Gå til innhold

Turtråd: Brann - Stabæk


Hanse
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

Jeg bor i Bergen for øyeblikket. Har da lyst til å kjøpe billett, å sitte med Stabæk fansen, såklart. Hvordan går jeg frem? Må jeg kjøpe via Brann sine hjemmesider?

Ja det eller kjøpe på stadion. Jeg kjøpte på stadion forrige gang jeg var der. Men smart å bestille på nett så slipper du bergenserne som selger ;)

 

 

Er i samme situasjon som Jansson, men lurer på hvilket felt SS kommer til å være på?

 

 

Bortesupporterne blir plassert på Felt R og S på Fjordkraft-tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


påmeldt. men det blir bare tilbake turen, da jeg flyr på lørdag for å få dratt med søster'n min på kamp da hun er så dum og bestemte seg å bo i Bergen (hvem vil det egentlig?)

Endret av Stairs
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med at det går Ann å kjøpe billett "i døra"? Jeg flyr siden jeg skal besøke noen der. Når kan man møte bussfolket?

Jepp, det bør vel gå. Regner med at det ikke blir utsolgt på vårt felt? Er det en spesiell Pub i Bergen stabækfolket møtes på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som skal ta fly etter kampen? Bare vurderer å bestille, men husker ikke hvor lang tid det går fra stadion og til flyplassen?!

Med flybuss mener du? Den har et stopp ikke veldig langt fra stadion og bruker vel 20-30 minutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 125

Noen som skal ta fly etter kampen? Bare vurderer å bestille, men husker ikke hvor lang tid det går fra stadion og til flyplassen?!

 

Kampen slutter tidligst 20:45, jeg ville absolutt ikke tatt sjansen på å rekke siste fly som går 21:40.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bussen skal etter hva jeg så på tv2 ikke innom pub før kampen.

Så på forumet til Bastionen noe om ølsalg på stadion. Noen som vet noe mer om det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bussen skal etter hva jeg så på tv2 ikke innom pub før kampen.

Så på forumet til Bastionen noe om ølsalg på stadion. Noen som vet noe mer om det?

Det er etablert en pub på stadion ja, men du må ha billett på .Sparebanken Vest-tribunen for å komme inn

http://www.brann.no/mostread/article/cpfroglfqh2z19q2utrt6eco3/title/etablerer-pub-pa-stadion

Endret av nøtte
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Noen som skal ta fly etter kampen? Bare vurderer å bestille, men husker ikke hvor lang tid det går fra stadion og til flyplassen?!

 

Kampen slutter tidligst 20:45, jeg ville absolutt ikke tatt sjansen på å rekke siste fly som går 21:40.

 

 

Wideroe flyr tilbake til Torp 22:15

 

Norwegian fra Torp til Bergen kl 1035 og Wideroe tilbake 22:15 koster nå 604kr

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Bussen skal etter hva jeg så på tv2 ikke innom pub før kampen.

 

wait what?

 

 

 

Bussen skal etter hva jeg så på tv2 ikke innom pub før kampen.

 

wait what?

 

 

Ikke i Bergen by virker det som (etter hva Marius sa på tv2)

Kanskje han stopper et annet sted?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ettersom bussen går 0915, dvs at bussen har 9,45T på å komme seg til brann stadion. Turen over tar vel en 7-8 timer, så er jo hvertfall tid til 1 eller 2 stopp, men er vel ikke nok tid til å stoppe på pub på vei over. Kjøp en kasse på lørdag så har man=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror bussen går rett til stadion, ingen pub i det hele tatt som jeg har forstått det ;)

Forstå meg rett. Men bussen går 0915, kjøre til Bergen er på en god dag en 7 og halv times tur, det vil si at bussen er i byen ca 17ish

Kampen starter 1900. Ikke mye tid, men brann stadion er ikke så interessant

 

Sånn rent personlig så er jeg i Bergen fra lørdag så hva som skjer bryr meg ikke sånn alt for mye annet at det hadde vært gøy og varme opp til kamp

Men jeg mener det er bedre og dra til Bergen med strak rygg enn og komme dit lett paranoide, så klart det er aldri kult og bli kasta Stein på men allikevel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Bussen skal etter hva jeg så på tv2 ikke innom pub før kampen.

 

wait what?

 

 

 

Bussen skal etter hva jeg så på tv2 ikke innom pub før kampen.

 

wait what?

 

 

Ikke i Bergen by virker det som (etter hva Marius sa på tv2)

Kanskje han stopper et annet sted?

 

Muligens en drikkepause på Voss, eller ihvertfall et stykke før Bergen. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Brann - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...