boks lenge før jul.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Kjenner på meg at dersom det blir Bradley så blir jeg litt skuffet... faktisk! Hvor enn snålt det måtte høres ut... Men ryggmargsrefleksen, mavefølelsen eller edderkoppsansen om du vil, slår ut i negativ retning..., jeg har ikke helt trua på at han er rett mann for oss.

 

Så tapas til meg takk :)

 

@ringo

 

Ikke snålt i det hele tatt.

Sitter med den eksakt samme følelsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hepp,

 

Kjenner på meg at dersom det blir Bradley så blir jeg litt skuffet... faktisk! Hvor enn snålt det måtte høres ut... Men ryggmargsrefleksen, mavefølelsen eller edderkoppsansen om du vil, slår ut i negativ retning..., jeg har ikke helt trua på at han er rett mann for oss.

 

Så tapas til meg takk :)

 

@ringo

 

Ikke snålt i det hele tatt.

Sitter med den eksakt samme følelsen.

 

 

 

Hepp,

 

Kjenner på meg at dersom det blir Bradley så blir jeg litt skuffet... faktisk! Hvor enn snålt det måtte høres ut... Men ryggmargsrefleksen, mavefølelsen eller edderkoppsansen om du vil, slår ut i negativ retning..., jeg har ikke helt trua på at han er rett mann for oss.

 

Så tapas til meg takk :)

 

@ringo

 

Ikke snålt i det hele tatt.

Sitter med den eksakt samme følelsen.

 

 

 

Hepp,

 

Kjenner på meg at dersom det blir Bradley så blir jeg litt skuffet... faktisk! Hvor enn snålt det måtte høres ut... Men ryggmargsrefleksen, mavefølelsen eller edderkoppsansen om du vil, slår ut i negativ retning..., jeg har ikke helt trua på at han er rett mann for oss.

 

Så tapas til meg takk :)

 

@ringo

 

Ikke snålt i det hele tatt.

Sitter med den eksakt samme følelsen.

 

Hvordan er mavefølesen ift A

 

 

Hepp,

 

Kjenner på meg at dersom det blir Bradley så blir jeg litt skuffet... faktisk! Hvor enn snålt det måtte høres ut... Men ryggmargsrefleksen, mavefølelsen eller edderkoppsansen om du vil, slår ut i negativ retning..., jeg har ikke helt trua på at han er rett mann for oss.

 

Så tapas til meg takk :)

 

@ringo

 

Ikke snålt i det hele tatt.

Sitter med den eksakt samme følelsen.

 

 

Hvordan er mavefølelsen ift Aantonio da ? xD

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Kjenner på meg at dersom det blir Bradley så blir jeg litt skuffet... faktisk! Hvor enn snålt det måtte høres ut... Men ryggmargsrefleksen, mavefølelsen eller edderkoppsansen om du vil, slår ut i negativ retning..., jeg har ikke helt trua på at han er rett mann for oss.

 

Så tapas til meg takk :)

 

@ringo

Hva tenker du da ift juniorlaget og fremtiden? Regner med at det ene vil gå utover det andre, enten formalisert i kontrakt eller på annen måte.

Klubbens viktigste jobb nå (ved siden av sunn økonomisk drift) er å satse på fremtiden, men samtidig plukke nok poeng til at vi holder plassen i TL.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke tenke meg noe bedre alternativ enn Bob. Vi henter ham da ikke på grunnlag av at han har trent to landslag med relativt gode resultater? Velger å tro at styret har vurdert ham nøye ut i fra referanser, hans egen filosofi osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hepp,

 

Kjenner på meg at dersom det blir Bradley så blir jeg litt skuffet... faktisk! Hvor enn snålt det måtte høres ut... Men ryggmargsrefleksen, mavefølelsen eller edderkoppsansen om du vil, slår ut i negativ retning..., jeg har ikke helt trua på at han er rett mann for oss.

 

Så tapas til meg takk :)

 

@ringo

Hva tenker du da ift juniorlaget og fremtiden? Regner med at det ene vil gå utover det andre, enten formalisert i kontrakt eller på annen måte.

Klubbens viktigste jobb nå (ved siden av sunn økonomisk drift) er å satse på fremtiden, men samtidig plukke nok poeng til at vi holder plassen i TL.

 

Hepp,

 

Jeg tenker at det ikke er noen automatikk i det, men at det avhenger av hvordan man løser teamet rundt hovedtreneren. Jeg tror videre at det viktigste for den sportslige utviklingen på sikt er kontinuitet i hovedtrenerrollen, noe jeg er usikker på om vi får med Bradley. Derav mye av min skepsis. Men det er kanskje greit å ikke røre om på gryta mer enn nødvendig...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner skepsisen din og begrunnelsen for den. Vet likevel ikke om jeg er helt enig i at det viktigste for den sportslige utviklingen er kontinuitet i hovedtrenerrollen i den forstand at samme person må sitte lenge i jobben.

 

Jeg tenker at sportslig kontinuitet er det først og fremst sportssjefen, sportslig utvalg og styret som skal sørge for gjennom et kontinuerlig, langsiktig arbeid preget av at man ser hele klubben i en helhet. Det handler bl.a. om forutsigbar og trygg økonomi, en spillerlogistikk som gir mening, ordentlig utnyttelse av juniorlaget og at man hele veien ligger i forkant av situasjonen man befinner seg i. Her har vi MYE å gå på. Det blir f.eks. ingen kontinuitet, uansett hva treneren heter, når vi hver vinter er nede i et dusin spillere under kontrakt og vi stadig mister spillere fra egen juniorstall som bosmanspillere.

 

Man kan ha kontinuitet på trenersiden uten at samme person sitter i seks sesonger - så lenge man ikke tar en Ull/Kisa og vingler fra det ene ytterpunktet til det andre. Det handler vel mer om at trenerne står for det samme som klubben og at finner noen som kan bygge videre på og forbedre det forgjengeren har gjort enn at samme person nødvendigvis må holde på i fem år. Men klart, finner man en som fungerer så er det jo en fordel om vi ikke må finne en erstatter allerede etter ett eller to år, som fort blir tilfelle med Bradley.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ny trener
×
×
  • Opprett ny...