Gå til innhold

Start - Stabæk 19. Mars


ÅsmundJ
 Del

Anbefalte innlegg


Nå har vi 3 ganger spilt bra opp på høyre siden men innleggene er helt natta. Klarer ikke løfte ballen og det blir lomper inn rett i Start forsvaret

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det lukter mål hver gang dem er på vår halvdel..

 

Det har det da gjort siden 2011...

 

Største problem offensivt er som vanlig besluttsomhet. Defensivt må vi helst gjenvinne ballen før 16m.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Boli er rett og slett ingen goalgetter. Hvor kan man plassere han?

 

Nå får han jo både kvantitativt og kvalitativt veldig lite å jobbe med så det blir litt feil, mener jeg, å trekke frem Boli som et problem så langt. Ellers synes jeg han har gjort det bra som venstreving i 4-3-3 tidligere i vinter og ville heller brukt han der, alternativt som en av indreløperne i 4-3-3.

 

Det mest åpenbare etter førsteomgangen er at Sortevik ikke kan spille back. Han blir altfor enkel å passere og har ikke fart til å rette det opp igjen.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Boli er rett og slett ingen goalgetter. Hvor kan man plassere han?

 

Nå får han jo både kvantitativt og kvalitativt veldig lite å jobbe med så det blir litt feil, mener jeg, å trekke frem Boli som et problem så langt. Ellers synes jeg han har gjort det bra som venstreving i 4-3-3 tidligere i vinter og ville heller brukt han der, alternativt som en av indreløperne i 4-3-3.

 

 

Brustad som spiss da, hva tenker du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor omstendlig skal det egenlig være i STB? Støttepasning på støttepasning! Måtte litt til og fra pga jobb, men var hele beholdningen den ene avsluttningen til Trondsen fra 25 meter. Ingen skyter, alle skal inn på 5 meter før avsluttning noe som ikke er enklere i år enn tidligere, derfor nye støttepasninger som reulterer i brudd. Hva med å i alle fall prøve å avslutte angrepene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brustad som spiss da, hva tenker du?

 

Hadde vi brukt vinteren til å trene på kontringsspill fremfor 5-a-side, så. Sånn som vi spiller, mener jeg vi må ha en spiss som er bedre teknisk enn hva Brustad er, en som kan gjøre noe med ballen på små flater. Vi bruker mye tid på å spille på kryss og tvers, da ser jeg ikke helt hva Brustad skal få til mot etablert forsvar med to midtstoppere i kroppen. Jeg hadde helst sett at vi øvde inn en kontringsbasert 4-4-2 der Brustad kunne vært bakromsspissen i tillegg til en mer ballbesittende 4-3-3, hvor jeg mener han passer best som back.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når du ikke kjenner igjen Jo Inge Høiland engang.. Da burde du ikke være kommentator

 

Men supportere derimot bør vite at han heter Jon Inge.

(sorry, måtte bare...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke veldig overbevisende første 10!

Fedrelandsvennen skriver;

Jevnspilt på Sør Arena de første 12 minuttene av kampen. Stabæk har hatt kampens største sjanse da Boli sattse ballen utenfor fra kloss hold, mens Acosta har satt ballen i mål for Start, men avvinket for offside.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mitt tips til trenerteamet: Send Thorsby på sprinttrening. Får han trent litt fart inn i kroppen i takt med at muskelmassen øker, kan han bli virkelig god. Tror dessverre han vil få problemer med å ta det siste steget helt opp på Tippeliga-nivå hvis han ikke blir raskere, men det er det mulig å gjøre noe med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Start - Stabæk 19. Mars
×
×
  • Opprett ny...