Gå til innhold

Bærum - Stabæk, fredag 24.1 kl. 17:00


 Del

Anbefalte innlegg


Jeg høyreklikket på streamen, og under settings huket av for å tillate hardware accelaration. og unlimited local storage, etter det har streamen ikke stoppet opp. Kan være det hjelper for andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For dere som er lei av sorte skjermer på Stikkastream: Bruttern har kjøpt en streamingboks og jeg har kamerautstyr, så regner med vi kommer til å streame Hønefossmatchen (siden den ikke går på sumo).

 

Verken telenor eller netcom har 4g dekning i Hønefoss i følge deres deknings kart. Kanskje ringe i forveien å høre om muligheter for å låne nett?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

For dere som er lei av sorte skjermer på Stikkastream: Bruttern har kjøpt en streamingboks og jeg har kamerautstyr, så regner med vi kommer til å streame Hønefossmatchen (siden den ikke går på sumo).

 

Verken telenor eller netcom har 4g dekning i Hønefoss i følge deres deknings kart. Kanskje ringe i forveien å høre om muligheter for å låne nett?

 

 

Å? Jeg tenkte vi bare skulle stenge forumet slik vi pleier og sende hele greia i opptak når vi er tilbake, det blir jo nesten det samme!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen,er streaming noe skikkelig high-tech greier det nesten er helt umulig å få til i 2014? Og, har kameramannen frosset fast med kamera rettet mot Stabæks banehalvdel....?

Endret av elvis
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enkelt spillere gjør noen gode prestasjoner, men det er jo null samarbeid. Ikke noe noe teamwork. Prater ikke gutta sammen?

Lite bevegelse i angrep og i forsvar. Er gutta redd for å bli andpustne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bærum - Stabæk, fredag 24.1 kl. 17:00
×
×
  • Opprett ny...