Gå til innhold

Bærum - Stabæk, fredag 24.1 kl. 17:00


 Del

Anbefalte innlegg


Bob ser det vi alle ser. Vi har ballen mest, skaper lite sjanser, usikre bak osv. Masse å jobbe med. Denne kampen betyr i tillegg en del mer for Bærum enn for Stabæk. Ingen vanlig treningskamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Stemmer det at Trondsen spilte på kant

 

Trondsen spilte 2 omg. som venstre back.

 

Ja av det lille man klarte på se på streamen er nok ikke back plassen hans der var det rimelig åpent i 2 omgang

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Stemmer det at Trondsen spilte på kant

Trondsen spilte 2 omg. som venstre back.

Ja av det lille man klarte på se på streamen er nok ikke back plassen hans der var det rimelig åpent i 2 omgang

Be om hjelp til å sette punktum og komma, det vil gjøre stor forskjell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3-1-tap for UllKisa og 3-1-tap for nyopprykka Bærum. Dette er MER enn pinlig, uansett hva man måtte komme opp med av bortforklaringer (vi har trent mye, tidlig i sesongen, hvilte nøkkelspillere, forsøkte spillere i nye posisjoner, spilte inn nye formasjoner eller hva hva det måtte være)

 

Trist med kamper som i stedet for å gi svar på spørsmål man har, heller skaper nye spørsmål man ikke ante var mulig.

 

Finnes det noe skikkelige data fra kampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit nok at kampen sugde, ( sugde ordentlig også. ) men laget trenger tid, er ikke mange dager siden vi fikk ny trener og ting stemmer ikke med det samme. Også viktig å huske på at stallen så og si er den samme som ifjor, med noen få utskiftninger. Resultatet kunne ha vært noe helt annet om vi satt de (3?) 100% sjansene vi hadde. Men det skjedde også mye positivt, "LOOK UP" er mye mer synlig nå, vi hadde også noen vakre 1 touch pasninger i løpet av kampen. Alt i alt OK, så tidlig i sesongen, men det bør begynne og komme nå fremover.

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist med kamper som i stedet for å gi svar på spørsmål man har, heller skaper nye spørsmål man ikke ante var mulig.

 

Jeg synes disse to kampene har gjort det veldig lett å identifisere hva som må forbedres: Absolutt alt.

 

Vi får bare håpe at vi har blitt bedre neste år når vi skal spille seriekamper mot Bærum. Nå må vi først og fremst slutte å ta inn alt mulig ræl som ikke matcher behovene våre på prøvespill og få inn noen spillere som kan dempe krisefølelsen man fikk av å se denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Face it folkens: Akkurat nå er laget vårt enda dårligere enn det vi rykka ned med. MEN: det må jo komme inn forsterkninger som endrer dette drastisk. Ingen grunn til å grave oss ned ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ett konkret forslag jeg vil komme med: hyr inn Daniel Nannskog. Sett ham til å terpe Boli på målsjanser, tolv timer om dagen, i fem dager. Fyren har i løpet av to hele sesonger i STB lært seg alt unntatt hvordan å bli en målgarantist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi skal være minst en divisjon bedre enn Bærum - any time, så lenge A-laget spiller. 1-3 er og blir uhørt. Både UllKisa og Bærum er lag vi skal kjøre over. Hvis vi skal være et spillende lag i 2014 i TL er vi jaggu langt unna per i dag. Jeg håper virkelig BB kan snu på flisa og legge opp et motspill som maler i stykker motstander. Vi kommer til å møte vesentlig bedre motstandere som vil føre kampene, selv på Nadderud. Klarer vi å stå imot det?

 

Jobb nr 1 er å stenge igjen låvedøra bak Sayoba.

 

Synes de 3 målene bakover mot Bærum skyldes

1 : kommunikasjonssvikt/manglende markering høyre back/høyre stopper (motspiller beveger seg midt i mellom og inn i bakrom)

2: Manglende press på ballfører inni 16 meteren (venstre back?)

3: Totalt kaos inne i boksen på upressa innlegg fra vår venstreside.

 

Defensivt er det med andre ord status quo i forhold til de verste kampene under Belsvik.

 

Vi kan vel begynne å ane at de defensive problemene ikke skyldtes coachinga til Belsvik alene?

 

Jepp, jeg er negativ. Men det er mange kresne publikummere i Bærum som ønsker seier og god fotball, i den prioriterte rekkefølgen. Per i dag bør det utdeles lykkepille sammen med inngangsbilletten.

 

Disse to treningskampene har snudd min gryende optimisme til at jeg gruer meg til seriestart som kommer alt for fort på. Det er kanskje bedre å la være å spille treningskamper før man er klar, så man ikke dreper alt for mye av optimismen BB har ført med seg.

 

De av dere som har kontakter ut i verdensrommet får gå i forbønn for BB og laget. Vi trenger mirakler. Raskt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så vi skal kaste jobben med å etablere en ny spillestil på sjøen til fordel for desperate grep så vi vinner treningskamper i januar?

 

Herregud så negative folk er her, håper ikke spillerne er inne og leser mer enn nødvendig.

 

Enig i denne, altså. Jeg får panikk om vi ikke ser forbedring mot midten av februar, men akkurat nå er det største uromomentet for min del stallen, ikke spillet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmm,

 

nå har ikke jeg fått sett de to første kampene, men virker gutta litt lave på energi sammenlignet med motstanderen?

 

@ringo

 

Jeg mener det først og fremst ser ut som at ingen vet hva de skal gjøre, foruten forsøksvis å jage opp tempoet. Ser ut som at Bradley har villet etablere et tempokrav før alt annet. Det blir helt håpløst dårlig spill av det så lenge ingenting annet er på plass (med ingenting mener jeg virkelig ingenting), men det kan vel hende man har igjen for det når man får begynt å plassere noen brikker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lave på energi er de nok, Bradley kjører jo treninger på kampdag!

 

Har ikke vært borti den varianten før, gutta bygger vel ikke selvtillit utfra dette.

 

Skulle gjerne visst litt om de første månedene i Bradleys tidligere engasjementer.....

 

En hilsen fra en euforisk Bærum-trener til slutt:

 

"Best i bygda

Det smaker godt å slå Stabæk, selv om det "bare" er en treningskamp.

- Det er veldig greit å slå Stabæk, så nå er vi beste i bygda. Det regnet jeg med at vi skulle gjøre også, smiler Tandberg."

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bærum - Stabæk, fredag 24.1 kl. 17:00
×
×
  • Opprett ny...