Gå til innhold

SSSSK 2014: Skal vi følge opp?


gsk
 Del

Anbefalte innlegg


Mens vi venter på en offisiel uttalelse, så kan jeg avsløre at vi stemte over 3 beløp. 100.000 som foreslått av "Slum" 200.000 som foreslått av undertegnede og at vi endte opp, med klart flertall for å bruke 152.000 som er det samme som Sparebank1 og denne "Vennegjengen" tilsammen har gitt, men at vi "investerer" det på samme måte som i fjor, imotsettning til de andre 152.000 som blir gitt til 10er aksjonen. Ingen stemte for å ikke bruke noe. Det var ca 25 medlemmer tilstede.

Viktig å få med at kr 0,- også var et alternativ

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Mens vi venter på en offisiel uttalelse, så kan jeg avsløre at vi stemte over 3 beløp. 100.000 som foreslått av "Slum" 200.000 som foreslått av undertegnede og at vi endte opp, med klart flertall for å bruke 152.000 som er det samme som Sparebank1 og denne "Vennegjengen" tilsammen har gitt, men at vi "investerer" det på samme måte som i fjor, imotsettning til de andre 152.000 som blir gitt til 10er aksjonen. Ingen stemte for å ikke bruke noe. Det var ca 25 medlemmer tilstede.

Viktig å få med at kr 0,- også var et alternativ

Og 0 fikk 0 stemmer.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Mens vi venter på en offisiel uttalelse, så kan jeg avsløre at vi stemte over 3 beløp. 100.000 som foreslått av "Slum" 200.000 som foreslått av undertegnede og at vi endte opp, med klart flertall for å bruke 152.000 som er det samme som Sparebank1 og denne "Vennegjengen" tilsammen har gitt, men at vi "investerer" det på samme måte som i fjor, imotsettning til de andre 152.000 som blir gitt til 10er aksjonen. Ingen stemte for å ikke bruke noe. Det var ca 25 medlemmer tilstede.

Viktig å få med at kr 0,- også var et alternativ

 

Dette er en god oppsumering av møtet. Jeg synes også det var god stemning..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SSSSK 2014: Skal vi følge opp?
×
×
  • Opprett ny...